Daria Skrevet 1. september 2012 #8521 Skrevet 1. september 2012 Jobbing i helgen er en uting...Håper dere kommer i mål, så du slipper å styre med det neste helg også.
Roadrunner Skrevet 1. september 2012 Forfatter #8522 Skrevet 1. september 2012 Trasige greier dette... Ser ut til at det tar MYE lengre tid enn vi har anslått, og jeg tviler veldig sterkt på at vi blir ferdige innen i morgen kveld (ser ikke hvordan det skal kunne gå med det tempoet som holdes nå). Har hatt en veldig kjip formiddag, med masse tanker og frustrasjon, og innså til slutt at jeg måtte ut og lufte vettet litt. Ble en tur på kjøpesenteret og ikea, og kom hjem med et par nye nattbordlamper og en dobørste Og en kurv/hylle til å henge i dusjen siden det jeg har der stadig faller ned. En sugekopp varer vel ikke evig... Humøret er litt bedre (jeg gjør jo tross alt så godt jeg kan! ), og jeg har så smått startet med middagen. Sulten ja! Har tilbud om vorspiel i kveld, men er langt fra partyhumør kjenner jeg (spesielt med endel ukjente folk). Men siden humøret uansett er bedre, så satser jeg på en fin kveld i heimen. Få ommøblert og ryddet litt kanskje? Ikke vært så effektiv dag på hjemmefronten akkurat...
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2012 #8523 Skrevet 1. september 2012 Kjedelig når ting ikke går som planlagt. Håper du likevel får en fin kveld hjemme.
Roadrunner Skrevet 1. september 2012 Forfatter #8525 Skrevet 1. september 2012 Tusen takk, gjør ekstra godt i dag...
Daria Skrevet 1. september 2012 #8526 Skrevet 1. september 2012 Hva er vel bedre for humøret enn en ny dobørste
Roadrunner Skrevet 1. september 2012 Forfatter #8527 Skrevet 1. september 2012 Hva er vel bedre for humøret enn en ny dobørste Rett og slett en real killer! Finner senga tror jeg... Rolig kveld i heimen, har vært fint. Ikke laget knekkebrød i dag heller Så da MÅ det lages i morra. Men det skal gå fint Sov godt!
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2012 #8528 Skrevet 2. september 2012 God morgen! Håper dagen i dag blir bedre enn dagen i går.
Roadrunner Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8529 Skrevet 2. september 2012 (endret) God morgen! Frokost spist, sengetøyet i vaskemaskinen og knekkebrød i ovnen. Smått effektiv start på søndagen vil jeg si Jobbmessig er det vel ingenting å rope hurra for i dag heller, men jeg får ta en prat med en kollega eller to i ettermiddag, og bare ta det derfra. Rett og slett... Kan ikke gjøre mer enn mitt beste, og ikke alt man har kontroll over. Så psyken er litt bedre i dag enn den var i går formiddag Har begynt å samle sammen litt rusk og rask som skal kjøres til søpla, så kanskje jeg skulle fortsatt med det i dag? Ikke helt god i ryggen (har vel blitt mye stillesitting de siste dagene), men får bare ta det rolig Kjenner jeg er veldig klar for å gi noe til bruktbutikk og kaste mye som må kastes. Er liksom så mye jeg aldri får kontroll over her, fordi det er så mye TING... Endret 2. september 2012 av Roadrunner
Gjest Purple Haze Skrevet 2. september 2012 #8530 Skrevet 2. september 2012 God morgen Så effektiv du har vært på morgenen, da. Gjort masse fornuftig før andre rekker å stå opp! Pass på ryggen din, det er ikke godt å plages med vond rygg. Ta deg tid til å bevege deg litt i mellom jobbinga. God søndag
Roadrunner Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8531 Skrevet 2. september 2012 Fant ut at jeg bare måtte komme igang her om jeg skulle få gjort det som MÅ gjøres. Men ikke dermed sagt at søndagen fortsetter i samme tempo
Roadrunner Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8532 Skrevet 2. september 2012 Knekkebrød snart helt avkjølt Hjemmelaget eggesalat står i kjøleskapet Lunsj er spist (se foregående to punkt for "menyen"). Vaskemaskinen er i gang med andre forsyning Føler i grunn jeg er i et godt driv her! Rett og slett Mye gjenstår før det er tipp topp i heimen, men det kommer seg. Har også snakket med en kollega, og fått litt backup og "trøst". Så da ordner det seg nok, selv om det tar mye lengre tid en først regnet. Og jeg må bare sjekke innom jobb av og til, trenger ikke være "på'n" hele tida. Nice! Kanskje jeg skulle sette tørkestativet ut? Og skrubbe dusjen, vaske badet og støvsuge? Hmmm...
