Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nesten fire kilo i minus er knallbra, jeg er imponert! Herlig med en sånn kickstart :)

Tror jeg har mistet litt jeg også, men etter som vekta mi ikke virker, får jeg liksom ikke sett tallenes tale. Har likevel en viss peiling. Når en har levd med vektkontroll hele livet, har en liksom temmelig peiling på ca hvor mye man veier til en hver tid.

Herlig med førjulstur, da. Og det er jo en kjempefin by du skal til. Kunne godt tenkt meg en tur tilbake dit selv :)

Ha en fin kveld, snuppa. Også håper jeg magen snart gir seg med å trøble :troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hug: Er ikke alt en klarer å holde styr på, bestandig. Godt du fikk sagt ifra, og vet å kunne kose deg på tur uansett :hoppe:
Skrevet

Au da. Men sånn er det å arrangere fest -uansett hvor tidlig man varsler, vil noen måtte melde avbud.

Skrevet

Tusen takk for gode kommentarer! :klemmer: Ikke moro å gå på en sånn smell, og ikke hørt noe fra vertskapet ennå... Men satser på at det ikke blir helt krise. Jeg treffer de i jula også, så bør gå greit synes jeg. Men argh, kjenner det har skapt en god runde dårlig samvittighet. Får bare se hva som blir sagt/kommentert... :sjenert:

Vaskemaskinen jobber, rent sengetøy er på vei til senga og jeg har spist for mye blåbær og bringebær til dessert :ler: Rolig ettermiddag i heimen, men klar for spinni ng imorra.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Våken før vekkerklokka i dag (tissetrengt IKKE utsovet...), og har fått skrotten vel plassert på jobb. Litt møteaktivitet i løpet av dagen, ellers satser jeg på at det meste går raskt og greit. Litt tung i toppen i dag, og ikke akkurat sprudlende i humøret på morgenkvisten kjenner jeg :rolleyes:

Skrevet

Felles skjebne i dag, ser jeg - våknet i god tid før vekkeklokka (ikke våken, men tissetrengt). Det er så irriterende!

Spinn i dag - så moro :hoppe: Du skulle kommet hit og prøvd senteret "mitt" :ler:

Skrevet

Skulle gjerne testet senteret "ditt", Suzy! Og så synes jeg du kunne tatt turen hit og prøvd senteret "mitt" :nigo: Men er litt langt å kjøre sånn for en spinningtime... :fnise:

Beina er blytunge i dag, så kan bli en interessant spinningtime. Sliter jo i trappa på jobb :sukk: Men får bare mobilisere viljestyrke og stahet, så går det seg til.

Magen er fremdeles småvondt, men ikke tatt noe piller i dag og klarer meg foreløpig greit uten. Endelig bedring å spore? Krysser fingrene for det! Hadde passet bra i forhold til helgens planer...

Skrevet

Får virkelig håpe magen oppfører seg utover - for min del hjelper det ofte med aktivitet, men det er slett ikke slik for alle.

Kanskje spinningen er en velsignelse?

Ja det hadde vært moro med test i begge retninger, men det blir vel litt upraktisk :ler:

Skrevet

Spinning blir nok bra!

Lørdag og søndag var det relativt uaktuelt med aktivitet, måtte rett og slett bare krølle meg sammen og forsøke å slappe av. Men i dag har jeg en plan om å få svetta ut litt hormonrester og få kjørt skrotten litt :opplyser:

Snart lunsj - hjemmelaget omelett med røkt skinke, løk og ost står på menyen i dag (utrolig hva man får slengt i stekepanna før kl 0615 på kvisten. Litt imponert selv om jeg får si det. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Åh yum.... det hørtes utrolig digg ut!

Jeg har gått skikkelig lei det meste og holder meg til knekkebrød av den industribakte sorten om dagen. Orker ikke de hjemmebakte av en eller annen grunn :vetikke:

Omelett derimot.. åh det er godt altså.

Skrevet

Møte unnagjort, og plutselig var det bare en times tid igjen. Så gikk ikke dagen så sakte allikevel :nigo:

Omelett til lunsj var skikkelig digg! Mett lenge, og deilig med litt småvarm lunsj (lunker den i microen). Ellers går det i hjemmebakte knekkebrød (veldig gode med smør og gräddost på, holder meg også mett lengre enn med magrere pålegg), og salat (varierer mellom disse tre til frokost og lunsj). Middagen i dag er jeg litt usikker på siden jeg glemte å ta noe ut av fryseren i morges. Men får kanskje ta ut noe når jeg kommer hjem, som kan tine litt mens jeg er på spinning. Mat må man jo ha :opplyser:

Skrevet

Jeg lever :opplyser:

Men fyttikatta så tunge de beina var på spinningtimen! Trodde seriøst jeg måtte vurdere å bryte... Men stahet kan være en fin egenskap og jeg fullførte! Med stil :nigo: Nå høres det nesten ut som om det er snakk om en 3-timers økt, men var bare en time altså...

Nå skal det lages litt middag før det blir :dusje:

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Flinka! Avslapping er vel fortjent nå, altså :) Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

Hjemmekontor en halvtimes tid, men nå skal jeg snart logge av her. Sendt et par epost, testet at et system fungerer som det skal, og ordnet et par andre ting. På tide å ta kvelden da tenker jeg.

Ellers kan det opplyses om at magen ser ut til å nærme seg vater igjen, ikke hatt vondt i ettermiddag. Herlig! Og bare to dager igjen på jobb denne uka :nigo: Ikke dumt!

:natti:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Våkna før klokka i dag også, nesten 40 minutter. Ble liggende og småslumre og kikke på klokka, før jeg noe motvillig forlot dyna til slutt. Men egentlig litt mer behagelig å våkne av meg selv, enn å være i ørska når klokka ringer. Men sover litt dårlig for tida. Kanskje kroppen herjer med omleggingen? Samt at det har vært riktig så varmt og godt den siste tida...

I dag står det laks på middagsmenyen, og en rusletur med venninne på treningsplanen. Samt pakking. Reiser rett etter jobb i morra, så må ha alt klart i kveld.

Ellers? Ikke så mye å berette...

Skrevet

Sover litt dårlig sjøl - dvs - jeg syns det er varmt og klamt på soverommet OG jeg våkner mer eller mindre alltid en halvtime før klokka ringer (45 minutter før i dag :roll:)

Unødvendig. Blir så daff og trøtt av sånt :forvirret:

Flink treningsfuggel da gitt :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Jeg sov dårlig i helga, men fant ut at jeg var i ketose, så da vet jeg hvorfor. Kroppen reagerer helt sikkert på omlegginga. Håper skrotten din venner seg fort til det, så du får sove godt :)

Skal du på tur i morgen? Noe jeg ikke har fått med meg her? :sjenert:

Ha en fin dag :)

Skrevet

Er visst i ketose jeg også, så kan godt være det er en årsak der. Men får se det ann litt og ta det litt etterhvert. Ikke så veldig klar for å begynne å trikse med kostholdet som jeg for øyeblikket trives greit med og som fungerer. Og så lenge jeg ikke er heeeelt vrak, så skal det nok gå greit. Får evt gjøre litt endringer hvis det skulle bli helt krise.

Vi skal på tur med jobb fra torsdag til lørdag :hoppe:

Har trua på at det blir koselig!

Treningsfuggel'n prøver å ta seg sammen, men er LANGT unna storformen og ørten treninger i uka. Denne uka blir det vel bare 2-3 økter, ingen harde... Men hovedfokuset er foreløpig på kostholdet, og treninga er litt etter lyst/form og behov. Så går det seg nok til litt mer etterhvert. Satser på ei økt eller to ekstra neste uke :jepp:

Lite effektiv så lang i dag :sjenert:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Tur med jobben høres veldig bra ut. :hoppe:

Å slite med søvnen høres derimot ikke bra ut. :troest:

Skrevet

Så lenge jeg ikke er helt utslitt vrak, så går i grunn søvngreiene greit. Men smått spent på hvordan det blir med to dager i fremmed seng når man ikke kan styre kostholdet selv. Får bare ta det som det kommer, og så blir det som det blir :jepp:

Halvtime til omelettlunsj *teller ned*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...