Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Spinninga var blytung i dag, tydelig at dagen ikke er helt optimal og at jeg kjenner gårsdagens økt i beina. Men jeg kom da gjennom galskapen, og har nå fått litt middag i skrotten, kjørt oppvaskmaskinen, skrubba skrotten i dusjen og epilert litt. Så nå er det tid for skikkelig sofatid :opplyser:

Ubeskrivelig godt å kunne sove litt lengre i morra (seminar første halvdel av dagen) og om mulig enda bedre at det går mot helg. Spørs om det ikke kanskje er litt hormoner på gang igjen, og en månedlig runde med moro... Festlig... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tung i hodet og surkler i snyteskaftet...

God morgen! :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ååå, nei - ikke du også :troest:

Håper det forsvinner fort som fy! God bedring :klem:

Skrevet

Ikke superform her nei... Har kommet meg på seminar og prøver å holde hodet nogenlunde operativt, men sannelig ikke lett med et tonn bomull som motarbeider klarheten... Men regner med at arbeidsdagen kommer til å gå greit, tar en time av gangen. Kunne sove en god time lengre i dag, men hvem våknet 10 min etter at klokka skulle ringt til normal tid? Fikk slumret litt og lest litt, og ble i alle fall en rolig start på dagen. Deilig!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt med litt ekstra hvile for en skrott som ikke er helt i form. Håper du kommer deg greit igjennom dagen :klem:

Skrevet

Usj, ikke basselusker hos deg også. God bedring. :kose:

Skrevet

Tusen takk :hug:

Kommet meg på jobb, knasket nesten ei eske Mynthon (ikke sukkerfrie, men det eneste som fristet siden de ikke hadde grønn og hvit Fishermans Friend på butikken jeg var innom...), og fungerer sånn nogenlunde. Egentlig avtalt rusletur i ettermiddag, men tror jeg skal avvente litt og se hva som skjer. Mulig dagens fysiske utskeielse blir med støvsugeren, og at det ellers blir ganske stille og rolig. Hersens basiller!

Ikke rukket innom bøkene ennå, skal se hva jeg får til etterhvert her. Må få gjort litt først gitt...

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Begynner å lure på om disse bassillene er virtuelle også, jeg. Først jeg, så Sauen, og nå du. Fysjom!

Skrevet

:veslejenta:

Ingen stor planer her kjenner jeg, blir sløv ettermiddag...

Skrevet

Æsj, der kom det ja! :( Heldigvis at det ikke er helg! ;) Forhåpentligvis er det over på få dager! :klemmer:

Ang hund: Det er ikke den mannen snakket om, men en jeg fant på egenhånd.. :fnise: Snakk om ustabil kjerring jeg er, men fytti så fornøyd!! Av jeg har bundet meg i ti år fremover tenker vi ikke så mye på akkurat nå ;)

Skrevet

Ante meg at det var en annen ja :-) Den mannen fant var vel leveringsklar? Mens denne har et par uker igjen hos mams :jepp: Nydelig nøste da!! Må innrømme jeg er smågrønn...

Skrevet

Ja, tror de var klare for levering. Hun skal være hos sin mamma en stund til, så jeg må nok på besøk litt, det er bare fem min unna. Snakk om flaks og tilfeldigheter!! Og finn.no ;)

Skrevet

Noen ombestemte seg litt plutselig? :fnise:

Skrevet

Noen ramla plutselig over en søt liten valp... :fnise:

Skrevet

Det var jo en nusselig liten valp da. :hjerte:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

(eller, snart god formiddag... :sjenert: )

Litt lettere i hodet ser det ut til, men økt forekomst av surkling. Så kan nok bli en interessant helg... Får bare ta det rolig og slappe av. Og MÅ få lekt litt med støvsugeren i løpet av en dag eller to... Ser ikke ut hjemme! :daane:

Skrevet

Sats på dempet belysning, så synes det ikke. Fordelene med høsten :nigo:

Skrevet

Sats på dempet belysning, så synes det ikke. Fordelene med høsten :nigo:

Men bitemerkene på leggen klør... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...