Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! Vet ikke om fjøskaffe er tingen hvis du er dårlig i magen. Så jeg setter igjen en :perebrus: til deg i dag.

Lykke til med spinning i dag. :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Sauen!

Lykkeønskninger trengs visst... Men gleder meg! Ingen har hatt vondt av å ha litt vondt :ler:

Skrevet

Kan ikke skjønne at formen din er så dårlig? Ser jo på fb at du stadig er i farta :)

• Liker 1
Skrevet

:veslejenta:

Oh my! I survived!

Egentlig litt godt å være tilbake på spinningsykkelen, men formen er langt unna toppen... :sukk: Og fikk virkelig tirra luftveiene igjen, slimer, hoster og surkler igjen, lenge etter timen. Fader altså! Men nå skal jeg få med meg denne timen et par tirsdager fremover og så er det full gass på alle områder etter ferien. Enough is enough!

Lei av dårlig form...

Men nuh er det tid for :veslejenta: og restitusjon. Trengs!

Skrevet

Vi har sett en helt ekte roadrunner i Berlin zoo i dag. Den løp.....

• Liker 1
Skrevet

:ler:

Jeg er kanskje ikke en helt representativ utgave av arten? :klo:

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Ingen tvil om at det er ei trøtt uke dette... Oh my!

Ikke spesielt sent i seng, men vrak når klokka ringer. Og drømmer visst masse. Jaja, får bare bøtte innpå :kaffekopp: (er redd den virtuelle ikke er like effektiv som "the real thing".

Ellers ømt visse steder etter 1 time og 20 min på spinningsykkelen i går. Merkes at det var lenge siden sist gitt! :opplyser:

Ikke helt sikker på hva ettermiddagen i dag bringer, tar det litt som det kommer (og ser litt ann hvordan formen utvikler seg).

Ferieklar? Åo jess! Men 2,5 uke igjen...

Skrevet

God morgen trøtte fugle - trøtt tiger hilser...

Øm stump er dessverre en bivirkning av sykkel ja :ler: Men det går over når man blir litt herdet (evt så går det greit når man bare bruker nok padding, sånn som jeg og den sarte rumpa mi gjør :sjenert: )

Bra at du er i siget igjen. Har de noen gang funnet ut noe mer konkret om den pusten forresten...?

Skrevet

Det går over etterhvert, bare man sykler litt jevnlig slik at det får mulighet til å herdes... Så satser på ny spinningøkt neste tirsdag :opplyser:

Har ikke funnet ut noe mer om disse luftveiene nei. Legen mente det trolig var hypersensitive luftveier etter en solid luftveisinfeksjon, som kunne ta uker/måneder å bli kvitt. Jeg har blitt noe bedre, men merket godt i går at jeg ikke skal kjøre så hardt på spinninga. Lå rundt 76-82% av makspuls og surklet og hostet... Får se det ann til over ferien tenkte jeg, og så evt ringe legen igjen. Er lei!

Trøtt fuggel er bare fornavnet :natti:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:kaffekopp:

Enda en trøtting...hva er det dere holder på med om natta, som er så trøtte om morgenen? ;)

Flinkis som kom i gang med spinning igjen, da! :nigo:

Skrevet

:kaffekopp:

Enda en trøtting...hva er det dere holder på med om natta, som er så trøtte om morgenen? ;)

:overrasket::sjenert::flau:

Det er hemmelig :snurt:

Skrevet

:overrasket::sjenert::flau:

Det er hemmelig :snurt:

Er det? :klo:

:fnise:

Jeg er som alltid uskyldig og vil bare informere om at jeg faktisk prøver å sove på natta :opplyser:

Skrevet

Kanskje du ikke sover så godt, siden du er så trøtt? :klø:

Skrevet

Kanskje du mangler d-vitamin?

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Faktisk ikke vrak i dag (i alle fall ikke så langt) og klar for en lang dag. Skal ut og spise med gode venninner i ettermiddag, og gleder meg til skravling og koselig lag! Før den tid må jeg prøve å få gjort det som trengs på jobb, men tror det skal gå greit. Litt armer og bein, men håper det roer seg snart. Jeg er jo klar for litt "nedtrapping" mot ferie må vite! Kan jo ikke gå rett i ferie med skuldrene skyhøyt :ler: Men godt for alt som blir gjort da!

Ble en deilig rusletur med ei venninne i går, 2 timer i frisk luft gjorde godt. Masse skravling, sildrende bekker, modne blåbær og irriterende mygg. Fin tur!

Skrevet

Hørtes deilig ut! Kos deg på jobb og på venninneskravling i kveld!

:sol::klemmer:

Skrevet

Will do, vimse! :klem:

Og du? Kanskje vi hadde greit å få til et lite treff i uke 31 eller 32? Da blir det nok noen dager innimellom på din kant, og en is på bryggekanten eller no' er jo sjelden feil :nigo: Bare sånn til info om du har lyst, tid og anledning :sjenert:

Skrevet

God morgen! Den turen høres herlig ut. :jepp:

Hvordan gikk det med poengsankinga di i går? Jeg rakk bare å ta en kjapp sjekk av mitt lag, og jeg hadde bare ca 250 poeng i går. Litt for mange av mine som havnet bak det siste veltet... I dag vil jeg ha mine i mål uten uhell. :duskedame:

Men vet du om det finnes noen søkemotor for å sjekke andre lag? Eller må vi virkelig sitte og bla side for side og lete etter hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...