Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaklehone: 

Styrketrening

Lenge siden sist

Allerede au...

:kaklehone:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

F R E D A G ! ! !

En stund siden en real fredags-markering nå, så absolutt på tide. 

Burde gjort litt rent i går - det skjedde ikke #kaputt. Og jeg er ganske sikker på at det ikke skjer i ettermiddag heller #merkaputt
Men det kommer jo flere dager, sant? :plystre:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen/ulempen med hybelkaniner og den slags - de venter så tålmodig til den dagen du har tid og lyst og overskudd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Trodde det skulle bli en smått rolig fredag, og har til og med tatt på meg min nyeste genser for anledningen. Meeeen, så ble det litt høyt og lavt allikevel gitt. Fikk dog lånt en arbeidsjakke, så slapp å grise til eller ødelegge genseren på første bruksdag. 

Nå er det viktigste gjort for i dag, så nedtellingen til helg er i full gang! Snaaart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fikse søvnmønsteret mitt? Hele uken har jeg våknet mellom 05:20 og 05:40. Inkludert i dag! :kjefte: Og jeg fikk ikke sove igjen :sukk:

:natti:

Hvorfor?? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (1 time siden):

Du er stressa!  :opplyser: 

 

Jeg stresser jo ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandag! 
Kjenner det er heeeelt innafor med en aldri så liten helligdag på onsdag og få brutt opp uka litt. Skulle legge meg tidlig i går, det gikk sånn halvgreit. Leste litt, og vipps begynte det å blinke og buldre utenfor. Ergo ble det ikke søvn med det første... Men man er våken, gråter ikke og er tross alt vår! 

Treningstøy ligger klart i bilen til i ettermiddag, bilen har fått sommerskoa på og lunsj er unnagjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire uker på rad med fridager og helligdager - jeg kommer til å miste oversikten over hvilken dag det er... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (25 minutter siden):

Fire uker på rad med fridager og helligdager - jeg kommer til å miste oversikten over hvilken dag det er... :ler:

Blir helt greit med fire firedagers-uker kjenner jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridag :strix:

:sol: (ok, litt skyer nå, men det VAR sol)

Årets varmeste dag :juhu: innviet shorts og bikinitopp på verandaen)

Skogstur 🌳

Vannmelon 🍉

:sjokolade:

:leselusa:

Og grillmiddag senere :nigo:

 

What's not to like? :hoppe: Bare ikke så klar for jobb igjen i morgen, burde ikke 2.mai også være fri? Og 1.himmelsprettdag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (31 minutter siden):

Nå er du grådig... :ler:

:plystre: Lov å komme med ønsker vel? :plystre:

Sola tilbake litt, etter ca 40 minutter med skypause. Me like! ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenkte Declan på som kjører asiatisk mot profesjonelle kokker som har asiatisk/kantonesisk mat som levebrød? Og i tillegg på lag med Cath...

Jaja,da er det bare å krysse fingrene i elimineringen denne uken... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper jo heller ikke å velge etter sine egne styrker når det er andre som skal stå for tilberedingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (45 minutter siden):

Det hjelper jo heller ikke å velge etter sine egne styrker når det er andre som skal stå for tilberedingen...

Helt håpløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Declan har jo en nål - hvis han ikke klarer seg er det ikke bare matlagingen det står på (men han vil jo ikke være den første til å gå i det baret...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, og Declan var jo delvis skyld i denne siste utfordringen, hvor de laget asiatisk mot eksperter på området. Ikke akkurat en genial avgjørelse spør du meg... Men krysser fingrene for at Cath ryker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være litt bittert for Grace - den eneste som faktisk slo proffene, og så må hun likevel i eliminering mens to andre får immunitet på hennes seier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...