Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det opp til håndballjentene våre om det blir et OL-gull til Norge i dag. Medalje blir det uansett :hoppendeglad:

Ikke sikker på om jeg har hjerte til dette... :flagg:

Skrevet

Slitekamp fra start til slutt tror jeg!

Blir helt sliten av dette! :fnise:

Skrevet

:daane:

Kan de ikke bare blåse av?...

Skrevet

Glad nå? :fnise:

Kom hjem for 5 minutter siden, fikk akkurat med meg slutten :hoppendeglad:

Skrevet

Hæppi fuggel! :hoppendeglad:

SÅ moro!

Hjertet slår fremdeles, og roen begynner å senke seg i sofaen.

INTENS kamp! :strix:

Skrevet

Godt det er 4 år til neste OL, da er vi regjerende OL-mestre i garantert 4 år til... Herlig!

Skrevet

Hæppi fuggel! :hoppendeglad:

SÅ moro!

Hjertet slår fremdeles, og roen begynner å senke seg i sofaen.

INTENS kamp! :strix:

Godt det da -noen annet ville jo vært litt trist... :fnise:

Skrevet

Godt det da -noen annet ville jo vært litt trist... :fnise:

Veldig glad for at du synes det, for noe annet ville jeg synes var litt trist :fnise:

Ahhh! Egentlig litt godt at det hele er over, er endel av det å komme tilbake til hverdagen...

Skrevet

Jepp. Blit litt lettere å ikke ha på tven hele kvelden, for eksempel... :fnise:

Skrevet

Jepp, og disse sene håndballkampene hadde utfordret leggeregimet mitt skikkelig... I morra blir det tidlig senga :opplyser: Men ikke i dag :nigo:

Skrevet

Hadde det vært OL som var problemet til mine sene kvelder..... Da ville det vært slutt nå, men det er jo så mye annet.

Gjest Purple Haze
Skrevet

:hoppe:

For et fantastisk lag! En blir jo rent glad i disse flotte idrettsjentene :)

Skrevet

Hadde det vært OL som var problemet til mine sene kvelder..... Da ville det vært slutt nå, men det er jo så mye annet.

Jo, men en ting av gangen :ler:

:hoppe:

For et fantastisk lag! En blir jo rent glad i disse flotte idrettsjentene :)

Man blir jo engasjert enten man vil eller ei! Og for en lettrørt fuggel så blir det en påkjenning gitt! Herrem sine gledestårer var smått smittsomme da nasjonalsangen tonet ut. Wow!

Bare se litt intervjuer nå, så skal fjørkreet stupe i seng. Blir godt!

Skrevet

Mårnings!

Foreløpig tett skydekke her i dag, men satser på at det sprekker opp litt etterhvert. Jeg har i alle fall fått i meg litt mat, og har startet prosjekt "knekkebrød-baking". I tillegg skal det vaskes litt tøy, vaske bad, vaske fellesgangen i blokka, ryddes og støvtørkes ++ Har en plan om å få gjort litt idag - nemlig! :opplyser: Er i alle fall LITT i gang!

I morra er det strengt kostholdsregime igjen, badevekta kommer frem (gruer meg stort...) og det blir rett på trening etter jobb. Nok er nok! :regler:

Men i dag er det søndag... :kaffekopp:

Skrevet

jeg joiner deg i operasjon rent heim :opplyser: Startskuddet her går klokka 11:15 :ler:

Skrevet

Knekkebrød i ovnen - fuggel i sofaen. Kanskje man skulle få bakenden opp og få vasket den gangen? Så er det gjort...

Skrevet

Jeg har parkert i sofaen med Pride and prejudice-serien og store mengder te -eneste grunn til å røre seg med det første er om sulten eller inspirasjonen skulle bli ubehagelig påtrengende :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...