Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:lur:

Han nye sjarmerende kollegaen som begynte her etter ferien (som helt sikkert er lykkelig forelsket i ei snuppe han har vært sammen med i lang tid...). Men han setter seg på samme bord som oss (jeg og ei kollega) i ny og ne (som i går og i dag) og det er jo veldig koselig. Vet ikke om eller hvor interessert jeg evt er, men han er hyggelig og sjarmerende, og det er jo ikke dumt :nigo: Jeg har drevet intens lobbyvirksomhet i forhold til treningssenteret og bedriftsidretten da :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Sjarmerend kolleger gir en aldri så liten piff i hverdagen, kan jeg tenke meg :lur:

Alt vel i fuggel-land i dag?

Ha en fin onsdag :)

Skrevet

:kaffekopp:

Alt vel i fuggelland i dag, så vidt jeg vet.

Ramlet innom en butikk etter jobb i går, de skal flytte litt på seg (omtrent 20 meter), og hadde hele vareutvalget til -70%... :sjenert: Jeg trengte i utgangspunktet ingenting, men kom ut med en boblevest (relativt tynn, men helt ok), en tunika (i rustrødt, brunt, turkis og orange) og et smykke. Totalpris før rabatt ca 1300 kroner, etter rabatt ca 390 kroner :nigo: Godt fornøyd! Fikk også handlet en bursdagsgave til ei venninne (som jeg skal treffe i ettermiddag), før jeg ilte avsted for å treffe mine foreldre. Vi dro hjem til leiligheten etterhvert, paps kikket på badet (og mente det ikke var krise, at fugene burde tas på sikt men at det ikke var noe umiddelbart problem :hoppendeglad: ) og vi fikk kjaset litt. Stupte i seng, sovet godt, og var totalt i koma da klokka ringte. Mirakuløst nok føler jeg meg ok våken i dag også, bare jeg får ristet av meg den verste trøttheten og kommer ut av senga. Snålt, men klager ikke!

Har i utgangspunktet meldt meg på spinning i kveld, 90 minutter intervall... Men har en leilighet som ser helt bomba ut, får besøk på fredag, og har planer i morra. Så vurderer sterkt en avlysning av spinning i dag, for å få gjort litt i heimen før helga. Trengs virkelig! Får gruble litt...

Fått gjort litt av hvert på jobb allerede, fått kompliment for toppen, skryt for et par oppgaver jeg utførte på stående fot og har i grunn en grei start på humpday :nigo: Seminar halve dagen i morra, noe som betyr at fuggel'n kan sove en liten time lengre. Sånt liker vi! :opplyser:

Ønsker en fin onsdag! :kaffekopp:

Skrevet

Ja, det er jammen humpday igjen i dag. Synes da det var i går eller noe vi snakket om humpday sist... Hvor i all verden blir tiden av? :bond:

Håper dagen din fortsetter like bra som den har startet. :klem:

Og hipp hurra for diagnosen faren din stilte på badet ditt. :hoppendeglad:

Skrevet

Så godt det ikke var umiddelbar fare med badet - tenkte meg nesten det altså. Det er jo ikke i fugene vanntetthet sitter :vetikke: Kan vel egentlig ikke tenke meg at det er så vanskelig å ta de fugene heller? Det er vel bare å rense vekk de gamle og dårlige med egner redskap også fuge på nytt? Trenger jo ikke fjerne flisene osv om de er greie og i orden. Litt søl og litt tålmodighetsarbeid, men grei jobb :jepp:

Høres ut som du har en veldig bra dag på gang - måtte den fortsette like bra!

Skrevet

Krysset fingrene for at det var den "enkle" løsningen på fugene jeg også, men har en tendens til å krisemaksimere litt før jeg får roet meg... :sjenert: Godt at vi nå er to (og flere :jepp: ) som er enige om at dette kan vente. Paps har ganske mye å gjøre fremover i forbindelse med huset de pusser opp, og jeg har smått full fart jeg også. Så både tidsmessig og økonomisk hadde det passet bra å drøye litt. Og noe sier meg at det er en tidkrevende aktivitet... Må gå forsiktig til verks for å ikke skade membranen, og det blir fort noen kvadratmeter som må tas (inkl silikon etc). Men men, skal være snill med badet så lenge, og så får vi se hva som skjer.

Skrevet (endret)

Det er i allefall ikke dyrt - det er trøsten. En sekk med 18 kilo fugemasse i farge lysgrå koster 319 kroner på Megaflis ;)

... og ei tube våtromssilikon ca en femtilapp :opplyser:

Endret av Suzy
Skrevet

Det er i allefall ikke dyrt - det er trøsten. En sekk med 18 kilo fugemasse i farge lysgrå koster 319 kroner på Megaflis ;)

... og ei tube våtromssilikon ca en femtilapp :opplyser:

Nettopp! :nigo:

Det var der jeg også ble møe lettet :hoppe:

Tid er en ting, men det er LITT forskjell på å bytte fuger, og å renovere badet. Betaler gjerne 500 kroner for masse fugemasse og silikon, kunne gjerne betalt noen lapper også, for å slippe å betale 100-150.000... :sjenert:

Skrevet

Legg nye fugemasse oppå det gamle, så blir det så bra atte! :idesmil:

:hoho:

Skrevet

Du skal være forsiktig med å spøke med sånt - folk uten peiling på oppussing kunne fort trodd deg... :plystre:

Skrevet

Sant det...

Men JEG går ikke på sånt, Vimse :opplyser:

Har du sjekket innboksen forresten, Vimse? Tror Sauen la deg til i en liten prat der i forbindelse med Sauens tur til disse trakter :nigo: *må sparke Vimse litt i leggen*

I dag er det Luksusfellen igjen = gode økonomiske råd fra fornuftige landsmenn/kvinner :hoppe:

:ironi:

Skrevet

Det var vel en grunn til at :hoho: var med :tunge1:

Ja har sett det, men har ikke svart :sjenert: Kan ha noe med at jeg ikke vet om jeg får det til pga kurs med overnatting og ferie. Jeg tenkte jeg fikk avvente litt og se hva dere ender opp med av planer.

Skrevet

:ler:

Stemmer det, du skal feriere litt i det tidsrommet... Feriedager, hva er det?

Trøtt fuggel MÅ gjøre litt husarbeid

Trøtt fuggel er SYKT sjokoladesugen

Trøtt fuggel MÅ gjøre litt

Trøtt fuggel MÅ

Trøtt fuggel

:natti:

Frendeles sjokoladesugen...

Skrevet

Jeg har masse sjokolade i kjøleskapet :nigo: Noe har ligget der -uåpnet -i over to uker *flink*

Skrevet

Jeg åpnet første av de store, mørke i kveld.....

Skrevet (endret)

Uåpnet (eller åpnet for den saks skyld) sjokolade overlever ikke lenge her... Vi snakker minutter... :flau:

Endret av Roadrunner
Skrevet

God dag. Hvordan står det til med Fuggel'n i dag? :kaffekopp:

Og godterier ja... Var innom Nille i dag jeg, og ekspeditrisen reklamerte så varmt for Halloweengodterier på tilbud. Hun mente jeg ville være smart om jeg kjøpte det i dag siden det var så billig. Vel, jeg var ikke helt enig. For kjøpte jeg det i dag, så hadde jeg spist det opp lenge før Halloween, og så måtte jeg ha kjøpt nytt til det evt kommer unger på døra her - og da hadde jeg slett ikke spart noe på å handle på tilbud... :fnise:

Skrevet

:vinke:

Hei der!

Seminar første halvdel av dagen, og full fart andre halvdel av dagen. Fremdeles på jobb, men skal snart skifte og komme meg avsted til bedriftsidretten. Og jeg kommer til å drukne... Det bøtter ned ute :regn: Får trøste meg med en varm dusj når jeg kommer hjem, for dette blir vått!

Skrevet

Vel unnagjort bedriftsidrett, gjennomvåt fuggel styrtet i dusjen da jeg kom hjem, og nå har jeg fått litt mat i skrotten også. Vaskemaskinen jobber og jeg har ellers planer om en ganske rolig kveld på sofaen. Tøfler og pledd :opplyser: Kanskje lage kakao?

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

:romeo: "Hvilken dag er det i dag? Hvilken dag er det i dag? Er det..... FREDAG?" :romeo:

Ja!!! :hoppendeglad: Og lønningsdag :nigo:

Besøk av bestisen i ettermiddag/kveld, vi skal ut og spise og bare kose oss. Gleder meg stort!

Ellers en tur til mine foreldre lørdag-søndag, tenkte jeg skulle hjelpe paps litt med oppussingen og ellers bare være sosial og slappe av. Kanskje treffe ei venninne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...