Gjest Purple Haze Skrevet 2. september 2012 #8533 Skrevet 2. september 2012 Flinka! Godt å få gjort litt i heimen også, og ikke bare jobbe hele helga!
Roadrunner Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8534 Skrevet 2. september 2012 Trengs absolutt med litt husarbeid i heimen her, så godt for alt som er gjort. Støvsugeren har jobbet litt, og dusjen er skrubbet. Tar litt av gangen for å være snill med ryggen, og tar småpauser hele tida. Ikke skikkelig finvær her i dag (i alle fall ikke foreløpig), nesten helt tett skydekke, men ei sol som innimellom prøver seg bittelitt. Kanskje det klarner etterhvert? Må få snakket med vaktmesteren i borettslaget i morra, har en malejobb jeg må få gjort før vinteren, og borettslaget stiller med maling. Tenkte kanskje jeg kunne få tatt det i løpet av en ettermiddag eller tre til uka, så er det ute av verden. Må rett og slett få unna endel småting (og litt større ting) som bare henger over en. Tapper jo bare krefter... Kanskje kjøre innom søpla i morra? *mye vyer og visjoner her nå gitt*
Roadrunner Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8535 Skrevet 2. september 2012 Fjør pussa, fugl vaska, rent sengetøy på senga (ble ikke soltørka denne gangen, men rent er rent ). Fått et par tips i jobb-saken (og forbanner hvorfor jeg ikke tenkte på det selv, men bedre sent enn aldri), og håper på litt bedre fremgang nå. Trøtt fuggel prøver å lade opp til ny uke...
Gjest Purple Haze Skrevet 3. september 2012 #8536 Skrevet 3. september 2012 God morgen Blåmandag for helgejobbefuggel? Håper du ikke er helt vrak i dag, og klarer deg gjennom uka med stil, til tross for lite avslapning i helga
Suzy Skrevet 3. september 2012 #8537 Skrevet 3. september 2012 God morgen fuglen! Håper du ikke er helt mandagsvrak. Hardt med mye helgejobbing - det blir jo liksom ikke skikkelig fri av slikt og ei helg må en ha for å lade til ny uke. Setter inn en sånn for sikkerhets skyld
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2012 #8538 Skrevet 3. september 2012 God morgen! Håper du ikke er altfor vrak etter helgejobbingen.
Roadrunner Skrevet 3. september 2012 Forfatter #8539 Skrevet 3. september 2012 Fuggel'n er trøtt... Ingen tvil om det! Men henger foreløpig med, og tar en ting av gangen. Merker at det ikke har vært helt helg med full avslapning eller helt jobbfri, men sånn er det bare av og til. Var ganske langt nede lørdag, og kjente at dette virkelig var frustrerende. I går kveld fikk jeg et supergodt tips, og mye har løst seg i løpet av søndag kveld og i natt. Så nå ser jeg MYE lysere på det hele, og satser på at det ved hjelp av litt jobbing i kveld skal gå bra. Ingen planer om å jobbe neste helg med andre ord, satser på å være ferdig innen da (trolig i kveld) Spinning booket i morra, og har også planer om ny runde med kombinasjonen pilates/yoga på onsdag. Bedriftsidrett torsdag, og sånn går nå dagene Stemmer, må få ringt vaktmester i dag også... Og håndverker... Da ryker vel kanskje et par treningstimer da, for MÅ få malt rett og slett.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. september 2012 #8540 Skrevet 3. september 2012 Så bra at du ser enden på ekstrajobbing! Kjipt å måtte bruke både helger og kvelder på det. En trenger å ta seg inn igjen mellom slagene også Ha en fin kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå