Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får akutt behov for å sette inn litt penger på sparekontoen når Luksusfellen slår til... :daane: Genialt å starte firma finansiert med kredittkort!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usedvanlig smrt...

I like to keep my money where I can see them -hanging in my closet. Eventuelt stående i bokhylla... :fnise:

Skrevet

Episoden i går tok virkelig kaka... Virkelig fasinerende tankegang!

Ny dag, nye muligheter! Og fredag i morgen!! :hoppe:

Men først komme meg på jobb kanskje?

Skrevet

Noen som sa trøtt? :klo:

Godt det nærmer seg helg igjen (og denne gangen en helg uten de helt store planene tror jeg! :strix: ) Kun litt venninnesosialt etc, men ingen svære planer :nigo:

Kjenner allerede på stølhet etter timen i går, og ikke så rent lite trøtt heller. Kan bli en interessant torsdag med andre ord. Og lang dag... Vi går i gang med et nytt prosjekt på jobb i dag (eller, prosjektet har vært i gang lenge, men i dag er det litt D-dag), og jeg kjenner jeg er smått spent på hvordan dette vil bli. Men satser på at det går bra, og at vi kommer vel i mål. Er først om tre uker at det virkelig smeller, da regner jeg med at det blir smått kaotisk her og mye armer og bein. Men først en testperiode der fuggel'n er sentral... Tror den turen til Farris om en måneds tid passer VELDIG bra. Trenger litt avslapning etter oktober :opplyser:

:kaffekopp: er servert og ønsker en fin torsdag rundtom!

Skrevet

Innom og tar en :kaffekopp: Håper du får en fin T-dag, hvor alt går som det skal gå. :klem:

Skrevet

Krysser fingrene jeg også, Sauen! Endel er foreløpig utenfor mine hender, så må bare håpe at det går som det skal rett og slett. Hvis ikke kan det blir VELDIG interessant...

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Det er ... *trommevirvel*... F R E D A G ! ! ! :strix:

Helg blir slett ikke feil nå altså!

Prosjektet på jobb ble sparket i gang i går, og nå er det ca tre uker med test før vi smeller til skikkelig. Endel som må gjøres i løpet av de tre ukene, men satser på at det skal gå greit. Føler at jeg har sånn nogenlunde kontroll foreløpig, og det er jo slett ikke verst.

Rusletur med ei venninne i går, og vi rakk akkurat å få med oss den siste regnbygen. Litt vått (og veldig vått i skogen!), men deilig med frisk luft! Etterhvert klarnet det opp, og naturen viste seg fra sin aller beste høst-side. Nydelig! Kanskje gjenta suksessen i dag eller i morgen? :klo: Tror det kan være lurt å nyte de dagene man får med finvær nå, for noe sier meg at vi nødvendigvis ikke får så skrekkelig mange knalldager før vinteren slår til...

:kaffekopp: er servert, og jeg får ile til og fylle opp vannmugga for dagen.

Skrevet

Mornings! *tar en kopp fjørbrygg*

Rusletur i skogen høres godt ut. Stemmer for en tur i dag eller i morgen også (regner med at du fremdeles trener for meg også). :opplyser:

Skrevet

:ler:

Jeg trener for harde livet, Sauen (er ikke du sliten snart? :ler: ).

Foreløpig nydelig vær ute (lav morgentåke her og der, med hint av blå himmel over), og tar gjerne en tur i ettermiddag hvis det passer seg sånn. Bare disse teite (og meget intense) regnbygene kunne holde seg unna! I går hadde vi ALT av vær (bortsett fra snø): hagl, regn, torden, sol, vind ++ Interessant....

Fredagsstemning i topplokket i dag kjenner jeg :jepp:

Skrevet

Joda, jeg er både sliten og støl. Så du trener godt. :tommel:

Skrevet

Takk! :pls:

Var redd du skulle komme frem med pisken nå, og si at jeg ikke trente hardt nok...

For er nemlig støl jeg også, og har et par slitne bein :ler:

Eneste kjipe med rusletur i terrenget er at der er skrekkelig vått for tida (vi småhoppet deler av turen i går, for å unngå de verste vanndammene). Jaja, får se litt utover dagen tenker jeg. Litt frisk luft før fredagskvelden tilbringes på sofaen kanskje? :klo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det er fredag! :hoppe:

Håper du får en knallfin dag og en avslappende helg. Har en følelse av at du trenger det nå :klem:

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det er fredag! :hoppe:

Håper du får en knallfin dag og en avslappende helg. Har en følelse av at du trenger det nå :klem:

Jippi! :hoppe:

Alltid klar for fredag (og ikke minst helg!), men veldig deilig med en helg uten masse planer. Vet det blir litt sosialt dann og vann, men det er jo bare koselig :jepp: Skal i alle fall være hjemme og ikke farte rundt. Besøk av god venninne neste helg, blir ikke feil det heller.

Håper du får en super helg du også, PH! :klem:

FabulousFriday!!

You bet! Ukas beste dag! :strix:

Skrevet

Nei, nå tar jeg helg!

Tom i hodet, trøtt i øyelokka og veldig klar for helg!

Regnbyger ute, så tror rusletur utgår. Ser i grunn ut til at treninga i dag utgår også, mulig ei venninne kommer på besøk. Og kjenner det er helt greit, tror kanskje det får bli trening i morra i stedet. Rett og slett! Men først en liten tur innom en butikk, se om de har litt mat kanskje? Hva skal man ha i kveld? :klo:

:natti:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva ble det til middag?

Håper du slapper av og koser deg i kveld :klem:

Skrevet

Det ble fredagsklassikeren over alle fredagsklassikere... Åo jess, vi snakker Taco! :opplyser:

Raskt, enkelt og godt!

Oppvaskmaskinen har jobbet, vaskemaskinen har jobbet, og jeg har hjulpet ei venninne med litt strikking. Alene igjen, øyelokka er tunge og sofaen er inntatt (må bare hjelpe vaskemaskinen og oppvaskmaskinen med å få ut alt som er rent...). Tror det blir tidlig kveld i kveld gitt, er salig trøtt! Og tenkte kanskje jeg skulle ta en liten økt på treningssenteret i morra formiddag. Det er i alle fall tanken! :trene:

Men nuh: :husarbeid: og så :veslejenta:

Håper dere også nyter fredagskvelden og slapper godt av :klemmer:

Skrevet

Takk PH, god helg til deg også!

Trening og bysleng i formiddag, sofaen nå med hekletøy og lørdagsgodt :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...