Sauen Shaun Skrevet 17. august 2012 #8341 Skrevet 17. august 2012 Sløve morgenstundet med god tid til frokost er bare sånt man må nyte når man kan. Dagen blir liksom ikke helt det samme om den starter med stress...
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8342 Skrevet 17. august 2012 Veldig sant, Sauen! Heller våkne litt tidlig, og ha god tid, enn å forsove seg og stresse som en tulling.
Skravla Skrevet 17. august 2012 #8343 Skrevet 17. august 2012 Herlig med helg. Planer for i kveld og i morgenkveld har jeg også. I kveld er det opera (konsert med en søt liten lommetenor) og i morgen skal jeg ut å spise et (forhåpentligvis) bedre måltid. I tillegg har jeg en løslig avtale med kjellerboden i helgen. Den er noe overfyllt og rotete...
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2012 #8344 Skrevet 17. august 2012 Herlig med helg. Planer for i kveld og i morgenkveld har jeg også. I kveld er det opera (konsert med en søt liten lommetenor) og i morgen skal jeg ut å spise et (forhåpentligvis) bedre måltid. I tillegg har jeg en løslig avtale med kjellerboden i helgen. Den er noe overfyllt og rotete... Kan komme og hjelpe deg med boden jeg. Begynner å få god trening i å rydde og avlevere ting til både søppelfylling og Fretex nå. Jeg garanterer at du får god plass i boden etterpå - men jeg garanterer ikke at du fremdeles eier ting du har bruk for.
Skravla Skrevet 17. august 2012 #8345 Skrevet 17. august 2012 Halvparten av det som er det skal i Fretexcontainer.... Det gjelder bare å opparbeide seg vilje til å gå de 100 metrene....
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2012 #8346 Skrevet 17. august 2012 Halvparten av det som er det skal i Fretexcontainer.... Det gjelder bare å opparbeide seg vilje til å gå de 100 metrene.... Der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Viljestyrken må du finne selv.
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8347 Skrevet 17. august 2012 Sauen må GJERNE komme hit og ta et raid i boden...
Daria Skrevet 17. august 2012 #8348 Skrevet 17. august 2012 Dere må flytte oftere, da får man ryddet i så mangt
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8349 Skrevet 17. august 2012 Tror det hadde gjort seg med en flytterunde ja... Men det er så dyrt! Og så vil jeg jo gjerne flytte til noe litt større hvis jeg først skal flytte...
Daria Skrevet 17. august 2012 #8350 Skrevet 17. august 2012 Men hvis du flytter til noe mindre får du virkelig ryddet Hilsen en som en gang flyttet fra hus på over 100 kvm med tre soverom, stort kjøkken og masse bod- og skapplass til en liten 2-roms på snaut 40 kvm med en liten bod og nesten ingen skap...
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8351 Skrevet 17. august 2012 Ser at det kan ha medført en solid mengde rydding ja! Jeg har ikke flyttet stort, og ikke flyttet etter at jeg kjøpte møblene etc. Men tror jeg skal få tatt en solid opprydning og kvittet meg med rusk og rask. Pynteting, kopper og kar jeg ALDRI bruker, kan jo heller omplasseres til nytt hjem? Og boden er et kapittel for seg... *får sette av en helg eller to i høst kanskje? Eller neste høst..*
Suzy Skrevet 17. august 2012 #8352 Skrevet 17. august 2012 Dere må flytte oftere, da får man ryddet i så mangt Gjett om! Jeg har flyttet tre ganger på fem år jeg - og det gjør litt vei i vellinga gitt. God formiddag RR!
Daria Skrevet 17. august 2012 #8353 Skrevet 17. august 2012 Ikke minst medførte det en innmari full kjellerbod Da jeg flyttet igjen i fjor føltes 55 kvm (med masse innebygde skap ) svært romslig I tillegg sendte jeg 10 store banankasser på loppemarked i den forbindelse, så jeg kan skryte på meg en svært ryddig og oversiktlig bod
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8354 Skrevet 17. august 2012 *misunnelig* Men er jo bare en ting å gjøre for min del: Enten rydde eller godta at det er som det er. Siden jeg sliter litt med sistnevnte, så får jeg vel heller mobilisere for førstnevnte
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8355 Skrevet 17. august 2012 Da blir det førjulstur til söta bror! Flybilletter bestilt, og nå kikker vi rundt etter hotell Skal man jobbe på en fredag? 1
Skravla Skrevet 17. august 2012 #8356 Skrevet 17. august 2012 Da blir det førjulstur til söta bror! Flybilletter bestilt, og nå kikker vi rundt etter hotell Skal man jobbe på en fredag? Nei, hvorfor det....
Daria Skrevet 17. august 2012 #8357 Skrevet 17. august 2012 Fordi hvis man ikke jobber i tak, slår det så hardt tilbake på mandag? Men det er mulig at det bare gjelder meg akkurat i anledning skolestart...
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8359 Skrevet 17. august 2012 Nei, hvorfor det.... Nettopp! Fordi hvis man ikke jobber i tak, slår det så hardt tilbake på mandag? Men det er mulig at det bare gjelder meg akkurat i anledning skolestart... Slå tilbake på mandag? Men mandag er jo lenge til I dag er det fredag, og fredag må nytes! Og skolestart har vi ikke hørt noe om (begynte ikke de fleste denne uka forresten?). Ha en kjempefin fredda' RR!! Tusen takk, fairy! Du også!
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 Forfatter #8360 Skrevet 17. august 2012 Da kom trøttheten sigende gitt... To timer igjen (eller kanskje halvannen? ), så hjem et par timer, og så ut på farta igjen. Blir IKKE spesielt sent i dag nei... Og hvor dro det lille man hadde av arbeidslyst?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå