Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2012 #7921 Skrevet 7. juli 2012 Dagens resultat: Fuggel 726, Sau 507 og Fuggelpappa 416. Du er i slaget for tiden.
Roadrunner Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #7922 Skrevet 7. juli 2012 Traff bra i dag gitt, og spiser meg sakte innpå forspranget ditt Paps er vel ikke superengasjert i TourManager, men han henger da med foreløpig... En natt i hjemtraktene og er nå tilbake i leiligheten. Fått nydelig mat og slappet godt av hos mams og paps, men godt å være hjemme igjen også. Ingen store planer for søndagen, men trolig litt frisk luft eller trening. Trengs!
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2012 #7923 Skrevet 8. juli 2012 God søndagsmorgen! Ja, du traff godt i går. Ikke minst hadde du fullt lag. Jeg hadde to syklister for lite da gårdagens etappe startet. Så jeg måtte inn og bytte litt i går også. Så i dag håper jeg ihvertfall at alle mine stiller til start. Har visst vært flink til å finne asfaltskrubbere jeg...
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2012 #7924 Skrevet 8. juli 2012 Du? Forresten, hvis du kommer deg ut på trening eller tur, kan du legge igjen noen kalorier for meg også da? Jeg gidder ikke å bevege meg ut i regnet i dag...
Roadrunner Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #7925 Skrevet 8. juli 2012 Foreløpig er det dårlig med kaloriforbrenning her er jeg redd... Oppvaskmaskinen jobber, vaskemaskinen jobber og jeg sitter ute i sola og nyyyyyter finværet. Knallvær en fridag må nytes rett og slett. Får se om jeg rusler litt senere, tar det som det kommer
Roadrunner Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7926 Skrevet 9. juli 2012 God morgen! Lå lenge før jeg fikk sove i går, har sovet ganske dårlig i natt, og er dermed LITT småtrøtt i dag. Legg til litt månedlig uggenhet i magen, så skulle mandagen totalt sett ha en smått blålig farge. Tror kanskje jeg er litt i feriemodus om dagen, og derfor har litt lakenskrekk på kvelden. I tillegg var det ganske varmt i går, og da frister ikke dyna like mye... Ble ingen trening eller rusletur i går, ble rett og slett avslapning og kos på verandaen, 3 maskiner klesvask unnagjort, oppvaskmaskinen kjørt og tømt og ellers ganske sløvt. Deilig! I dag satser jeg på en treningsøkt/gåtur, og i morra har jeg en plan om spinning (med mindre det blir litt sosialt besøk av min nevø). Og sånn går nå dagene
Roadrunner Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7927 Skrevet 9. juli 2012 Stille i bøkene om dagen, tydelig at det er mye ferie rundtom... Men meg da? Her har forsåvidt første del av dagen gått greit, så skal ikke klage så veldig. Magen fortsetter å krølle (konstant murring/litt smerte), og jeg kjenner at formen er litt redusert. Men jeg har en plan om å komme meg hjem til litt middag og avslutningen av dagens tempo-etappe, før jeg farter videre på trening. LITT bevegelse og bruk av muskler tror jeg hadde gjort godt!
Daria Skrevet 9. juli 2012 #7928 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Stakkar, føler du deg ensom og forlatt? Jeg har hatt pappa innom en tur, nå prøver jeg å få visse (fortrinnsvis alle, egentlig) kroppsdeler i bevegelse og komme meg i butikken... Endret 9. juli 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7929 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Litt ensom og forlatt må jeg vel innrømme at jeg kunne føle meg ja... Ble så skrekkelig stille her inne Men så dukket Daria opp! Forsåvidt VELDIG god underholdning hos Billettservice om dagen (både på FB og Twitter). Hysteriet når nye høyder, og jeg flirer godt... Stakkars, søte små Håper du har klart å få nok kroppsdeler i bevegelse til at butikkturen har gått greit! Endret 9. juli 2012 av Roadrunner
Daria Skrevet 9. juli 2012 #7930 Skrevet 9. juli 2012 Nå skal du ikke forcvente at ting skjer så fort da -jeg ligger fortsatt på sofaen Måtte inn på facebook og se -det er ikke så greit
Roadrunner Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7931 Skrevet 9. juli 2012 Stor underholdning å følge Billettservice i disse dager Regner med at det meste gir seg i slutten av uka, for billettene kommer vel til å gå unna på torsdag. Så blir det sutring fredag og lørdag, og trolig ganske "normale" tilstander fra mandag av. Hva skal jeg da finne på tro?
Roadrunner Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7932 Skrevet 9. juli 2012 Hallo! Leser at forumet skal oppgraderes, i morra Hva med meg? Skal jeg sitte her hele dagen uten forum? Og ikke skjønne en shit når forumet er oppe igjen? Jammen!
Daria Skrevet 9. juli 2012 #7933 Skrevet 9. juli 2012 Lurer på om det blir like vellykket som sist, da det tok måneder å ordne opp i feilene og bloggene aldri ble det samme igjen? Oh joy...
Roadrunner Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7934 Skrevet 9. juli 2012 Åo jess... Vi surra rundt her som forvirra høns mens vi lette etter funksjoner, emner og knapper. Ooooo herlige tid! De skrev i artikkelen at det var lenge siden forrige oppgradering. Ehhh... NEI, ikke lenge nok, vi har den fremdeles friskt i minne
Skravla Skrevet 9. juli 2012 #7935 Skrevet 9. juli 2012 Herregud... Enda en oppgradering. Dette kommer til å gå galt som vanlig.
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2012 #7936 Skrevet 9. juli 2012 Ensom Fuggel - ikke bra. Oppgradering av forum - ikke bra. - bra.
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2012 #7937 Skrevet 9. juli 2012 Dagens etappe ble ikke så ille: Fuggel 772, Sau 775 og Fuggelpappa 945. Jevnt mellom oss to. Og knallbra for Fuggelpappa.
Roadrunner Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7938 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Sauen er bra engasjert og følger med Fuggel'n har hatt en liten rusletur, med innlagt nærkontakt med underlaget... Formen ikke så mye å skryte av, men fikk da frisk luft samt handlet litt matvarer. Og jordbær... Og nå er det tid for litt Endret 9. juli 2012 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2012 #7939 Skrevet 9. juli 2012 Sauen er bra engasjert og følger med Fuggel'n har hatt en liten rusletur, med innlagt nærkontakt med underlaget... Formen ikke så mye å skryte av, men fikk da frisk luft samt handlet litt matvarer. Og jordbær... Og nå er det tid for litt Sauen er hekta både på TdF og Managerspillet. Men altså, nærkontakt med underlaget? Planlagt hvilepause eller snubling? *rapper et jordbær og slenger meg ned i sofaen for å holde Fuggel'n med selskap*
Roadrunner Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #7940 Skrevet 10. juli 2012 God morgen! Ble et pent lite fall på gårsdagens tur, heldigvis gikk det veldig bra, knapt ei skramme. Men var vel i grunn bare en bekreftelse på at formen ikke var helt allverdens, og gjorde det enda enklere å ta avgjørelsen om å gå ei litt kortere rute enn først planlagt. Gikk jo helt i svima Sovet utrolig dårlig i natt. Fatter ikke at det er mulig! Hadde nesten sovnet i går kveld, da jeg våkner av fnis og latter. Noen ungjenter som hadde det veldig festlig rett utenfor mitt vindu... Benyttet sjansen til en tissepause, og kom meg kjapt i seng igjen. Men sove? Lå leeeeenge (så lenge at jeg kjente på følelsen om jeg burde vært oppe og tisset igjen), før jeg sovnet. Våknet en drøy time senere... Tissepause... Er det mulig?! Resten av natta har jeg sovet ganske greit, men ble litt få timer da... I dag er planen spinning etter jobb, med mindre det blir litt sosialt med familie i stedet. Avventer litt beskjed fra familien, de skulle til disse trakter i dag men visste ikke hvor lenge de ble. Så vi får bare se Nei, får vel servere litt før forumet går ned for telling...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå