Gjest Purple Haze Skrevet 22. august 2012 #8421 Skrevet 22. august 2012 Tur med jobben blir sikkert stas! Om dere skal på hotell bør det gå greit med maten hvis det er buffet. Da kan man jo fråtse i lavkarbomat
vimse Skrevet 22. august 2012 #8422 Skrevet 22. august 2012 Sover ikke godt jeg heller, men det er mer i kategorien "mann som snorker".... Deilig med jobbtur, godt å være sammen på litt andre arenaer også
fairygirl Skrevet 22. august 2012 #8423 Skrevet 22. august 2012 Jobbtur kan være knall! Håper du får en fiiiiin tur!
Roadrunner Skrevet 23. august 2012 Forfatter #8424 Skrevet 23. august 2012 Tur med jobben blir sikkert stas! Om dere skal på hotell bør det gå greit med maten hvis det er buffet. Da kan man jo fråtse i lavkarbomat Jepp, satser på at det er masse godt å velge i! Og jeg har sikret meg dobbelt, ved å ta med litt ekstra mat i dag som jeg kan spise før vi setter oss på bussen. Ellers skulle det deles ut baguetter, og det tenkte jeg at jeg kunne styre unna, så da blir det knekkebrød i stedet. Trenger jo ikke ramle oppi en karbohaug med en gang Blir sikkert nok av karbo de neste dagene uansett, men kan jo spare "kvota" til litt deilig middag eller en smak av desserten... Sover ikke godt jeg heller, men det er mer i kategorien "mann som snorker".... Deilig med jobbtur, godt å være sammen på litt andre arenaer også Blir koselig med tur! Og værvarselet blir jo bare bedre og bedre også Men først noen timer på jobb Jobbtur kan være knall! Håper du får en fiiiiin tur! Har planer om at det skal bli en knall tur! Håper bare jeg har klart å få med meg det nødvendigste...
Roadrunner Skrevet 23. august 2012 Forfatter #8425 Skrevet 23. august 2012 God morgen! Torsdag, men tegn til blå himmel og oppklarning. Og det kan vi jo like! Rusla tur med ei god venninne i går, som jeg ikke har sett på lenge. Så da gikk det som det måtte gå, skravlinga tok helt overhånd, og vi måtte legge inn en liten pause på en benk. Så den runden jeg normalt bruker en god time på, tok i går 2,5 time Utrolig deilig med frisk luft, veldig koselig med skikkelig skravling, og slett ikke verst med en ganske rolig tur uten det store treningsutbyttet. Rett og slett bare kvalitetstid! Men med 2,5 time på tur, så ble det plutselig ikke så mye tid igjen til matforberedelser, pakking og klargjøring. Så jeg er veldig usikker på hva jeg egentlig har tatt med meg i bagen... Fikk stekt litt svinekjøtt mens jeg pakket, så har deilig lunsj i dag (benfri svinefilet med blomkål- og broccoligrateng). I tillegg altså den ekstra nista som ble nevnt over. Så tror jeg skal være greit rustet på matfronten. Ønsker alle en finfin torsdag
Sauen Shaun Skrevet 23. august 2012 #8426 Skrevet 23. august 2012 Høres ut som du hadde en herlig tur i går kveld. Kvalitetstid er viktig. Også må du ha en kjempefin tur.
Roadrunner Skrevet 23. august 2012 Forfatter #8427 Skrevet 23. august 2012 Tusen takk, Sauen! Gleder meg til deilig middag i kveld sammen med koselige kollegaer. Og sikkert masse på planen i morra Og snart lunsj *sulten*
Roadrunner Skrevet 23. august 2012 Forfatter #8428 Skrevet 23. august 2012 Årsak finnes et annet sted...
Roadrunner Skrevet 23. august 2012 Forfatter #8431 Skrevet 23. august 2012 Utrolig kjipt! Men får bare bite tennene sammen, og gjøre det beste ut av det. Og ta det som måtte komme. Har kjøpt en 70% sjokolade til kvelden, tror det trengs en liten bit eller to av den i dag
Roadrunner Skrevet 24. august 2012 Forfatter #8434 Skrevet 24. august 2012 God morgen! Frustrasjonen har i stor grad lagt seg, fuggel'n har vært på jobb en god time og det meste ser ut til å ordne seg greit på morgekvisten. Så kunne absolutt vært verre akkurat nå (selv om jeg ikke er der jeg gjerne skulle vært). Ble enkel kyllingmiddag i går, melon til dessert (en sinnsykt god Piel del Sapo melon - ikke akkurat lavkarbo, men veldig godt!!) og en sjokoladebit til slutt. Avsluttet jobbingen ca kl 21, og kom meg ganske tidlig i seng. Men tok laaaaaang tid før jeg sovnet, og har sovet ganske dårlig i natt. Hjalp ikke at vekkerklokka ringte 20 minutter tidligere enn vanlig heller. Men jeg er oppe, smiler og tar ting som de kommer.
Suzy Skrevet 24. august 2012 #8435 Skrevet 24. august 2012 Fy flate så surt med jobb istedet for tur Men det er vel ikke annet å gjøre enn det du alt gjør - bite tenna sammen og stå på. Det er i det minste fredag - det hjelper jo bittelitt? ?
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2012 #8436 Skrevet 24. august 2012 God morgen! Håper alt ordner seg greit på jobb i dag, slik at du ihvertfall kommer deg hjemover tidlig. Du fortjener virkelig litt lengre helg synes jeg.
Roadrunner Skrevet 24. august 2012 Forfatter #8437 Skrevet 24. august 2012 At det er fredag hjelper i aller høyeste grad. Hadde det vært mandag i dag tror jeg at det hadde tippet for meg...
Roadrunner Skrevet 24. august 2012 Forfatter #8438 Skrevet 24. august 2012 Tar det rolig på jobb nå, det meste ser ut til å gå knirkefritt. Venter på litt tilbakemelding angående en sak, og ellers blir det skravling og dill med kollegaer. Koselig det, tross alt Men hører jeg ikke noe, så tusler jeg nok hjemover i 12-tida eller noe tenker jeg
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2012 #8439 Skrevet 24. august 2012 Nå er det 12-tida eller noe, og jeg håper du har kommet deg hjemover. God helg Fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 24. august 2012 Forfatter #8440 Skrevet 24. august 2012 Kom vel avsted litt over halv ett, da var jeg veldig klar for helg!! Merket ikke hvor trøtt jeg var før jeg traff bilsetet, men da startet gjespingen momentant. Var en kjapp tur hjemme før jeg fant ut at litt frisk luft kunne være godt. Funnet meg en gressflekk og slapper av (nesten) Handle litt på vei hjem, og så blir det nok rolig sofakveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå