Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriftlige pakkelister driver jeg ikke med, her foregår alt i hodet. Som den jåla jeg er bruker jeg jo litt tid på å planlegge og sette sammen antrekk, inkludert smykker, sko og vesker. "Fire topper, to skjørt"-liste holder ikke... :fnise: Men det skal også sies at etter at jeg begynte å tenke mer i antrekk pakker jeg lettere og smartere og har med mindre som ikke blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisefeber sa du? Ligger lenge før jeg får sove på kvelden, og våknet 04:40 i morges... :natti:  Ikke rart man føler seg vrak.

Men kofferten fylles opp, vaskemaskin og oppvaskmaskin fikk jobbet i går, og diverse elektroniske dingser er fulladet. Er jo en hel sjau! To kameraer, Kindle, trådløst headset, to powerbank, mobiltelefon, klokke... :bond:

Foreldrebesøk i ettermiddag, og så er det vel på tide å få et lite overblikk i toalettveska. Samt pakke det som for øyeblikket henger på tørkestativet etter gårsdagens klesvask. Litt usikker på hvor mye klær jeg egentlig trenger, og hvor store temperatursvingninger det vil være. Men ganske sikker på at det for det meste vil være varmt :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Reisefeber sa du? Ligger lenge før jeg får sove på kvelden, og våknet 04:40 i morges... :natti:  Ikke rart man føler seg vrak.

Sikkert bare kroppen som innstiller seg på tidsforskjell og at du skal stå opp ekstremt tidelig hver dag. (Det var din tur jeg leste det om, var det ikke? :klo:)

Om jeg ikke er innom før du reiser, så: GOD TUR!!! Håper vi får se masse bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Jerle skrev:

Sikkert bare kroppen som innstiller seg på tidsforskjell og at du skal stå opp ekstremt tidelig hver dag. (Det var din tur jeg leste det om, var det ikke? :klo:)

Om jeg ikke er innom før du reiser, så: GOD TUR!!! Håper vi får se masse bilder!!

Blir nok ikke så mye lange, late morgener nei, tror vi har to eller tre dager uten særlig planer i løpet av hele turen. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Kontroll eller ikke kontroll, det er spørsmålet.
Men tur blir det nå uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har kontroll på pass, penger og reisedokumenter ordner det meste annet seg. Dessuten, er ikke fordelen ved gruppeturer at du har en reiseleder som har ansvaret for å ha kontroll...? ;) God tur, kos deg masse! 🐘 🦁 🌴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:vinke:

Takk for utlufting og støvtørking! Godt å være hjemme igjen etter en lang hjemreise (5 flyplasser og en god del venting i tillegg til alle timene i fly). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

Hverdagen er smått brutal etter over to uker med full fart på feriefronten. Trenger mer fri! :pls:

Turen var som nevnt helt fantastisk, og det var ikke få ganger underveis at jeg bokstavelig talt kløp meg selv i armen for å se om dette faktisk var sant. Magisk!

Men nå er det hverdager som gjelder igjen, og den vanlige nedtellingen til helg har startet. Trøtt tirsdag i dag :natti: , men får bare ta en time av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...