Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du får en finfin fredag. :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Jammen ble det seier til håndballjentene, og det etter godt spill. Slik vi er vant til å se dem. Stas :nigo:

Siste feriedag for deg? Du får nyte i fulle drag :klem:

Skrevet

Feriefredag :nigo: Herlig!

Håper sola skinner skikkelig på deg i dag.

Skrevet

Feriefredag! :strix:

Ikke like moro når tanken på at det er jobb igjen på mandag tvinger seg frem. Men får kose meg så godt jeg kan frem til da!

Sløv dag i dag, med lesing på verandaen og bare slappet av. Skal få i meg litt middag nå, før jeg skal treffe ei venninne for en rusletur. Burde vært på butikken også, men tror jeg får ta det i morra :jepp: Planlegge neste uke litt...

:sol:

Skrevet

Tusen takk, PH!

Vel hjemme igjen etter en times rusletur i finfint vær. Masse skravling og smått slitne bein etterpå. Kjenner det skal bli veldig godt med en god dusj nå! Og så blir det vel :veslejenta: resten av kvelden med litt godis i skåla :jepp:

Men først: :dusje:

Skrevet

Ble litt godis i skåla her også. Når man er hos tante blir det lørdagsgodt både fredag og lørdag. :nigo:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Strålende :sol: sengetøyet ligger i vaskemaskinen og jeg skal etterhvert ut på verandaen. Men er NØDT til å gjøre litt innendørs i dag også, samt handle litt matvarer. Men de tenkte jeg at jeg skulle få unna nå etter frokost, så er det gjort. For finværet må nok prioriteres litt...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :)

Her er det også sol og sommer, og det skal nytes! Skal bare få unna helgehandelen, så er jeg klar for verandaliv :sol:

Ser at noen av oss må ut med litt mer penger på helgehandelen enn andre i dag! :lur:

Ha en strålende lørdag :klem:

Skrevet

Noen får visst en dyr helgehandel ja... :sukk:

Men sånt skjer, får bare varme opp kredittkortet og la det stå til :fnise:

Og lørdagen blir visst ikke bare sol og sløvings...

Paps og mams iler bortover en tur, paps ville gjerne være med på handelen (litt over gjennomsnittet interessert i dingser han også :ler: ).

Men sengetøyet henger ute til tørk, så NOE er i alle fall i rute...

Krysser fingrene for at det jeg skal ha er på lager nå da...

Skrevet (endret)

Kvelden er reddet, kredittkortet er glovarmt og jenta er godt fornøyd!

En liten tur til nærbutikken nå (mams og paps drakk jo opp juicen jeg hadde tenkt å kose meg med i kveld :fnise: ), og så blir det rent sengetøy på senga, nydusjet fuggel og sport på tv'n. Ikke stort med :sol: på jenta i dag, men får ta det igjen i morra. Noen ganger må man rett og slett prioritere :ler:

Kan forøvrig meddele at 46" er vesentlig større enn 32", og at LED er vesentlig slankere enn LCD :plystre:

Edit: Slurvete kolon-bruk i visse smileys

Endret av Roadrunner
Skrevet

46" :daane: Synes fortsatt min 26" er stor nok... :fnise:

Ikke at det blir noe tv på meg i kveld -for 3, OL på rad er jeg ute og flyr når spydfinalen går. På den annen side -akkurat det har funka ganske bra... :ler:

Skrevet

46" :daane: Synes fortsatt min 26" er stor nok... :fnise:

Ikke at det blir noe tv på meg i kveld -for 3, OL på rad er jeg ute og flyr når spydfinalen går. På den annen side -akkurat det har funka ganske bra... :ler:

Helt frem til i formiddag da min 32" ikke virket lengre, så var den stor nok også. :plystre:

Nå har fuggel'n STOR tv... Veldig stor...

Med 3D-briller og innebygget trådløst internett :sjenert:

Skal se høstens kulturbudsjett røk i ny tv, så jeg får sitte her og rocke i høst :ler:

Skrevet

Tja, med tidligere linkede "Drive all night" video fra youtube på tv'n, så kan det bli en fin kulturhøst dette gitt :ler:

Og jeg burde kanskje gjort noe annet enn å se på tv? Dusje feks? Har lagt rent sengetøy på senga, vannet blomster og ellers ikke utrettet altor mye :plystre:

Skrevet

3D-briller? :fnise:

Du får investere i et par konsert-dvder ;)

Skrevet

Har et par konsert dvd-er :opplyser:

Okei, er kun a-ha da. Ikke verst det heller :nigo:

Jepp, fulgte visst med 3D-briller (med batteri i... :klo: ).

Trøsten er at man ikke trenger å bruke de :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Grattis med ny tv! Stor stas, skjønner jeg :nigo:

Men 3D-briller...sikkert kult det, men tror jeg hadde følt meg litt pussig om jeg satt med det på og så på tv :fnise:.

Skrevet

Grattis med ny tv! Stor stas, skjønner jeg :nigo:

Men 3D-briller...sikkert kult det, men tror jeg hadde følt meg litt pussig om jeg satt med det på og så på tv :fnise:.

Stor stas når man først har nytt leketøy i hus :jepp:

Men hadde jo ikke planer om å bruke masse penger på ny tv sånn plutselig da... :sukk:

Nei, du sier noe. Synes sånne briller ser helt corny ut jeg også. Men når man bor alene og ser håndballfinalen alene, så kanskje? :klo: Er jo verdt et forsøk... :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Klart det er verdt et forsøk. Og det spiller jo ingen rolle om en ser corny ut når en er alene :)

Selv om du brukte mye penger på ny tv, har du garantert fått et kvalitetsprodukt du kan ha i mange år.

Skrevet

Veldig klar for spydfinale nå! Heia Thorkildsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...