Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Coop hotellkupp er ikke feil :nigo:

Og så får man litt bonuspoeng hos hotellkjeden samtidig, og har plutselig spart opp en gratis overnatting igjen. Det er aldri feil! Gleder meg til tur, og gleder meg faktisk til å reise "alene" også :jepp: Småskommelt, men deilig å ikke ta hensyn til noe andre før og etter konserten. Just me!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så har du jo halve kg på lørdag... :nigo:

Skrevet

Og så har du jo halve kg på lørdag... :nigo:

Nettopp! Og det er jo STOR stas! :hoppendeglad:

Skrevet

Hotell er jo kjekke saker da ;) Jeg får snakke litt med mannen om hva han mener, jeg skal på tur helgen etterpå også :fnise:

Turer to helger på rad? Ser ikke problemet... :plystre:

Skrevet

Høres helt normalt ut, spør du meg... :filer:

Skrevet (endret)

Nemlig. Helt normalt. :opplyser:

Endret av Skravla
Skrevet

Jepp, ikke noe unormalt ved det.... :plystre:

Og nå er ikke jeg den som farter mest heller, farter bare litt langt når jeg først farter :sjenert:

Skrevet

Jeg er nesten aldri borte hjemmefra..... (eller var det alltid???? Pokker at man aldri kan huske det der :fnise:)

Skrevet

Mange som sliter med aldri/alltid-problematikken, Skravla! :fnise:

Skrevet

Selve reisingen er ikke problemet altså, men vi har jo liksom hverandres økonomi å ta hensyn til da :ler: Foreløpig status fra sparekonto ser veldig bra ut, men så skal vi bort "litt" i høst, sverige, polen, sydenland osv, så pengene flyr. Skikkelig morsomt når vikariatet mitt er på vei bort... :sukk: Jaja, det ordner seg nok.

Men, jeg vil ikke trenge meg på noe! Bare litt ;) Hadde bare vært så morsomt å se dere igjen(de jeg har sett før), og andre ukjente! :)

Skrevet (endret)

Håper veldig å se deg Vimse. Og gratis overnatting fikses hos meg eller hos Daria. Du har jo testet gulvet mitt før du....

Endret av Skravla
Skrevet

Men, jeg vil ikke trenge meg på noe! Bare litt ;) Hadde bare vært så morsomt å se dere igjen(de jeg har sett før), og andre ukjente! :)

Joda, det synes jeg du skal :jepp::ler:

Skrevet

Ikke trenge deg på?? :daane:

Hva skal du da gjøre?

:fnise:

Og innen vi kommer til Oslo er vi jo evt kjent... (eller du står på ei busslomme langs veien og haiker videre...)

Skrevet

Og innen vi kommer til Oslo er vi jo evt kjent... (eller du står på ei busslomme langs veien og haiker videre...)

:hoho:

Skrevet

:ler: Jeg tipper vi vil ha litt av hvert å prate om :fnise:

Kunne egentlig tenke meg hotell jeg også hvis jeg skal innover, er litt deilig med litt luksus ;) Og så kan jeg bestille middag på rommet og bare sløve mens fuglen er ute og lufter seg :nigo:

Skrevet

Og så tenkte jeg at jeg evt da ville ha rom for meg selv ;)

Skrevet

Men samme hotell går jo ann? :klo:

Skrevet

Hvis du vil kjøres til døra mener jeg :fnise:

Skrevet

Ja jeg tenkte jo egentlig det :ler: Dele på reise og parkering og sånt, og ha noen å spise og skravle med i nærheten er jo koselig :Nikke:

Ser egentlig ut til at dette er bestemt nå, enda jeg ikke har fått diskutert det særlig med mannen :fnise:

Skrevet

Men han er vel en smart mann som uansett bare ville svart "Som du vil, kjære."...? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...