Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens resultat: Fuggel 726, Sau 507 og Fuggelpappa 416. :opplyser:

Du er i slaget for tiden. :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Traff bra i dag gitt, og spiser meg sakte innpå forspranget ditt :nigo:

Paps er vel ikke superengasjert i TourManager, men han henger da med foreløpig...

En natt i hjemtraktene og er nå tilbake i leiligheten. Fått nydelig mat og slappet godt av hos mams og paps, men godt å være hjemme igjen også. Ingen store planer for søndagen, men trolig litt frisk luft eller trening. Trengs!

:veslejenta::sjokolade:

Skrevet

God søndagsmorgen! :kaffekopp:

Ja, du traff godt i går. Ikke minst hadde du fullt lag. Jeg hadde to syklister for lite da gårdagens etappe startet. Så jeg måtte inn og bytte litt i går også. Så i dag håper jeg ihvertfall at alle mine stiller til start. Har visst vært flink til å finne asfaltskrubbere jeg... :roll:

Skrevet

Du? Forresten, hvis du kommer deg ut på trening eller tur, kan du legge igjen noen kalorier for meg også da? :pls: Jeg gidder ikke å bevege meg ut i regnet i dag...

Skrevet

Foreløpig er det dårlig med kaloriforbrenning her er jeg redd... Oppvaskmaskinen jobber, vaskemaskinen jobber og jeg sitter ute i sola og nyyyyyter finværet. Knallvær en fridag må nytes rett og slett. Får se om jeg rusler litt senere, tar det som det kommer :jepp:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Lå lenge før jeg fikk sove i går, har sovet ganske dårlig i natt, og er dermed LITT småtrøtt i dag. Legg til litt månedlig uggenhet i magen, så skulle mandagen totalt sett ha en smått blålig farge. :sjenert: Tror kanskje jeg er litt i feriemodus om dagen, og derfor har litt lakenskrekk på kvelden. I tillegg var det ganske varmt i går, og da frister ikke dyna like mye...

Ble ingen trening eller rusletur i går, ble rett og slett avslapning og kos på verandaen, 3 maskiner klesvask unnagjort, oppvaskmaskinen kjørt og tømt og ellers ganske sløvt. Deilig!

I dag satser jeg på en treningsøkt/gåtur, og i morra har jeg en plan om spinning (med mindre det blir litt sosialt besøk av min nevø). Og sånn går nå dagene :jepp:

Skrevet

Stille i bøkene om dagen, tydelig at det er mye ferie rundtom... Men meg da? :sukk: Her har forsåvidt første del av dagen gått greit, så skal ikke klage så veldig.

Magen fortsetter å krølle (konstant murring/litt smerte), og jeg kjenner at formen er litt redusert. Men jeg har en plan om å komme meg hjem til litt middag og avslutningen av dagens tempo-etappe, før jeg farter videre på trening. LITT bevegelse og bruk av muskler tror jeg hadde gjort godt!

Skrevet (endret)

Stakkar, føler du deg ensom og forlatt? :troest:

Jeg har hatt pappa innom en tur, nå prøver jeg å få visse (fortrinnsvis alle, egentlig) kroppsdeler i bevegelse og komme meg i butikken...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Litt ensom og forlatt må jeg vel innrømme at jeg kunne føle meg ja... :sjenert: Ble så skrekkelig stille her inne :sukk:

Men så dukket Daria opp! :hoppendeglad:

Forsåvidt VELDIG god underholdning hos Billettservice om dagen (både på FB og Twitter). Hysteriet når nye høyder, og jeg flirer godt... Stakkars, søte små :troest:

Håper du har klart å få nok kroppsdeler i bevegelse til at butikkturen har gått greit!

Endret av Roadrunner
Skrevet

Nå skal du ikke forcvente at ting skjer så fort da -jeg ligger fortsatt på sofaen :fnise:

Måtte inn på facebook og se -det er ikke så greit :ler:

Skrevet

Stor underholdning å følge Billettservice i disse dager :jepp:

Regner med at det meste gir seg i slutten av uka, for billettene kommer vel til å gå unna på torsdag. Så blir det sutring fredag og lørdag, og trolig ganske "normale" tilstander fra mandag av. Hva skal jeg da finne på tro? :fnise:

Skrevet

Hallo!

Leser at forumet skal oppgraderes, i morra:kjefte: Hva med meg? Skal jeg sitte her hele dagen uten forum? Og ikke skjønne en shit når forumet er oppe igjen? :sukk: Jammen!

Skrevet

Lurer på om det blir like vellykket som sist, da det tok måneder å ordne opp i feilene og bloggene aldri ble det samme igjen? Oh joy... :rolleyes:

Skrevet

Åo jess... Vi surra rundt her som forvirra høns :kaklehone: mens vi lette etter funksjoner, emner og knapper. Ooooo herlige tid! De skrev i artikkelen at det var lenge siden forrige oppgradering. Ehhh... NEI, ikke lenge nok, vi har den fremdeles friskt i minne :opplyser:

Skrevet

Herregud... Enda en oppgradering. Dette kommer til å gå galt som vanlig.

Skrevet

Ensom Fuggel - ikke bra. :riste:

Oppgradering av forum - ikke bra. :riste:

:veslejenta: - bra. :jepp:

Skrevet

Dagens etappe ble ikke så ille: Fuggel 772, Sau 775 og Fuggelpappa 945. Jevnt mellom oss to. Og knallbra for Fuggelpappa. :opplyser:

Skrevet (endret)

:ler: Sauen er bra engasjert og følger med :opplyser:

Fuggel'n har hatt en liten rusletur, med innlagt nærkontakt med underlaget... Formen ikke så mye å skryte av, men fikk da frisk luft samt handlet litt matvarer. Og jordbær... Og nå er det tid for litt :veslejenta:

Endret av Roadrunner
Skrevet

:ler: Sauen er bra engasjert og følger med :opplyser:

Fuggel'n har hatt en liten rusletur, med innlagt nærkontakt med underlaget... Formen ikke så mye å skryte av, men fikk da frisk luft samt handlet litt matvarer. Og jordbær... Og nå er det tid for litt :veslejenta:

:jepp: Sauen er hekta både på TdF og Managerspillet. :ler:

Men altså, nærkontakt med underlaget? Planlagt hvilepause eller snubling?

*rapper et jordbær og slenger meg ned i sofaen for å holde Fuggel'n med selskap* :veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Ble et pent lite fall på gårsdagens tur, heldigvis gikk det veldig bra, knapt ei skramme. Men var vel i grunn bare en bekreftelse på at formen ikke var helt allverdens, og gjorde det enda enklere å ta avgjørelsen om å gå ei litt kortere rute enn først planlagt. Gikk jo helt i svima :rolleyes:

Sovet utrolig dårlig i natt. Fatter ikke at det er mulig! Hadde nesten sovnet i går kveld, da jeg våkner av fnis og latter. Noen ungjenter som hadde det veldig festlig rett utenfor mitt vindu... Benyttet sjansen til en tissepause, og kom meg kjapt i seng igjen. Men sove? :sukk: Lå leeeeenge (så lenge at jeg kjente på følelsen om jeg burde vært oppe og tisset igjen), før jeg sovnet. Våknet en drøy time senere... Tissepause... :kjefte: Er det mulig?! Resten av natta har jeg sovet ganske greit, men ble litt få timer da... :natti:

I dag er planen spinning etter jobb, med mindre det blir litt sosialt med familie i stedet. Avventer litt beskjed fra familien, de skulle til disse trakter i dag men visste ikke hvor lenge de ble. Så vi får bare se :jepp:

Nei, får vel servere litt :kaffekopp: før forumet går ned for telling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...