Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har det vel ikke helt føltes som en del av samfunnet bei :fnise: Men normalt er det vel stort sett en del av samfunnet, tror jeg... :sjenert: Men er man hjemme fra jobb så kan man liksom ikke balere rundt, og da blir man litt støkk. I alle fall når formen føles fin igjen. Satser på tidlig kveld i kveld, og fin form i morra :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Vel installert på jobb, klar for ny dag. Våknet 20 minutter før vekkerklokka i dag (kanskje ikke så rart etter tidenes sløveste dag i går :sjenert: ), og føler meg foreløpig relativt våken. Bittelitt murring i hodet, men skal få fyllt vannflaska og satser på at hodet skjerper seg når jeg får økt væskebalansen litt.

Klar for intervallspinning i kveld, og ellers litt rydding og pusling hjemme. Må få heimen litt i stand før besøket kommer til fredag!

Alt vel rundtom?

Ønsker en fin tirsdag! :klemmer:

Skrevet

Morn-morn! :kaffekopp:

Godt å høre at hodet er bedre. :klem:

Skrevet

Alt vel her i allefall - og litt aktivitet for å få i gang blodpunmpa på toppen av væskebalansen kommer nok til å få deg til å føle deg mye, mye bedre :)

Skrevet

:veslejenta:

Fy fader det var tungt med intervallspinn i dag! :daane: Slet skikkelig med å komme høyt nok i puls, men får trøste meg med at jeg gav jernet i alle fall! Manglet 2-3 prosent på endel av intervallene, men fikk kjørt meg skikkelig. Nå har jeg spist et par knekkebrød med gulost og kiwi (veldig godt!), og skal sløve på :veslejenta: frem mot leggetid. Tror jeg... Tror også treninga utgår i morra, for å få gjort litt i heimen, og handlet litt før helga. Får besøk etter jobb fredag, og da er det kjekt at heimen er sånn nogenlunde i stand. Rett og slett :opplyser:

:natti: Trøtt gitt!

Skrevet

Mårnings!

Hump day, småtrøtt fuggel, og snart møtetid. Foreløpig helg grei onsdag, så satser på at det fortsetter slik. :jepp: Ingen treningsplaner i dag, mer planer om å pusle hjemme. Og så blir det bedriftsidretten i morra, samt siste finish i heimen.

Sovet greit i natt (drømt og herjet som vanlig), men har hatt en uvane om å våkne rundt kl 05 de siste dagene. Hva er vitsen med det? :klo: Kan jeg ikke heller få sove i ro frem til klokka ringer 0545? Eller aller helst våkne av meg selv 0540? :pls:

Nei, iler i møte! Enjoy!

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Ha en fin humpday! Trøsten nå er at det straks er helg igjen :)

Skrevet

Will do!

Helt greit møte, og kun frem til lunsj. Så har jeg ettermiddagen til å få gjort litt andre ting.

Mye prosjekter på gang denne måneden, men foreløpig ser det ut til å gå fint. Heldigvis! Krysser fingrene for at det går bra til slutt også.

Skrevet

Sovet greit i natt (drømt og herjet som vanlig), men har hatt en uvane om å våkne rundt kl 05 de siste dagene. Hva er vitsen med det? :klo: Kan jeg ikke heller få sove i ro frem til klokka ringer 0545? Eller aller helst våkne av meg selv 0540? :pls:

Du forbereder deg bare til vi skal stille klokken :fnise:

Skrevet

Du forbereder deg bare til vi skal stille klokken :fnise:

Ahhh! Så klart! :idesmil:

Eller ikke?

Jeg gidder da ikke få underskudd på søvn i flere uker for å tilpasse meg klokkesnuing! :kjefte: Jeg vil bare sove...

Skrevet

Åh den helsikes klokkeflyttinga igjen... Grrrrrr... jeg haaaaater klokkeflytt.

Skrevet

Går stort sett greit for min del, heldigvis. Men skrotten trenger jo ikke begynne med tilvenning for å flytte klokka EN time...

Skrevet

:veslejenta:

Støvsugd, tørket støv, vasket bad, vasket klær og kjørt og tømt oppvaskmaskinen. Da blir det litt smårydding imorra før alt er klart for besøk i helga. Gleder meg!!

Skrevet

Helgebesøk høres veldig koselig ut. :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

Flere enn meg som har leita etter knappen/menyen med "Mine innlegg" i dag? :kjefte:

Det ordner seg jo gjerne, men kjenner at jeg ikke er supermottakelig for sånne endringer som plutselig dukker opp og overrumpler meg tidlig på morgenen. Ærlig talt! :opplyser: Og grunnen skal være at det skal være mulig med "hestesko-reklame" ? Hvorfor ikke innføre reklame i for eksempel stjerne-formasjon? Så kan vi lete mellom stjernespissene og se om vi finner noe å lese på....

Morragretten jeg? I dag? Neppe...

Faktisk er jeg egentlig ikke særlig morragretten. Men litt trøtt i dag kjenner jeg. Og litt stive skuldre...

Men det er fredag i morgen! :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Jeg bruker ingen av de funksjonene her inne, og det sparer meg tydelgvis for en del frustrasjon :fnise:

Håper trøttheten går over, og at skuldrene blir bedre! God torsdag :)

Skrevet

JA jeg har lett etter Mine innlegg i dag! Faen altså :sur:

Ikke spesialet morgengretten heller, men liker ikke at ting blir flyttet på. Her vil man ha orden! :opplyser:

Ellers: Goood morgen! :nigo:

Skrevet

Jeg hadde en leterunde da det flyttet seg i går, og da jeg endelig fant det, lette jeg etter tråden som forhåndsvarslet endringer uten å finne den. Her endrer man først og informerer etterpå... Men det viktigste er jo at man får ryddet plass til enda flere annonser :rolleyes: Hurra for adblock.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...