Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Rolig er åpenbart et relativt begrep :ler: Egg-inntaket var også på akseptabelt nivå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (På 2.4.2024 den 12.59):

Rolig er åpenbart et relativt begrep :ler: Egg-inntaket var også på akseptabelt nivå?

Vi snakker seriøs eggmangel, spesielt på Anthon Berg-sida :trist:

Tror jeg fikk tak i 2 eller 3 poser egg FØR påske (ikke disse tilbudseggene, men fra årets påskebeholdning), ellers har jeg ikke sett ett eneste Dragee-egg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 timer siden):

Skandale! :dåne: Noen må gå! 

Jeg stiller først i demonstrasjonstoget! :hjerteflagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen var på treningssenteret før kl 06 i morges... :natti:

:veslejenta:

Og noen har booket spinning i morgen kl 10 :nigo:

Fremdeles litt tett i brystet, så blir nok relativt rolig, men alt er bedre enn ingenting. Og man er i det minste i gang igjen, etter en måneds fravær. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne støl så snart mer enn én time har falt bort - jeg vil anta at en måneds pause merkes...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 time siden):

Jeg blir gjerne støl så snart mer enn én time har falt bort - jeg vil anta at en måneds pause merkes...? :fnise:

Faktisk går det overraskende greit, foreløpig i alle fall. Pleier å kunne kjenne det litt utpå kvelden etter trening, men lite å merke foreløpig. Får se i morgen... Men trøtt ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God vraktirsdag! :kaffekopp::natti: :kaffekopp:

Måtte slumre både en og to ganger ekstra i morges. Seig start på dagen! Men har kommet meg på jobb og gråter ikke (enda). Planlegger for jobbreise de neste par dagene, og prøver å få unna alt som må gjøres før den tid. 

Ble løpetime i går, og det merkes i beina i dag gitt. Ømme knær og møre bein... :kaklehone: Det er vel straffen når det er fem uker siden sist, og også noen kilo siden sist :flau: 

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbreisen har endret seg litt og jeg har plutselig noe mer frihet enn jeg hadde trodd. Burde man pakke treningsbagen med? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke noe spennende å utforske når man først er på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Finnes det ikke noe spennende å utforske når man først er på tur?

Man bor et stykke utenfor sentrum, det er meldt regn, og det er en viss fare for at arbeidsdagen blir noe lengre enn vanlig. Så tenker kanskje at trening og middag er mest innafor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville jo fort siktet meg inn mot nærmeste teater... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at @Daria ikke er aktiv på snap lenger? #langlisteuåpnedesnap :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (4 minutter siden):

Jeg ville jo fort siktet meg inn mot nærmeste teater... :plystre:

:risterpåhodet: Lite å hente der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 minutt siden):

Noe sier meg at @Daria ikke er aktiv på snap lenger? #langlisteuåpnedesnap :sjenert:

Jeg logget meg av for et par måneder siden - og er ganske sikker på at det ble nevnt da det skjedde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Jeg logget meg av for et par måneder siden - og er ganske sikker på at det ble nevnt da det skjedde...

Har nok bare glemt... :flau: Sorry! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo godt du spør, heller enn å ta KG-varianten hvor man tar det svært personlig, blir djupt såra og vonbroten og ser det som en oppsigelse av vennskapet, helt uavhengig av alt annet...

Det ble litt mye some, og på dårlige dager kan alt føles som et ork og en ekstra belastning, uansett hvor positivt og velment og egentlig ønsket det er, så det var et forsøk på å begrense litt. Alle jeg har på snap har jeg tross alt også flere andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Det er jo godt du spør, heller enn å ta KG-varianten hvor man tar det svært personlig, blir djupt såra og vonbroten og ser det som en oppsigelse av vennskapet, helt uavhengig av alt annet...

Det ble litt mye some, og på dårlige dager kan alt føles som et ork og en ekstra belastning, uansett hvor positivt og velment og egentlig ønsket det er, så det var et forsøk på å begrense litt. Alle jeg har på snap har jeg tross alt også flere andre steder...

Er for gammel til KG-varianten... Dessuten demret det litt i bakhodet, så tok det med knusende ro. Ble i grunn mer nysgjerrig på hva jeg har snappet deg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det har sine fordeler å være litt voksen - og udramatisk anlagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbreise hvor endringer slo til i siste liten. Det medførte en ettermiddag og kveld helt på egne premisser - slett ikke dumt kjenner jeg. Etter innsjekk og noen minutter landing så ble det faktisk en snau times treningsøkt i treningsrommet :sjokkert: før en rask dusj og så en matbit. Tilbake på rommet har jeg benyttet sjansen til å få unna litt overtidsjobbing som uansett må gjøres, og nå er det snart senga. Trøtt! Svir i øynene, men det er kanskje fordi jeg har gått uten linser noen timer også? (de tok kvelden da jeg fjernet sminke før trening, og gadd ikke sette inn nye...) 

Mett, søtsug (har intet søtt tilgjengelig, så det får bare være) og gleder meg til frokost i mrogen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...