Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morn! :kaffekopp:

Jeg hadde også leterunden i går. Og er som Daria veldig glad jeg har adblock... :jepp:

Skrevet

...og fredager liker vi!

Åo jess! Fredager er aldri feil!

God morgen :kaffekopp:

Jeg bruker ingen av de funksjonene her inne, og det sparer meg tydelgvis for en del frustrasjon :fnise:

Håper trøttheten går over, og at skuldrene blir bedre! God torsdag :)

Synes det er genialt med Mine Innlegg-funksjonen, da har jeg grei oversikt over hva som skjer i bøkene her. Men blir litt skrullete av sånne endringer kjenner jeg!

JA jeg har lett etter Mine innlegg i dag! Faen altså :sur:

Ikke spesialet morgengretten heller, men liker ikke at ting blir flyttet på. Her vil man ha orden! :opplyser:

Ellers: Goood morgen! :nigo:

God morgen!

:ler: Orden må til ja! :opplyser:

Skrevet

Bruker bare mobilen jeg, og merket ingenting :sjenert:

Skrevet

Bruker bare mobilen jeg, og merket ingenting :sjenert:

Får litt noia av den mobilversjonen også jeg :sjenert: Må være i landskapsmodus for at det skal fungere på noe vis, ellers scroller den frem og tlibake som en tulling. Meeeen, man blir vel vant til det meste etterhvert.

Vært totalt kaos på jobb et par timer, men tror det meste har ordnet seg nå. Prøver å få skuldrene ned igjen!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fått ned skuldrene nå? En tur ute i frisk luft hjalp kanskje på :)

Skrevet

Hjalp absolutt med litt frisk luft! Skal henge opp litt klesvask nå og pusle litt før jeg skal finne senga. Skulle skiftet sengetøy også, men får ta det imorra. Gidder ikke nå rett og slett :opplyser:

Skrevet

:kaffekopp:

Fredag! :strix:

Våknet før klokka i dag også, men heldigvis bare 10 minutter. Og det var i grunn behagelig, får litt mykere start på dagen da... Men trøtt? Åo jess!

Aner meg at det kommer til å gå i ett i dag også, men håper jeg kan snike meg ut litt før tida slik at jeg har god tid før gjesten kommer i ettermiddag. Må få skiftet sengetøy, handlet, ryddet litt og klargjort litt mat. Blir bra dette!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fredag!! :hoppe:

Håper du får en kjempekoselig helg med venninnebesøk :nigo:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin fredag og en finfin helg med besøk. :klem:

Skrevet

Blir helt sikkert en finfin helg!

Værvarselet ser ut til å bli litt bedre enn fryktet også (var meldt regn hele helga...), så kanskje vi får litt frisk luft? Foreløpig sol i dag, men litt skyer som truer med å finne hverandre og finne på litt galskap.

Ellers i litt sparemodus om dagen. Har oppdaget litt sprekker i fugene i dusjen på badet, og prøver å berolige meg med at det godt kan bety at det bare er fugene som bør skiftes. Men i verste fall må jeg vel ta hele badet... Og det har ikke fuggel'n penger til nå! Ikke med en langtur som venter i det "nærfjerne"... Så får bli litt flinkere til å sette over penger på sparekontoen uansett, og kanskje prøve å være smått fornuftig? (må bare en tur på spa, og en liten langhelg til det store utland innimellom... :sjenert: ).

Krysser fingrene for at det ikke er noe veldig dyrt eller skummelt (les: fuktskader eller annen galskap), og håper det er noe enkelt og billig :pls:

Fylle litt vann kanskje? :klo:

Skrevet

En liten langhelg nå og da må man jo... :jepp: Sikkert bare fugene som må gjøres noe med *optimistisk*

Skrevet

Takk Daria, setter stor pris på optimismen! :jepp:

Paps skal ta en liten "befaring" til uka, så får vi se hvor ferden går videre (har fått ymse tips på Luksusfellen, så regner med at penger skal ordne seg uansett :nigo: )

Skrevet

Snakker vi nå om tips fra luksusfelle-deltakerne eller rådgiverne...? :fnise:

Skrevet

Så bra at Luksusfellen kan være til hjelp da. :jepp:

*fyller på med litt optimisme herfra også*

Skrevet

Synes jo egentlig at deltakerne har de beste rådene når det kommer til å få tak i enkle penger på en rask måte :plystre: Det finnes jo både kredittkort og finansinstitusjoner som nærmest kaster penger etter en (renter? Hva er det? Betale tilbake? Nå? :klo: ). Så regner med det meste ordner seg for snille jenter :nigo:

:ironi:

Skrevet

Å bare kaste alle regninger funker visst også har jeg hørt... Hvertfall for en stund -og hvem driver vel med langtidsplanlegging? #YOLO

Skrevet

Jeg har gått på en smell med disse regningene...

Det kalles visst avtalegiro, autogiro og e-faktura...

Får jo ikke regninger i postkassa lengre = ingen regninger jeg kan kaste! :daane:

Likte forøvrig ressonementet fra ei snuppe i den svenske versjonen. Hun kastet alle regningene uåpnet. Økonomen lurte på om ikke det var dumt? Nei, hun fikk jo alltid ny regning etter en stund uansett... :sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...