Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Roadrunner skrev (16 timer siden):

Og nevnte jeg at det bare er tre dager igjen på jobb før ferie? :strix:

Jeg synes det nettopp var 40 dager til avreise? Tid er som alltid en svært relativ affære med mange parallelle hastigheter...

Pakke-planlegging er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (4 timer siden):

:trøst:

Riktig god bedring! 

Høres ut som en hjemmelørdag er et mye bedre alternativ.

Det ble jobbing. Funket bedre med litt mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 2.3.2024 den 11.18):

Jeg synes det nettopp var 40 dager til avreise? Tid er som alltid en svært relativ affære med mange parallelle hastigheter...

Pakke-planlegging er i gang?

Ja, det var akkurat 40 dager til avreise... :bond: Nå er det fire... :bolledeig:

Pakke-planlegging så smått i gang, og småtteri er funnet frem og ligger klart. Mens resten nok venter til nærmere avreise. Snart! :strix:

Skravla skrev (På 2.3.2024 den 13.55):

Det ble jobbing. Funket bedre med litt mat. 

Godt å høre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: :sno: :bond: 🛫 :bolledeig: 🐘 :hoppe: :sol: :strix:

 

Sånn kort oppsummert.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke misunnelig - er ikke misunnelig - er ikke misunnelig - er ikke misunnelig… :sjenert: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (5 timer siden):

Reisefeberen er raskt stigende? 

Det kommer seg :juhu: Akkurat nå føler jeg på mangelen av kontroll, både på jobb og hjemme. Men satser på at det går seg til i løpet av kvelden :pls:

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Er ikke misunnelig - er ikke misunnelig - er ikke misunnelig - er ikke misunnelig… :sjenert: :fnise:

:fnise:

Skjønner jeg godt! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det så fælt? :ler: Det ser jo grusomt ut... 🤥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg.... Det ser jo for j.... ut på bildene. Skjønner at smiliene er så triste. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vondt å se noen lide som du gjør… Tenker det blir godt å komme hjem til dritværet igjen… :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

 

TAKK for at dere er så forståelsesfulle og skjønner hvordan jeg har det! Det er tøffe dager, og i morgen venter massasje i hotellets spa.. :sukk: :roll: :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får prøve å trøste, og bygge deg opp igjen, når du kommer hjem… :trøst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjølet:

Veldig glad for at jeg holdt basillene på avstand før avreise, og underveis på turen. Men da var det vel bare et tidsspørsmål... Et drøyt døgn etter hjemkomst var det ingen vei tilbake, og nå herjer basillene. Ble hjemmekontor siste del av arbeidsdagen i går, og fortsetter med sofatjeneste i dag. :veslejenta:  Jobber, men ikke full trøkk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette med den søte kløe (som om kløe ikke er plagsomt nok...?) og den sure svie? En sånn reise er jo ganske heftlig for kroppen på alle måter, det er jo egentlig ikke så rart om den trenger å avreagere litt etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter en ganske feberfri dag i går har det i dag blitt satt ny feberrekord for året. Med andre ord ikke så mye å melde herfra, det går i horisontal sofatjeneste. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei uke siden moroa begynte, og endelig virker det som om det verste har gitt seg. Fremdeles ganske slækk og litt tung i hodet, samt nys, host og gørr, men det går veien. Vurderer faktisk å ta en tur ut i samfunnet i ettermiddag, er invitert på middag. Og er fremdeles invitert selv om det er restbasiller på plass. 

Og SOM jeg gleder meg til en labbetur i frisk luft etterhvert, og ikke minst litt trening. At det ikke har vokst frem liggesår på denne kroppen er nesten et under... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det går i riktig retning - akkurat i tide for fridagene. Det kan jo være greit å ha en ekstra lang helg å komme seg litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Man er tilbake i samfunnet, og i gang med hverdager igjen. 

Påska ble ganske rolig, men fikk både vært på middag på onsdagen, samt besøkt familie torsdag til lørdag. Godt å komme hjem igjen lørdag kveld, koselig besøk av venninne søndag ettermiddag (vi tok nyttårsmiddagen litt på etterskudd siden nyttårsaften forsvant i snøkaos), og ellers et par gåturer, mye avslapning og litt hjemmetid rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...