Roadrunner Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #8801 Skrevet 1. oktober 2012 Mårnings! Ikke helt blåmandag i dag, heldigvis. Hjalp nok med en ganske rolig søndag i går. Gråter ikke Uka ser ut til å gå i full fart, med endel å gjøre på jobb, og smått solide treningsplaner. MÅ virkelig komme igang med treninga nå, merker på ryggen at det har vært et par sløve uker med sykdom og farting. Men planen er i alle fall spinning i dag, og enten spinning eller yoga i morgen (litt usikker på den spinningtimen, siden det skal være vikar..., men eventuelt blir det yoga). Forvirra i hodet her kjenner jeg, kanskje systematisere litt?
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #8802 Skrevet 1. oktober 2012 Middagsrester, spinning og sofaen. Fin mandag igrunn!
Skravla Skrevet 1. oktober 2012 #8803 Skrevet 1. oktober 2012 Te, kake, strikketøy og QI på tv. Fiiiiin mandagskveld.
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #8804 Skrevet 2. oktober 2012 Te, kake, strikketøy og QI på tv. Fiiiiin mandagskveld. Høres slett ikke verst ut! Ny dag, nye muligheter! Holdt på å forsove meg i morges, var visst litt trøtt... Måtte på do en drøy halvtime før klokka skulle ringe, og la meg igjen etterpå. Kanskje ikke supersmart... Vrak da klokka ringte, og kom meg ikke opp før det var godt nok et kvarter. Men jeg har da kommet meg på jobb, og griner ikke (tror jeg). Grei spinningøkt i går, og fremdeles litt usikker på om det blir spinning eller yoga i dag. Får gruble litt utover dagen tenker jeg... Trening blir det uansett!
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2012 #8805 Skrevet 2. oktober 2012 Morn-morn. Kan ikke du trene litt for meg også da? Her er det null trening så lenge basseluskene bor i halsen min... Håper du får en super dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2012 #8806 Skrevet 2. oktober 2012 God morgen Aner jeg en smule T-dag hos fuggel'n? Håper det går seg til ut over dagen. Her blir det også trening i kveld, men jeg vet hva jeg skal Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #8807 Skrevet 2. oktober 2012 Den vanlige spinningtimen dropper jeg, siden jeg ikke er superfan av den instruktøren. Spinningtimen etter var fullbooket, så da begynte jeg å innstille meg på en yogaøkt i dag. Men... Plutselig var det en ledig plass på intervalltimen, så da blir det spinning allikevel! Veldig godt fornøyd med det! Så da blir det hardkjør i dag, og pilates/yoga i morra. Knall! Så da blir det spinning for deg i dag, Sauen Heng på! En smule t-dag kan du trygt si at det er... Trøtt! Men får unna litt av hvert, og klager ikke så veldig. Bare litt...
Suzy Skrevet 2. oktober 2012 #8808 Skrevet 2. oktober 2012 God formiddag fuggel'n! Hadde noe av den samme starten på dagen som deg - dvs det var kjæresten som var oppe på do en time før jeg skulle opp og jeg ble så uroet at jeg ikke sov skikkelig igjen etterpå. Du skulle startet dagen med trenging vet du, så hadde du ikke trengt å gruble på hva du skulle
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #8809 Skrevet 2. oktober 2012 Du skulle startet dagen med trenging vet du, så hadde du ikke trengt å gruble på hva du skulle Jepp, skulle gjort det Men jeg starter for tidlig på jobb, og er altfor glad i å gå hjem kl 15. Men får se om jeg kanskje prøver meg på en morgentime etterhvert, når jeg ser at det går greit på jobb på morgenkvisten. Akkurat i dag tror jeg ikke det var tidligtime uansett, så da må jeg være kreativ i ettermiddag. Men nå har det jo løst seg! Hadde helt glemt intervalltimen i går, da jeg booket. Og i dag da det gikk opp for meg at jeg jo kunne kjøre den timen, så var det fullt. Men så dukket det opp en liten joker gitt, og jeg er reddet Hadde gått finfint med yoga også, men kjenner jeg er klar for en solid intervalløkt i dag!
Suzy Skrevet 2. oktober 2012 #8810 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker, som deg å gå hjem klokka tre, men det er faktisk ganske herlig med en morgentime av og til. Da er det liksom unnagjort for dagen og ikke noe mer å tenke på og ettermiddagen ligger der så blank og ubrukt. Du var heldig med den der
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #8811 Skrevet 2. oktober 2012 Jommen sa jeg intervall!!! Beinhardt, blytungt og kjempegøy. Luftveiene fungerte, beina fungerte og jeg kom i mål med ca 650 kcal forbrent. Knall!! Timen ble avsluttet med Olympia av E-Type (tror jeg??), og da klarer jeg rett og slett ikke sitte i ro på sykkelen. Skvisa ut det siste og stupte i dusjen. På vei hjem svingte jeg innom butikken og kjøpte litt frukt og bær. Skikkelig deilig kveldsmat!
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #8812 Skrevet 3. oktober 2012 Mårnings! Dyna var såååååå deilig i morges Perfekt temperatur, lå godt og sov tungt da klokka ringte. Måtte snooze en gang, men så fikk jeg endelig slept kroppen ut av senga. Begynner å våkne nå, og er klar for ny dag Og ny treningsøkt! Kjenner jeg er veldig glad for effektiv treningsuke, satser på at trenden fortsetter! Klesvask og husarbeid derimot
vimse Skrevet 3. oktober 2012 #8813 Skrevet 3. oktober 2012 Jaja, det løper ikke avgårde Godt å komme i gang med treningen igjen, du var jo ikke helt fornøyd når du ikke fikk trent særlig her de forrige ukene! Flinka Her begynte dagen ti over halv fem, og først nå har hun sovnet, godt vi snart skal ut og kjøre bil Ha en fin dag i regnværet jeg regner med dere også har!
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2012 #8814 Skrevet 3. oktober 2012 Så da blir det spinning for deg i dag, Sauen Heng på! Så bra at jeg fikk trent en skikkelig økt i går. Satser på at jeg får henge på deg i dag også, for basseluskene vil liksom ikke slippe helt taket... Ellers håper jeg du får en finfin dag.
Suzy Skrevet 3. oktober 2012 #8815 Skrevet 3. oktober 2012 Husarbeidet forsvinner ikke og i valget mellom det og trening er egentlig svaret enkelt. Hva skal du trene i dag? Yoga?
Daria Skrevet 3. oktober 2012 #8816 Skrevet 3. oktober 2012 Husarbeidet forsvinner ikke og i valget mellom det og trening er egentlig svaret enkelt. Jepp -da hoster jeg gjerne opp et tredje alternativ *lat*
Gjest Purple Haze Skrevet 3. oktober 2012 #8817 Skrevet 3. oktober 2012 God morgen Så bra at du får til en skikkelig treningsuke nå! Husarbeidet finner du alltids igjen God humpday
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #8818 Skrevet 3. oktober 2012 Full fart og stormende jubel på jobb Fortsetter den ganske så effektive trenden fra i går, og satser på å få unna endel i dag også. Oktober ser ut til å bli en ganske intens måned... Pilates/yoga i ettermiddag, og kjenner jeg er klar for en økt på kjernemuskulatur hvor beina får hvile litt. Litt usikker på hva jeg skal gjøre i morgen/fredag, men det er meldt ganske bra vær, så kanskje man burde fått seg en tur i skog og mark? Eventuelt litt styrketrening? Tror jeg skal satse på et drag med støvsugeren etter treninga i dag, og kanskje en maskin eller to med klær også? Det viktigste er jo å få tatt det verste, resten kan jeg ta i løpet av helga (hvis jeg gidder )
Suzy Skrevet 3. oktober 2012 #8819 Skrevet 3. oktober 2012 Jepp -da hoster jeg gjerne opp et tredje alternativ *lat*
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #8820 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Trent, spist, støvsugd, epilert og startet vaskemaskinen. Smått effektiv ettermiddag synes jeg, og godt for alt som er gjort. Avtalt rusletur med ei venninne imorra (er jo meldt litt ok vær igjen etter styrtregn i mengder i dag...). Godt med litt frisk luft også! Endret 3. oktober 2012 av Roadrunner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå