Roadrunner Skrevet 3. september 2012 Forfatter #8541 Skrevet 3. september 2012 Ilte hjem etter jobb i dag, hev sammen en omelett og spiste i et jafs. Så bar det ut for å få grunnet det som var ubehandlet, og har også fått malt endel. Nå har jeg vasket kosten, satt lokket på spannet og rigget meg til med jobb-pc'n. Litt ør i hodet, sliten i armene og VELDIG klar for å bli ferdig med denne overtidsjobbingen. Hvis været holder seg og jobbingen går fort, satser jeg på å male en liten meter til sånn at jeg har en naturlig avslutning for dagen (måtte gjøre meg ferdig før 1830, siden jeg har avtale med noen på jobb ang jobbing). Utrolig godt å være igang med burde-listen, denne malingen har hengt over meg ei stund gitt! Krysser fingrene for at jeg får oppholdsvær noen dager nå, sånn at jeg kan få unna et par strøk! Har tatt det mest knotete av malingen i dag, men må nok regne et strøk til. Jaja, like greit å gjøre det skikkelig. Noe sier meg at spinninga utgår i morra... Men men, er da bevegelse dette også Får jobbe litt i gjen! Kryss fingrene for meg *skriver overtid med gaffel...*
Roadrunner Skrevet 3. september 2012 Forfatter #8543 Skrevet 3. september 2012 Takk PH, det hjalp! Jobbinga gikk finfint! Male litt til kanskje?
Roadrunner Skrevet 3. september 2012 Forfatter #8544 Skrevet 3. september 2012 Helt mos i hodet og ble akutt steintrøtt... Antiklimaks? Utrolig lettet for at jobbingen gikk bra, og lar kosten ligge for kvelden. På'n igjen imorra hvis været holder
Roadrunner Skrevet 4. september 2012 Forfatter #8545 Skrevet 4. september 2012 God morgen Trøtt, tung i toppen og fremdeles veldig klar for helg... Regn i morgentimene, men håper det skal lette og bli sol, slik at det tørker og jeg kan male Er veldig innstilt på å få unna denne malingen nå kjenner jeg, og er veldig lite klar for uforutsette ting og tang. Var utrolig trøtt og sliten i går, og stupte tidlig i seng. Sovet tidvis veldig tungt i natt, men måtte opp en tur på toalettet og da røk morgenkvisten litt gitt. Jaja... Satser på at det blir ei stund til neste overtidsrunde (i alle fall ikke denne uka...), og at det roer seg bittelitt på jobb nå. Hadde passet finfint!
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2012 #8546 Skrevet 4. september 2012 God morgen. Håper du får en fin og rolig dag. Og at været blir bra slik at du får malt ferdig.
Gjest Purple Haze Skrevet 4. september 2012 #8547 Skrevet 4. september 2012 God morgen Håper du kommer deg velberget gjennom dagen, og at du får malt ferdig kjapt! Ikke lenge til helg igjen heller Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 4. september 2012 Forfatter #8548 Skrevet 4. september 2012 Det blåser friskt ute, og yr melder at regnet skal ha gitt seg innen kl 12 (og før den tid skal det visstnok maks komme ca 1 mm). Så jeg er foreløpig optimistisk! Får vel avbooke treninga i ettermiddag, og gjøre klar armene for litt mer utskeielser. En god del som må males, men satser på at det meste er gjort senest fredag. Går ikke altfor fort når man kun har ettermiddager til disp, men det går i alle fall fremover!
Suzy Skrevet 4. september 2012 #8549 Skrevet 4. september 2012 God morgen! Så bra du har kommet i gang med mailingen - det er noe herk med ting som henger over en. Kjedelig når det liksom aldri forsvinner... Og det gjør det jo ikke om man ikke gjør det Kom plutselig regn her i dag også - og jeg tenker på lektene våre som ligger bare delvis under tak Håper de ikke blir så våte at de ikek kan brukes i dag.
Roadrunner Skrevet 4. september 2012 Forfatter #8550 Skrevet 4. september 2012 (endret) Ehhh... Bør man bli smigret eller "skremt" når fungerende adm.dir begynner å spørre om man trives, og snakker om at jeg er en nøkkelperson og kritisk ressurs? Ehhh... Endret 4. september 2012 av Roadrunner
Daria Skrevet 4. september 2012 #8551 Skrevet 4. september 2012 Det kan hvertfall tyde på at du har gode kort på hånden om du skal forhandle om lønn og andre betingelser i nær framtid...
Roadrunner Skrevet 4. september 2012 Forfatter #8553 Skrevet 4. september 2012 Hadde det enda kommet før ferien... Men nå er jo årets lønnsoppgjør unnagjort og vel så det. Jaja, han spurte litt om det var ting som eventuelt kunne gjøres for å sikre min trivsel, og jeg svarte blant annet at lønn har vært et issue i flere år. Så får vi evt se hva som skjer. Men jeg ble skikkelig tatt på senga, og føler jeg bare bablet i vei tålig usammenhengende. Ikke veldig forberedt akkurat... Plutselig bare en time igjen! Sola har kommet, vinden gir god tørk, og jeg satser på ei god maleøkt. Får ile inn og avbooke spinninga
Gjest Purple Haze Skrevet 4. september 2012 #8554 Skrevet 4. september 2012 Så artig med gode tilbakemeldinger på jobb! Og du kan helt klart forhandle om lønn, spesielt når sjefen nærmest legger opp til det Lønn er jo en viktig faktor når man skal beholde gode medarbeidere. Lykke til med dagens malingsøkt
Roadrunner Skrevet 4. september 2012 Forfatter #8555 Skrevet 4. september 2012 Gode tre timer maling og masse unnagjort. En vegg gjenstår, satser på å få tatt den imorra. Godt i rute med andre ord, men sliten skrott nå ja! Snart senga og litt lesing av god bok Kommer ikke denne helga snart da??
Roadrunner Skrevet 5. september 2012 Forfatter #8556 Skrevet 5. september 2012 God morgen! Kom meg opp av senga i dag også, utrolig nok. Skulle snu meg litt i senga for å nå bort til vekkerklokka som hadde startet sitt spetakkel, da ei solid krampeøkt slo til i høyre legg. Oooohlala! Våknet i alle fall Fikk tøyd det verste, og resten forsvant etterhvert som jeg fikk beveget meg litt. Smått brutalt synes jeg. Dessuten er det ALLTID venstre legg som pådrar seg krampe, høyre legg pleier å være snill... Ingen treningsplaner i dag heller Får drøye ei uke med denne kombinasjonen av pilates og yoga. For jeg har nemlig en plan om å bli ferdig med malinga idag
Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2012 #8557 Skrevet 5. september 2012 God morgen Leggkrampe var da en brutal start på dagen! Da våkner en, garantert. Håper du blir kjapt ferdig med maling, så du kan bruke fritida på mer morsomme ting Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 5. september 2012 Forfatter #8558 Skrevet 5. september 2012 Har en god plan om å få unnagjort malinga i dag, sånn at jeg kan få litt fritid igjen ja! Men det har i grunn gått veldig greit, gjør jo gjerne det bare man kommer i gang. Tungt i armer, og merker jeg har stått endel i stige, men ellers i fin form utrolig nok. Og skal være utrolig glad når det er gjort! Veldig godt å få unna litt på den "burde-lista"...
Suzy Skrevet 5. september 2012 #8559 Skrevet 5. september 2012 Fikk ikke bare litt bilder i hodet av tanken på krampefuglen og vekkeklokka - du våknet i det minste Så bra at malinga snart er unnagjort - da er det en ting som du ikke trenger tenke mer på.
Roadrunner Skrevet 5. september 2012 Forfatter #8560 Skrevet 5. september 2012 Fikk ikke bare litt bilder i hodet av tanken på krampefuglen og vekkeklokka - du våknet i det minste Så bra at malinga snart er unnagjort - da er det en ting som du ikke trenger tenke mer på. Det "verste" er vel at de fleste av bildene du har på netthinna er skremmende nær sannheten Våknet ja! Men nå gjesper jeg noe så inn i granskauen at kollegaene rundt meg humrer og flirer. Hvis ikke kjeven går ut av ledd i løpet av dagen, så er det nesten utrolig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå