Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Deilig å kunne gå hjem tidlig på fredag, og det skulle bare mangle når det ikke ble tur. Ha en avslappende og herlig fredagskveld :klem:

Endret av Purple Haze
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supersløv ettermiddag/kveld her. Trøtt :natti:

Får vel holde ut litt til :nigo:

Skrevet

Lørdag :hoppe:

La meg tidlig i går, så da var det jo ikke så mye annet å forvente i dag enn at jeg våknet tidlig (sånn syv-ish). Men nøt helg og lørdag ved å slappe av en times tid under dyna, med boka. Deilig! God frokost (stekt egg med litt bacon og ost), før det etterhvert bar avsted til trening. Tung i beina, men fast bestemt på å gjennomføre ei økt. Og takket være musikk på øret og en god dose stahet ble det 30 minutter på ellipsemaskinen (hvorav 11 minutter med TUNG belastning og rundt 90% av makspuls - hjelper med en fiiiiiiin sang på øret som er laaaaaaaaang, og en viljestyrke som mener at man må kjøre tung belastning hele sangen) og 30 minutter på tredemølle (primært gåing, men noen minutter rolig jogging innimellom). Veldig godt fornøyd! Rett i dusjen, før turen gikk til butikken for litt handling til kvelden. Får besøk av ei venninne i kveld, og måtte spe på middagen litt så vi får noe duganes. Ikke helt lavkarbo i kveld, men mer enn god nok synes jeg (taco med lefser og salat).

Nå jobber vaskemaskinen, oppvaskmaskinen har gjort jobben sin, blomstene er vannet og jeg smårydder liltt. Skal suse over med støvsugeren, tørke over på badet og ellers bare slappe av og kose meg. På tv'n surrer youtube (trenger vel ikke si hvilken video som er en av de som blir gjentatt og gjentatt og gjentatt :plystre: ) og ute er det tett skydekke, men foreløpig tørt.

Planene for morgendagen? Tja, ikke så mange foreløpig, men ser for meg at det enten blir rydding i ymse skuffer og skap hjemme, eller en god treningsøkt (evt gåtur). Sistnevnte forslag frister absolutt mest, men førstnevnte absolutt burd gjøres. Men tar man hensyn til denne burde-lista da? :klo: Slett ikke sikkert... :fnise:

Kanskje finne frem litt strikketøy i løpet av kvelden?

Ønsker ellers en fortsatt strålende helg! :strix:

Skrevet

Kos deg med besøk, og ha en fortsatt fiiin helg!! :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper lørdagskvelden var fin, og at du får en avslappende og god søndag :klem:

Skrevet

Kvelden var utrolig koselig i går! :strix:

Holdt det gående i gode 6 timer, og jeg var ikke i seng før rundt kl 01. Trøtt som en sokk, men veldig fornøyd. Våknet tidlig i dag også, men etter en tur på toalettet og litt lesing, så sovnet fuggel'n igjen. Sov/slumret til og fra, og plutselig var klokka 1130! :daane: Jammen!!! Hvor ble dagen av? Skulle jo ikke sove bort halve søndagen... :sukk: Jaja, jeg er oppe, har spist litt, og vurderer rett og slett å sette meg ut. Er jo finvær! :sol: Så får søndagen fortsette i sitt noe sløve og avslappende spor...

:kaffekopp:

Ønsker en finfin søndag rundtom!

Skrevet

En veldig sløv søndag, men utrolig deilig! Føler jeg har vært til lading i dag :jepp:

Slappe timer i sola, med bikini, solbriller og lesestoff. Deilig! Nå er ansiktet sauset inn med maske, jenta har spist litt middagsrester (biffmiddagen får vente til i morra...) og det er ingen store planer for kvelden heller. En dusj, litt forberedelser til ny uke og ellers bare slappe av. Herlig!

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Så deilig med en avslappende og sløv søndag! Kan trenges det før en går på ny arbeidsuke :)

Skrevet

Slike avslappende dager er gull! :klem:

Skrevet

God morgen!

Mandag, ny uke og trøtt fuggel. For det straffer seg når man sover bort halve søndag morgen/formiddag... Optimisten la seg tidlig i går, men kunne visst like gjerne latt være. Tok i alle fall et par timer (og et par turer på do) før jeg fikk sove, og dermed ble det altfor sent, og det var ugreit da klokka ringte i morges. :sukk: Passert 30 men ikke lært ennå... Jaja, så får det bare være trøtt mandag. Rett og slett.

Ikke moro på vekta i dag heller, oppgang siden forrige uke. Men jeg vet hvorfor. Ble for mye tull lørdag kveld (taco var en ting, men fortsatte med juice, og hadde også mørk sjokolade) og restespising søndag. Så da ble det opp over en kg fra søndag morgen til mandag morgen... Unødvendig, men shit happens!

Resultat uke 2 20.08-27.08: +0,5 kg

Resultat siden 13.08: -3,4 kg

:balltre:

Men man lærer så lenge man lever, og får bare skjerpe inn igjen og unngå sånne teite ting :jepp: Eller ta konsekvensen rett og slett :opplyser:

Ellers en plan om trening i ettermiddag, og spinning i morra. :trene:

Men nuh: Fylle vannmugge og servere :kaffekopp:

Skrevet

God morgen flinke (og trøtte) fuggel!

Denne pusen er like trøtt som deg, om det er noen trøst i felles skjebne :fnise:

Litt opp og litt ned må man regne med - du vet årsaken og det er greit. Bare å gå videre med ny frisk fra og med nå. Det blir nok bra :)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Lys våken sau her, men det er vel bare å vente et par timer eller noe sånt, så kommer vel rullegardina ned i full fart tenker jeg...

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Lys våken sau her, men det er vel bare å vente et par timer eller noe sånt, så kommer vel rullegardina ned i full fart tenker jeg...

Nå fikk jeg bilder i hodet!

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Å sove lenge på søndager straffer seg ofte mandag morgen, kjipt men sant. Og at vekta viser en kilo opp er vel helt naturlig når du har spist litt mer karbo. Da holder kroppen på mer væske, så det er nok bare vannvekt det der, og er borte igjen på no time :)

Ha en fin dag :)

Skrevet

Mandag, ny uke og trøtt fuggel. For det straffer seg når man sover bort halve søndag morgen/formiddag... Optimisten la seg tidlig i går, men kunne visst like gjerne latt være. Tok i alle fall et par timer (og et par turer på do) før jeg fikk sove, og dermed ble det altfor sent, og det var ugreit da klokka ringte i morges. :sukk: Passert 30 men ikke lært ennå... Jaja, så får det bare være trøtt mandag. Rett og slett.

Den smellen går jeg på hver mandag :fnise: Lære? Næh...

Skrevet

:sove:

Gjesper og gjesper, og myser litt... Ooooolala, dette er mandagen sin :ler:

Men snart lunsj, så da nærmer det seg i alle fall halvgått løp.

Skrevet

Snau time igjen.

Dagen har gått greit, ikke så mye mas og stress, og stort sett god stemning.

Men formen er ikke noe å rope hurra for kjenner jeg... Begynnende hodepine, tung i toppen og flyr på toalettet til stadighet. Håper det hjelper seg utover ettermiddagen, for akkurat nå henger treninga litt i en tynn tråd her. Får bare se hva som skjer...

Skrevet

Aj, aj, aj :( Det der hørtes virkelig ikke så lovende ut nei. Håper det retter seg snarest.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Usj da, håper virkelig ikke du blir syk nå! Du får slappe av og pleie deg selv i kveld :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...