Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flinke Fuggel'n. :tommel:

Og bær er tingen. :jepp: *har akkurat spist en stor kurv med blåbær* :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååå!!!

SÅ deilig med en motiverende spinningtime med luftveier som er bedre enn på lenge :strix:

Gjorde skikkelig godt for skrotten og psyken!

Hjem til en slumplaget (ikke slum-plaget, men slump-laget...) middag, som ble overraskende god. :hoppe: Fornøyd!!

Nå må det bare jobbes gjennom litt søtsug (les: ekstremt søtsug), så skal det bli bra :nigo:

:danser: Ååå, så bra!!!!! :danser:

Det er jo så mye lettere å trene, når du ikke trenger å bekymre deg for unødvendige bivirkninger ... er så kult, dette! Du skal se du får en bra, og typisk god RR-treningshøst iår :trene: ... og da kommer overskuddet til å finne gode alternativer i matveiein også, tenker jeg.

:klem:

Skrevet

14-16.sept :)

Hotell bestilt :hoppe:

Har du meldt sen ankomst? Jeg skrev det i bestillingen, men vet ikke om jeg må si ifra mer??

Skrevet

Jeg har spist blåbær til frokost faktisk :nigo:

God morgen fuglen! Ikke så komapip i dag håper jeg?

Syns du er knallgod til å legge om - imponert.

Litt :kaffekopp: ?

Skrevet

Flinke Fuggel'n. :tommel:

Og bær er tingen. :jepp: *har akkurat spist en stor kurv med blåbær* :sikle:

Takk takk, Sauen!

Bær er bra! (men butikk med masse fristende er ikke så bra :fnise: ). Må nok uansett handle litt i morra, så da får det bli litt bær også tenker jeg :jepp:

:danser: Ååå, så bra!!!!! :danser:

Det er jo så mye lettere å trene, når du ikke trenger å bekymre deg for unødvendige bivirkninger ... er så kult, dette! Du skal se du får en bra, og typisk god RR-treningshøst iår :trene: ... og da kommer overskuddet til å finne gode alternativer i matveiein også, tenker jeg.

:klem:

Tusen takk, Fairy!

Veldig glad at luftveiene er merkbart bedre - gjør det hele SÅ mye enklere! Og ikke minst mer motiverende og morsommere... En god treningshøst hadde ikke vært feil, men hovedfokuset er foreløpig på kostholdet, med litt trening innimellom. Men skal se det blir litt spinning og annen moro allikevel. Og timen på tirsdag var en etterlengtet opptur, rett og slett! :hoppe:

Hotell bestilt :hoppe:

Har du meldt sen ankomst? Jeg skrev det i bestillingen, men vet ikke om jeg må si ifra mer??

:strix:

Tror ikke jeg meldte sen ankomst, bestilte i sin tid fra Coop sine sider... Men regner ikke med at vi kommer innover så sent allikevel? Satser på at det går finfint :jepp:

Godt du fant datoen selv, glemte jo helt å skrive det i PM'n :sjenert:

Skrevet

Jeg har spist blåbær til frokost faktisk :nigo:

God morgen fuglen! Ikke så komapip i dag håper jeg?

Syns du er knallgod til å legge om - imponert.

Litt :kaffekopp: ?

God morgen!

:kaffekopp: er sjelden feil :opplyser:

Foreløpig ikke helt komapip, men har sovet smådårlig i natt også, og synes ikke den trenden er så veldig stas. Tredje natten med herjinger nå, smått slitsomt. Trenger helg kanskje? :klo:

Veldig godt fornøyd med omleggingen denne gangen, og kjenner jeg er godt forberedt, veldig motivert og samtidig avslappet. Gjør det grunnleggende enkelt for meg selv, og lager ikke noe problem ut av at man skal bort på middag, ut og spise eller får et lite brudd i hverdagen. Sånne brudd vil det jo uansett alltid være... Men jeg går ikke bananas med syndere, og koser meg med maten. Krysser fingrene for at jeg har funnet en formel som kan fungere på langvarig basis nå, og at jeg ser de resultatene jeg ønsker. Foreløpig er det virkelig motiverende å gå på vekta, og det kommer nok en liten oppdatert veiing her hver mandag. Ikke for å gjøre dette om til en slankedagbok eller lavkarbobok, men bare for å holde litt oversikten selv, og for å motivere meg selv litt. Skriver nok ikke hva som står på vekta, men differansen er jo moro :hoppe: Uka blir stadig oppstykket av ting som skjer, og derfor tror jeg det er viktig å ikke la det bli noe problem, eller evt velge å utsette omleggingen til neste uke (og neste uke..). Mulig middag ute i morra også, med jobben, og så skal jeg til ei venninne på lørdag. Helt sikkert mer karber enn jeg ville spist om jeg spiste hjemme, men ser ikke på det som noe problem. Heldigvis ! :hoppendeglad: Tar det som det kommer, på en avslappet og fornuftig måte.

Ellers ser det ut til at Stockholmsturen blir spikret, og jeg er allerede i gang med å sondere terrenget for flybilletter og hotell. Moro! Kjempegøy at venninna er "all in", sånt gleder en reiseglad fuggel. :reise:

Mer :kaffekopp: anyone?

Skrevet

Jatakk! *forsyner seg*

Jeg er så enig med deg i omleggingen. Det er jo nemlig det at man bare må regne med at livet skjer og da er det stadig middag ute, og middag borte - det er mange dager som er mot normalen og skal man utsette og sprekke hver gang, så skjer det jo aldri noe. Du er inne på noe skikkelig bra :jepp:

Forøvrig kan det hende at dårlig søvn kommer litt av omlegging også - jeg blir i allefall litt urolig i kroppen når jeg legger om og merker at kroppen er litt i ulage lissom.

Skrevet

God morgen! *tar en :kaffekopp: jeg også*

Synes også at du har en fornuftig tankegang rundt dette med kostholdet. Har mer tro på en moderat omlegging som fungerer i hverdagen, enn på en dramatisk endring som ender i kjempesprekk. :jepp:

Skrevet

Jatakk! *forsyner seg*

Jeg er så enig med deg i omleggingen. Det er jo nemlig det at man bare må regne med at livet skjer og da er det stadig middag ute, og middag borte - det er mange dager som er mot normalen og skal man utsette og sprekke hver gang, så skjer det jo aldri noe. Du er inne på noe skikkelig bra :jepp:

Forøvrig kan det hende at dårlig søvn kommer litt av omlegging også - jeg blir i allefall litt urolig i kroppen når jeg legger om og merker at kroppen er litt i ulage lissom.

Godt mulig du har rett der, at det rett og slett er omleggingen som gjør at jeg kaver litt om nettene, og er litt småtufs. Egentlig ganske ok form, men litt småmurring i hodet innimellom, og bare generelt småtufs. Men ikke stort å klage over, heldigvis!

Snart lunsjtid - blir godt! Så er det et møte i ettermiddag, så aner meg at dagen egentlig kommer til å gå ganske raskt. Og det liker vi jo!

God morgen! *tar en :kaffekopp: jeg også*

Synes også at du har en fornuftig tankegang rundt dette med kostholdet. Har mer tro på en moderat omlegging som fungerer i hverdagen, enn på en dramatisk endring som ender i kjempesprekk. :jepp:

Jepp, er hverdager det er flest av, men hverdagene kan sannelig inneholde mye rart det også :ler:

Skrevet

Hva med tomater, kan du spise det? Jeg spiser tomater og drikker litt biola om kvelden, det har døyvet sukkersuget mitt noe veldig. Vet ikke om det er flaks eller hva, men det funker i alle fall :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Jeg blir også tung i hodet og litt uggen i kroppen når jeg kutter karbene, men da helst hvsi jeg kutter veldig drastisk for kjapt. Merker at jeg ikke tåler særlig godt å være i ketose lenger, så nå styrer jeg unna det. Kutter heller litt her og der, og spiser ellers normal, sunn mat. Så får det heller ta litt tid før vektpila går nedover. Viktig å ha litt overskudd også :)

Skrevet

Hva med tomater, kan du spise det? Jeg spiser tomater og drikker litt biola om kvelden, det har døyvet sukkersuget mitt noe veldig. Vet ikke om det er flaks eller hva, men det funker i alle fall :fnise:

Jepp, kan spise tomater :opplyser:

Men synes ikke det er særlig godt da :fnise:

Rå tomater har jeg aldri vært glad i, men går greit med soltørka, ketchup, moste, hakkede, purè ++

I know - jeg er snåååål :sjenert:

:vinke:

Jeg blir også tung i hodet og litt uggen i kroppen når jeg kutter karbene, men da helst hvsi jeg kutter veldig drastisk for kjapt. Merker at jeg ikke tåler særlig godt å være i ketose lenger, så nå styrer jeg unna det. Kutter heller litt her og der, og spiser ellers normal, sunn mat. Så får det heller ta litt tid før vektpila går nedover. Viktig å ha litt overskudd også :)

Ikke sjekket om jeg er i Ketose denne gangen, men har ikke kuttet helt drastisk, så ikke helt trua på at jeg er helt der. Men det føles godt for kroppen (sånn bortsett fra litt smårusk, men det er lite plagsomt i lengden, heldigvis), og tror vi har et bra opplegg på gang! Overskudd trengs absolutt, er en lang høst som er på gang...

Avdelingsmøtet gikk greit, og nå er det bare 20 små minutter igjen før det er hjem til et knekkebrød og klesskift før bedriftsidretten. Og regnet har kommet som bestilt :regn:

:opplyser:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Oi, er det regn hos deg? Her er det fortsatt nydelig *krampenyte mens det fortsatt er her*

God tur i ettermiddag :)

Skrevet

Jepp, regn her siden tidlig ettermiddag... Og det ble en skikkelig våt men bra tur. Nyter ekstra god samvittighet etter en tur i regnet, og en varm dusj var absolutt ikke feil :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres bra ut :)

Får sove godt i kveld da, tenker jeg. Og kan bare cruise inn mot helg :)

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Våknet 45 minutter før vekkerklokka, med solid krampe i venstre legg... Deilig! Eller? Lå en halvtimes tid og fikk leggen tilbake på rett kjøl, før blæra krevde at jeg forlot dyna. God tid i morges med andre ord, men ikke helt feil på en fredag det i grunn.

Skrevet

God morgen! :)

Godt å ha god tid om morgenen, men ikke noe godt å våkne med krampe...

Håper du får en fin dag Fuggel'n. :)

Skrevet

Kontorpulten er erobret nok en gang, og kjenner at tanken på at det er fredag og helg er en helt ok tanke i dag. Skal bli godt! Planer både i kveld og i morgen kveld, men tror det skal gå ganske greit i grunn. Handle litt i morgen formiddag, gjøre rent og pusle i heimen tenkte jeg, før ferden går til jentekveld.

:sol: er tilbake i dag!

Men så var det dette med innejobb da... :sukk:

Får trøste meg med at det er helg, og lønningsdag til mandag :nigo:

Skrevet

God morgen! :)

Godt å ha god tid om morgenen, men ikke noe godt å våkne med krampe...

Håper du får en fin dag Fuggel'n. :)

God tid ble det absolutt! Kunne sikkert vært på jobb en halvtime tidligere enn vanlig, men det var deilig med sløv morgen også da... Krampa kunne jeg godt vært foruten, men det går seg gjerne til det også. :jepp:

Takk Sauen, ønsker en finfin dag i dine trakter også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...