Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er fuggel'n kvalm... Sørlandschips og M&M's :sjenert:

Men nydelig med en kveld på sofaen! Stive hofter og såre knær, ellers i fin form :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Hvordan er formen dagen derpå?

Skrevet

Tror ikke formen er så verst. Stive knær og litt småstiv ellers, men føles greit. Våknet tidlig, leste litt, skulle bare slappe av litt, og dormet av igjen. Til og fra, og plutselig var klokka nesten 11 :daane: Jepp, har akkurat forlatt dyna, og er litt forvirra. Litt mat nå, og så tror jeg at jeg skal sette meg ut i :sol: Ta det litt rolig i formiddag og nyte finværet tenkte jeg! :opplyser:

Skrevet

Beina tilbake i fin form ser det ut til (bare smått tunge), og jeg nyter en sløv søndag på verandaen. Nydelig vær, passe varmt, deilig melon som kan trøkkes i gapet, Bruce på spilleren, ei kjip bok jeg kjemper meg gjennom (ikke spør hvorfor jeg gidder, jeg burde lagt boka fra meg for lenge siden). En god bris gjør at man unngår svetting, er bare deilig på verandaen i dag. Herlig!

Rusletur med ei venninne i kveld (garantert ikke så lang som i går...), ellers ingen store planer. Deilig!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som du har en perfekt søndag! Kos deg og nyt finvær, ferie og late dager :klem:

Skrevet

Høres ut som du har en perfekt søndag! Kos deg og nyt finvær, ferie og late dager :klem:

Ingen store vanskeligheter med å følge oppfordringen! :klem:

Koser meg, slapper av og NYTER tanken på ei uke til med ferie (og mye finvær hvis vi skal tro yr.no. Bare et solid regnvær som skal passere i morra, SÅ :nigo: )

Håper du har en fin søndag du også, selv om kjæresten reiser hjemover i dag...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Takk for tips om PM :klem:

Kommer det ikke opp varsel om det nå lenger? Var ikke noe 1-tall eller noe som kunne vise at jeg hadde fått PM her, og da tenkte jeg ikke på å sjekke.

Skrevet

Jeg får opp et rødt 1-tall ved konvolutten, men først etter at jeg har refreshet siden. Kanskje den har forsvunnet, siden det er et par dager siden? Synes det var greit å tipse deg uansett, siden jeg så du ikke hadde lest den, og siden du lurte. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mulig det er sånn fordi jeg bruker iPad nå? Kan hende jeg hadde sett det på pc'n. Uansett så var det fint at du gjorde meg oppmerksom på det :)

Skrevet

Bare hyggelig (?) :klem:

Nå har jeg startet middagslagingen her, for å rekke en matbit før jeg skal treffe ei venninne for rusletur. Blir rett og slett biff med fløtegratinerte poteter i dag :nigo: Fiiiiin feriemiddag! (og lager selvfølgelig nok så jeg har rester en dag eller to også). Så blir det vel kanskje litt is til kvelds etter rusleturen :sjenert:

Skrevet

Jeg har pådratt meg teaterbilletter den kvelden, men jeg skal nok klare å rekke begge deler :nigo:

Nysgjerrig.....

Skrevet

Nei, sløv -du er informert :fnise: De dødes tjern :opplyser:

Skrevet

Ah... hadde tydeligvis ikke fått med meg datoen. Må huske å sjekke om kollega skal se.....

Skrevet

Ikke glem meg da... :sjenert:

:fnise:

Skrevet

Ikke glem meg da... :sjenert:

Du er plottet inn i kalenderen.

Er visst noen danske strikkedamer i byen den dagen også.... Så liten tid og så mye å gjøre.....

Skrevet

Har vel hørt et lite rykte om at Suzy og PH også har plottet inn datoen i kalenderen, så det blir nok tid til litt skravlings tenker jeg :jepp: Ikke så veldig redd for å bli sittende alene og ensom (men vet jo aldri med dere "flyfiller" :ler:

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har "saved the date", og satser på at jeg får til å bli med. Så sant det ikke kræsjer med kjærestehelg (prioriterer det over det meste :sjenert:) så kommer jeg :)

Men flyfiller?! Hmmmfff :ler:

Skrevet

Hinta spesielt til Daria og Skravla, som jeg synes stadig pakker kofferten eller vifter med ymse billetter.

Og så får jeg vel kanskje tipse kjæresten til PH om at han kan komme helgen før eller etter? :klo:

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke hva som antydes... Men kulturhøsten begynner på fredag :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...