Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må jo teste ut oppskriften til Daria :strix:

:opplyser: Jepp, er fremdeles enspora... Men HØR! Det er jo BRA! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei, bare denne, så lover jeg at jeg skal drøye...

Men jeg var jo der! Og det var MORO! Show, glede og energi! Jepp, jeg vil gjerne være så energisk når jeg har passert 60 år...

:sjenert: <-- enspora fuggel i Bruce-tåke...

Skrevet

:flau:

:nigo:

Den øverste videoen kommer til å kjøre pc'en min varm, den andre får definitivt frem smilet. :sukk:

Skrevet

God morgen frk.Bruce. :kaffekopp:

Skrevet

God morgen frk.Bruce. :kaffekopp:

Ække mye å legge til denne - ditto, sier jeg bare.

Skrevet

Mårnings!

Frokost unnagjort, og fuggel'n vurderer tanken på å starte dagen. Meeeeen, så oppdages det at det er håndballkamp om en liten time :daane: Jammen! Det er jo 12 timer tidligere enn de første to kampene, jeg blir jo dønn døgnforvirra her! :opplyser: Skal man bare kryppe opp i sofakroken en gang for alle i dag? :klo:

Hjemover til mine foreldre igjen i ettermiddag, og full fart i morra. Hmm...

Skrevet

Jeg stemmer for sofa og håndball. Er ingen vits å bruke ferieformiddagen til noe annet. :nigo:

Skrevet

Du er inne på noe, Sauen :fnise:

ER jo ferie... Og ER jo OL...

:veslejenta:

Skrevet

Nemlig! Sauer er ikke så dumme som ryktet tilsier... :ler:

Skrevet

Jeg kjenner en veldig trivelig og smart Sau :opplyser:

Skrevet

Jeg trodde også håndballkampen var i kveld :bond: Får se hva jeg kan få til på pcen da...

Skrevet

Så vidt jeg har fått med meg, er det avkast om snaue 20 min :daane:

Skrevet
:sukk: Ja det er det... og her sitter jeg uten radio, uten tv og på drittdårlig datasystem *sutre* :sur:
Skrevet

Foreløpig mye rart fra Norge og vi ligger under 11-8...

Skrevet

Endelig har Norge hevet seg litt, og leder 25-22 nå! Moro! :flagg:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg trodde også det skulle være kamp i kveld, så jeg ble smått forvirra da jeg hørte på radio på jobb at kampen var i gang. Fikk med meg at det ble uavgjort, så nå tenker jeg at de må heve seg skikkelig hvis de skal ha noe sjans videre!

God tur hjem til mams og paps i ettermiddag :)

Skrevet

:vinke:

Fin tur til mams og paps, med deilig middag, rusletur og lang harrytur i går. Fullstendig kaos på Nordby's senteret, og etter 5-6 runder på parkeringsplassen (som er GIGANTISK) gav vi opp. Turen gikk til de gamle butikkene og litt skikkelig harryhandling av kjøttvarer. Så nå ligger det 1 kg smårettbacon, 0,5 kg strimlet kokt skinke, 1,5 kg karbonadedeig og 8 koteletter av svin ytefilet i fryseren. Deilig å ha høstmaten i hus! Utrolig nok ble det bare brødmat til middag i dag :sjenert:

En koselig byvims med bestisen i dag, og egentlig var planen en bysleng i kveld også. Men fuggel'n er trøtt og sliten, og har litt som må gjøres i heimen (pakke ut, rydde ++). Så tror det blir en sløv kveld her gitt, med skrotten vel plantet i sofaen. Og jordbær i gapet (fant en kurv VELDIG gode jordbær på butikken - lykke!

:veslejenta:

Skrevet

På et underlig vis har ikke mams og paps en Springsteen-cd lengre :plystre:

Jeg har visst "lånt" den :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...