Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8181 Skrevet 6. august 2012 Ja jeg tenkte jo egentlig det Dele på reise og parkering og sånt, og ha noen å spise og skravle med i nærheten er jo koselig Ser egentlig ut til at dette er bestemt nå, enda jeg ikke har fått diskutert det særlig med mannen Så kult!
vimse Skrevet 6. august 2012 #8182 Skrevet 6. august 2012 Du får jo ikke så mye egentid som du kanskje hadde tenkt?? Jeg tåler å bli sagt i fra til altså
vimse Skrevet 6. august 2012 #8183 Skrevet 6. august 2012 Men han er vel en smart mann som uansett bare ville svart "Som du vil, kjære."...? Tja, hvis du dropper "kjære" Jeg gjør som regel som jeg vil, og det gjør han også, men det er greit å avklare litt innimellom også
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8184 Skrevet 6. august 2012 Du får jo ikke så mye egentid som du kanskje hadde tenkt?? Jeg tåler å bli sagt i fra til altså Hallo! Dette er jo bare koselig Og jeg skal jo uansett på vift på fredagskvelden Og får jeg egen seng/rom i tillegg, så er det jo bare superkoselig! (har sjekka - hotellet har ledige rom, men ikke via Coop lengre ser det ut til...)
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8185 Skrevet 6. august 2012 Nå har du vel rukket å snakke med mannen?
vimse Skrevet 6. august 2012 #8186 Skrevet 6. august 2012 Ja, han kom akkurat hjem. Har ikke rukket å snakke noe om tur, for vi fikk en lite hyggelig tlf om at båten vår ligger under vann, så han har ordnet med det... Skjønner ikke hvorfor den skal ligge under heller, for vi har selvlensing og alt. Men men, han har prøvd å få den opp, noe som viser seg å være helt umulig uten riktig utstyr, så forsikringa får ta den jobben gitt. Så nå tok han turen over til naboen for å dele litt frustrasjon Men jeg kommer sterkere tilbake i morgen kveld, "noen" må vel snart tenke på dusj og sove, det er jo ikke alle som har ferie enda...
vimse Skrevet 6. august 2012 #8187 Skrevet 6. august 2012 Og hotell går bra, jeg har ikke coop-kort heller
Roadrunner Skrevet 6. august 2012 Forfatter #8188 Skrevet 6. august 2012 Ja, han kom akkurat hjem. Har ikke rukket å snakke noe om tur, for vi fikk en lite hyggelig tlf om at båten vår ligger under vann, så han har ordnet med det... Skjønner ikke hvorfor den skal ligge under heller, for vi har selvlensing og alt. Men men, han har prøvd å få den opp, noe som viser seg å være helt umulig uten riktig utstyr, så forsikringa får ta den jobben gitt. Så nå tok han turen over til naboen for å dele litt frustrasjon Men jeg kommer sterkere tilbake i morgen kveld, "noen" må vel snart tenke på dusj og sove, det er jo ikke alle som har ferie enda... Nei, så utrolig trasig med båten da! Skjønner godt han har hatt litt annet å tenke på enn vimse-tur... Håper det løser seg greit med forsikringsselskapet, og at båten snart flyter igjen. De skal jo normalt flyte så vidt jeg vet... Og hotell går bra, jeg har ikke coop-kort heller Her er det både Coop-kort og bonuskort hos hotellkjeden (alt som er gratis er gøy ) Men nuh er det Castle på TVNorge, og så blir det senga etterpå
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8189 Skrevet 7. august 2012 God morgen! Tirsdag, feriemodus, slækk morgen og grått oppholdsvær. Og håndballkamp midt på dagen, blir jo bare rot av sånt! Men må jo nesten se... Krysser fingrene for at de klarer å heve spillet og komme seg videre! Kanskje støvsuge i dag også?
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2012 #8190 Skrevet 7. august 2012 God morgen! Gråvær, håndball og innendørs sysler her også i dag. Gruer meg nesten til håndballkampen. Sist var det jo bare vondt å se på...
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8191 Skrevet 7. august 2012 Forrige kamp var ren tortur ja... Skulle tro de var en gjeng famlende 12-åringer som akkurat har startet med håndball. Og jeg så bare andre omgang... Kanskje drøye støvsuginga sånn at jeg har et alternativ dersom kampen blir i verste laget.
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8192 Skrevet 7. august 2012 Himmel og hav... Jeg er utslitt!! Hvilken kamp! Og hvilken snuoperasjon! Skulle nesten ikke vært mulig! Oh my! Semifinale here we come! 1
Daria Skrevet 7. august 2012 #8193 Skrevet 7. august 2012 Klikket meg innom tidlig i annen omgang og så at vi lå under med maange mål. Klikket innom en stund senere -uavgjort! Innom og sjekket sluttresultatet -seier!! Fantastisk opphenting.
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8194 Skrevet 7. august 2012 Klikket innom? Jeg satt klistret, selv om det tidvis gjorde fysisk vondt å se hvor dårlig det gikk i første omgang. Ble i grunn fysisk vondt mot slutten av kampen også, de spilte jo plutselig bra! Men nå tror jeg at jeg må finne av-knappen til tv'n, for får ikke gjort noe her... MÅ støvsuge i dag
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8196 Skrevet 7. august 2012 Støvsuging unnagjort! Og da kom sola, så kanskje man skulle sette seg ut litt?
Daria Skrevet 7. august 2012 #8197 Skrevet 7. august 2012 Klikket innom? Jeg satt klistret, selv om det tidvis gjorde fysisk vondt å se hvor dårlig det gikk i første omgang. Ble i grunn fysisk vondt mot slutten av kampen også, de spilte jo plutselig bra! Enkelte er tross alt egentlig på jobb... 1
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8198 Skrevet 7. august 2012 Enkelte er tross alt egentlig på jobb... Stemmer det ja
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2012 #8199 Skrevet 7. august 2012 Ååå, hvorfor må de sende disse kampene mens folk er på jobb?! Dårlig gjort. Men ble holdt oppdatert av kjæresten på sms, så jeg fikk med meg resultatet . Så deilig at finværet kom, da, så kan du nyte litt i ferien din Her må vi visst vente til i morgen, men da er vi lovet sommervær, så krysser fingre for at det slår til Ha en fortsatt fin dag
Roadrunner Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8200 Skrevet 7. august 2012 Her er det visst lovet sommervær ut uka, så jeg skal bare nyte! En tur til hjemtraktene i morra for frisørtime, bilvask etc, og besøk her på torsdagen. Ellers ingen store planer, ta dagene som de kommer, nyte finværet og slappe av. Hverdagen kommer tidsnok, så jeg gidder ikke stresse med noe unødvendig denne uka kjenner jeg. Har jeg ikke lyst til å trene så lar jeg være Kampen var hinsides spennende, og gjorde nesten fysisk vondt. Men moro å se! Semifinale neste Ha en fortsatt fin dag du også, PH! Håper dere får litt sommervær etterhvert hos deg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå