Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å milde himmel :murvegg: Men jeg har vært borti en sånn -hun kastet regningen fordi hun mente den var feil, uten å ta kontakt for å høre hva som hadde skjedd. Først da det hadde gått til inkasso, ringte hun kreditor -og fikk beskjed om at feilen lå hos henne... Dyr lærepenge, kalles det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkeltes ressonementer er helt fantastiske... Hvorfor ringe å ordne opp i ting? :klo:

Lunsj (og fredagsvaffel :sjenert: ) er unnagjort, og det er tre timer igjen av dagen. Litt usikker på om jeg får gått før tida i dag, siden jeg har en besøkende på huset som jeg må se til innimellom... Men krysser fingrene!

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper du har hatt en koselig og avslappende helg med hyggelig venninnebesøk :)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Forsøkte meg på et svar her i går kveld (via mobiltelefonen), men det bare krøllet seg. Så da får det bli en tidlig statusrapport på mandag morgen i stedet.

Koselig og avslappende er vel nøkkelordene for helgen! :jepp:

Stille og rolig (venninna har ikke vært i superform de siste par ukene, så vi tok det pent og pyntelig), god mat, masse skravling og en våt rusletur med et par andre venninner. Ellers MYE sofatimer... Men klager ikke, har kost meg stort jeg!

I dag har jeg planer om å komme meg på spinning, og tror jeg får med ei venninne også. Passer bra! I morra kommer mams og paps bortover en tur, blir koselig! Paps skal få lov til å ta en kikk på denne veggen i dusjen... :sjenert:

Ønsker en strålende ukestart, og håper alle har kommet vel gjennom helga! :klemmer:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Godt å lese om helga di. En skikkelig hvilehelg tipper jeg var godt for Fuggel'n. Håper du får en fin mandag og en fin uke. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Leser mellom linjene at det kanskje er en smule godt med hverdag og litt mer aktivitet igjen? ;) Godt at du hadde en koselig helg, uansett!

God mandag :)

Skrevet

God mandagsmorgen!

Kan berolige deg med at om det er membran på badet så har ikke sprekker i fuger noe som helst å si. Det er nemlig membranen under som er vanntett - fliser og fuger slipper inn vann og er ikke tette, så om det blir sprekk et sted er ikke det krise. Spørsmålet er selvsagt hva du har under?

Har du pusset opp badet selv, eller er det gjort av forrige eier? Eller av borettslaget? Eller er det originalt? Når er badet fra?

Høres ut som du har hatt det fint i helga - godt med litt avslapping og kos av og til altså. Og mye sofatid er bare sunt har jeg hørt ;)

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Godt å lese om helga di. En skikkelig hvilehelg tipper jeg var godt for Fuggel'n. Håper du får en fin mandag og en fin uke. :klem:

Var veldig koselig med besøk, og veldig godt med ei rolig helg! Gir litt energi til å komme igang med ny uke kjenner jeg :jepp:

God morgen :kaffekopp:

Leser mellom linjene at det kanskje er en smule godt med hverdag og litt mer aktivitet igjen? ;) Godt at du hadde en koselig helg, uansett!

God mandag :)

Har vært godt med rolig helg, og godt å få pratet masse. Men kjenner det er godt å få beveget seg litt igjen og komme ut i samfunnet igjen også. Når formen var som den var så tror jeg det var veldig fornuftig å ta det såpass rolig som vi gjorde, og jeg klaget ikke. Hadde vært koselig med en kinotur eller en restaurant-tur, men ikke noe must for min del. Knallkoselig uansett!

God mandagsmorgen!

Kan berolige deg med at om det er membran på badet så har ikke sprekker i fuger noe som helst å si. Det er nemlig membranen under som er vanntett - fliser og fuger slipper inn vann og er ikke tette, så om det blir sprekk et sted er ikke det krise. Spørsmålet er selvsagt hva du har under?

Har du pusset opp badet selv, eller er det gjort av forrige eier? Eller av borettslaget? Eller er det originalt? Når er badet fra?

Høres ut som du har hatt det fint i helga - godt med litt avslapping og kos av og til altså. Og mye sofatid er bare sunt har jeg hørt ;)

Har lest det samme om badet jeg også, at så lenge det er hel membran under, så skal det ikke være fare. At det er naturlig at fugene vil sprekke over tid, siden de stadig er våte/tørre, og at veggen bak gjerne beveger seg litt (kan se sånn ut siden de ikke har sprukket på betongveggen, kun hvor det er gipsvegg). Er forrige eier som har pusset opp badet selv... Ble gjort våren 2005, så badet er ca 7,5 år gammelt. Greit å få en liten vurdering av badet uansett, og så får vi vurdere om vi må gjøre noe eller om vi skal la det være foreløpig. Hadde passet meg bra om vi kunne ventet til våren...

Skrevet

:veslejenta:

Dagens spinningøkt unnagjort, klesvask lagt sammen og oppvaskmaskinen startet.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nyt kvelden :veslejenta:

Her er det også rolig i kveld, men i morgen blir det trening igjen :)

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Her blir det treningsfri i dag, blir litt sosialt med mams og paps i stedet. Koselig det!

Har drømt og herjet som en tulling i natt, og var langt inne i drømmeland da klokka ringte. Fikk trykket på snooze, og brukte nesten 10 minutter på å komme til overflaten og begynne å fungere så smått. Trøtt? Jeg? :klo: Fungerer sånn nogenlunde nå, men det gjenstår å se hvordan det utvikler seg gitt... Kan bli en lang arbeidsdag tror jeg :opplyser:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen! :)

Ser Sauen har bidratt med våknejuice på en T-dag, så da nøyer jeg meg med å ønske deg en fin tirsdag :klem:

Skrevet

Takk, Sauen!

Utrolig nok ikke vraktrøtt her ennå, kanskje jeg har klart å våkne på et vis? :klo:

Skrevet

Du verden ikke vrak på en t-dag?

Jeg kan jo bidra med å ha våknet av meg selv kvart over fem - fem minutter før klokka - i dag. Og sto opp istedet for å forsøke å sovne igjen, så jeg føler meg ekstremt ovenpå i dag :ler:

Koselig med sosialt med mamsen og papsen :nigo:

Skrevet

Foreløpig ikke vrak nei! :opplyser:

Var helt i koma da klokka ringte, men har på mirakuløst vis klart å våkne litt, og er nå faktisk ganske fungerende. Fasinerende...

Jeg var oppe en tur rundt 0415 i natt, men halvannen time før klokka skulle ringe var i tidligste laget for å stå opp synes jeg :plystre: Så da ble det rett i koma igjen (kanskje derfor jeg sov så tungt da klokka ringte?).

Skrevet

Jeg våknet knapt to minutter før jeg skulle av toget i stedet for de vanlige ti, men trøtt vet jeg ingenting om :fnise:

Skrevet

Fremdeles våken :sjokkert:

Hvor skal dette ende? Passe våken på en t-dag! :daane:

Lunsj unnagjort, tre timer igjen.

Fått ryddet i en god del papirer i dag, på tide kjenner jeg! Har faktisk mye synlig bordplate nå, føles bra! Har en jobb som stort sett medfører at kontoret ser bombet ut... Men nuh er det slett ikke feil! :nigo:

Føler faktisk hodet fungerer litt i dag også, får gjort litt ting som jeg har hatt liggende i bakhodet. Alt går ikke i glemmeboka...

Hyggelig lunsj med sjarmerende kollega i dag også :sjenert:

Mer :kaffekopp: ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...