Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tykke knestrømper, beina opp i sofaen. Og tøfler med harde såler, så du kan trampe ned alt på din vei gjennom huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Eller hva med engangstøfler i swiffer-materiale?

Så kan jeg subbe gjennom heimen et par ganger og innse at kaninhaugen er samlet og kan kastes? :nigo:

Skrevet

Støvsugeren er fremdeles arbeidsledig, men satser på at den får kjørt seg i morra. For nå er det sofaen som gjelder resten av kvelden! :veslejenta:

Har tørket over og satt inn et par stoler, pusset vinduene utvendig og innvending (verden ble plutselig veldig klar :sjokkert: ) og henta ei lita pakke på posten. Vel fortjent litt sofakveld nå synes jeg. Planen er å få gjort litt i morra, i sånn passelig tempo. Trenger litt pauser innimellom kjenner jeg, men jeg MÅ få bort disse hybelkaninene nå. Det knaser når jeg går her :flau:

Skrevet

Pusse vinduer ja... :flau:

Joiner deg istedet jeg. :veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper formen ikke er verre enn at du orker å småpusle med litt i heimen, og kan slappe av og nyte helg! God lørdag :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du har sovet av deg basseluskene i natt. :kose:

Skrevet

Basillene har nok ikke stukket av i natt, og det går ikke særlig fort i svingene her.

Har fått i meg litt frokost, og tenkte jeg skulle komme i gang med litt småpusling her. Noe sier meg at det blir en riktig så rolig lørdag i dag.

:veslejenta:

Jaja, har i det minste fiiiiine og rene vinduer :fnise:

Og jeg SKAL få støvsuget og vasket badet i dag :opplyser:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du slapper av mellom slagene og pleier deg selv også :klem:

Skrevet

Avslapning blir det! :opplyser:

Støvsuging og middag unnagjort, nå gjenstår bare litt på badet. Men jeg innser at sengetøyet som har hengt ute noen timer ser ut til å tørke før kvelden, så da må vel fuggel'n dusje? :klo: Kan jo ikke legge meg i rent sengetøy med skitten skrott... Tenkte kanskje jeg skulle ta et lite shine på badet og i dusjen i forbindelse med vasking av skrotten, så er det gjort. Ellers ingen planer for kvelden, tror jeg og Kleenex'en skal ta det med ro i sofaen. Kanskje finne et par strikkepinner eller ei heklenål? Er det noe å se på tv i kveld forresten?

Og det aller beste med å ha gjort litt i dag? Jeg slipper i morra :opplyser:

:nigo:

Skrevet (endret)

Ren fuggel, soltørka sengetøy på senga, tålig ryddig leilighet, rent bad og jenta sløver på sofaen. :veslejenta:

Men hva er pointet med en solid byll under ene brystet (bare for å få ut litt frustrasjon om en sak jeg ikke akkurat blåser ut på fb... :fnise: )??

Endret av Roadrunner
Skrevet

Men ovenfor oss har du ingen hemninger? :ler:

Skrevet

Men ovenfor oss har du ingen hemninger? :ler:

Nope!! :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Atsjo!

Fremdeles holder hosten seg stort sett på god avstand, men disse nysene er av det solide slaget gitt. Og snutesystemet er ganske så sylta. Herlig... Burde fått meg litt frisk luft i dag, men veldig usikker på hva jeg burde sånn forkjølelsesmessig. Har ikke veldig lyst til å beholde disse basillene noe særlig lengre enn nødvendig, siden jeg skal på jobbtur fra onsdag til fredag uken som kommer... LItt treningsabstinenser på gang også, og kjenner det er vanskelig å holde seg motivert på kostholdet når formen er slækk og man bare har lyst til å kose seg. :sjenert:

Får vel begynne med å starte vaskemaskinen? :klo:

Skrevet

Du får ta det med ro, og hvile deg frisk til onsdag. :kose:

Skrevet

Jobber med saken...

Skikkelig sløv søndag i dag, ikke gjort stort gitt.

Skrevet

På sånne dager er det viktig å lytte til kroppen. Ingen vits å presse seg slik at man blir dårligere.

Skrevet

Ligger ann til å bli en liten ruslings i Dyreparken rett og slett. Kort vei til bilen om jeg skulle føle for det :sjenert:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Litt lettere i formen, og så klar man kan bli for ny arbeidsuke. Kun to vanlige dager på jobb, så tre dager på tur. Greit med litt forandring :jepp:

Får besøk av ei venninne fra hjemtraktene i dag, og så blir det muligens en tur på spinning i morra (kjenner ann formen litt tenker jeg, hvis ikke får det bli trening neste uke...).

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Så godt at du er bedre i dag. Og tur høres ikke dumt ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...