Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Store hender og føtter er også en fordel -tror Ian Thorpe har 57 eller deromkring i skostørrelse...

Klart det, er jo "gratis" svømmeføtter :jepp:

Tror jeg har ganske store hender, så kanskje jeg EGENTLIG er et solid svømmetalent? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nuh blir det stort sett stilt herfra! :opplyser:

:flagg:

:duskedame: Heia Norge! :duskedame:

:flagg:

Skrevet

Kan du ikke multitaske du da? :fnise:

Skrevet

Joda :opplyser:

:fnise:

Men etter store mengder popcorn trenger jeg nå store mengder tanntråd... :sukk:

Skrevet

Og det var alt du hadde å si om den saken? :jolie:

Skrevet

Popcorn og ostepop er slemme for tennene... :fnise:

Skrevet

Hva mer ønsker damen? Tanntråd-anbefalinger?

Skrevet

Ostepop krever gjerne noe mer tannpirkere enn tanntråd, mens mine erfaringer tilsier at popcorn leder direkte til en runde tanntråd.

Har sånn fin tanntrådsak med skaft, så tror jeg klarer meg uten ytterligere anbefalinger :pls:

Ramla over en ny youtube-film, av min nye konserthelt. Oh my! Proff innspilling av crewet selv (fra konserten i Gøteborg på fredag), og må virkelig anbefale den som en liten pauseunderholdning. :daane:

Skrevet

God morgen frøken Bruce :nigo:

Kommet deg på beina etter kamp i går og sen kveld?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :)

Spennende kamp i går, og damene har fortsatt litt å gå på. Håper de spiller seg opp utover i mesterskapet!

Regner med du fortsatt nyter ferie og late dager. Misunner deg en smule, kan man si...

Ha en fin dag, søta :)

Skrevet

God morgen frøken Bruce :nigo:

Kommet deg på beina etter kamp i går og sen kveld?

Fuggel'n er på beina! :jepp:

Leste litt på senga, så er sløve kvelder og sløve morgener her gitt.

Deilig!

Feriemodus er skjønt, selv om jeg må innrømme at jeg blir noe døgnvill her :fnise:

Nå er det litt sløvings før jeg har planer om å ta en tur på treningssenteret.

God morgen :)

Spennende kamp i går, og damene har fortsatt litt å gå på. Håper de spiller seg opp utover i mesterskapet!

Regner med du fortsatt nyter ferie og late dager. Misunner deg en smule, kan man si...

Ha en fin dag, søta :)

Her nytes late dager :jepp:

Deilig!

Gråvær i dag, og meldt :regn: så da passer det fint med en liten treningsøkt. Og kanskje en tur innom butikken?

:kaffekopp:

Skrevet

Ha en fin, passe sløv dag idag, Fuggel'n! :)

:klem:

Skrevet

:vinke:

En times tid på treningssenteret i dag også, gjorde godt! :trene:

OL på storskjerm, Bruce på øret og jevnt driv på ellipsemaskin samt litt styrke. Tida går i alle fall fort!

Nå skal jeg sparke igang oppvaskmaskinen, vaskemaskinen samt ta meg en dusj og rydde litt tenkte jeg. Ute er det typisk bygevær, det veksler mellom :sol: og :regn: Og når det først regner så regner det skikkelig! Håper det letter litt til i kveld, men satser på at vi uansett får en fin tur i fint turterreng. Det er i alle fall planen!

Herlig med ferie! :strix:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Flinka! Sikkert deilig å komme i gang med trening igjen :) Her tenker jeg å komme i gang igjen neste uke. Har jo hatt helt ferie alt for lenge :sjenert:

Så godt at du nyter ferie! Det er deg vel unt :klem:

Skrevet

Skal skikkelig i gang med kostholdet etter ferien, men foreløpig nyter jeg følelsen av å ha lyst til å trene litt igjen. Har vært en LANG periode der bare tanken har bydd meg imot... Luftveiene virker bedre enn på lenge, kanskje det er der treningslysten ligger? Håper det bedrer seg stadig mer, sånn at jeg er tilbake i fint driv i løpet av høsten. Trengs!

Vaskemaskinen jobber, oppvaskmaskinen jobber, dusjen er skrubbet, jenta er skrubbet og en kurv bringebær er spist. Rydde litt nå kanskje? :klo: Eller? Sitte litt i sofakroken først kanskje? :veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Effektiv i ferien din, du. Husk å slappe av litt også, da ;)

Skrevet

Ingen fare, PH...

Ble sittende fast i sofaen etter dusjinga... :sjenert:

Nå skal jeg sløve en times tid til, før jeg skal ut og rusle med ei venninne. Blir koselig med en kveldstur!

Og ryddinga haster jo ikke :fnise:

Skrevet

En finfin tur på en times tid, med masse skravling og frisk luft. Sannelig kom kveldssola også, så det ble en riktig så fin tur. Deilig! To økter i dag, og nesten 1100 kcal forbrent. Slett ikke verst til å være midt i ferien synes jeg :opplyser:

Nå har jeg kost meg med to typer melon samt nektarin til kvelds, og skal bare sløve litt i sofaen før senga. Prøve å ikke bli altfor sent i dag tror jeg... Se CSI og stupe i seng kanskje? :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...