Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

God søndag fra kontoret! :bond:

Klar for noen timers jobbing, og trøster meg med at hver time gir dobbelt betalt. Hjelper det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cata skrev (30 minutter siden):

Jøss, jobb med overtidsbetaling 😳. Det hadde jeg visst sist i 1992.

Jeg insisterte på muligheten for overtidsbetalt da jeg begynte. Ikke fordi det blir så mye overtid, men det er fast et par timer i måneden som MÅ jobbes utenfor kontortid, og det vil jeg ha kompensert. I tillegg til unntakstilfeller som nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Sliten fuggel må sove litt før ny dag og ny uke. Regner med masse mas og utfordringer i morgen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk i ett fra jeg åpnet døren på jobb og frem til lunsj, og nå er klokka vipps snart i mål med dagens arbeidsdag. Har visst gått jevnt i ett etter lunsj også... 

Tung i hodet og tett i mulen, men har glemt å booke av dagens løpetime, så får stille opp og se hva som skjer. Sikkert ikke dumt å få beveget seg litt uansett. Og så blir det tidlig senga i dag kjenner jeg. Trøtt! 

Men det gikk bedre enn fryktet i dag, så godt fornøyd med det. 

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snomann:

Etter ei natt med mye snø og mye vind er det nå påskevær ute med strålende sol fra blå himmel. 
Man kom seg trygt til kontoret og har gjennomført dagens første møter. Snau time til lunsj, og så er det på'n igjen med møte. Og treningstøyet er med, så planen er spinning etter jobb :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det forsatt grått og vind og snø i lufta, men i morgen skal det bli knallsol (og ned mot -15) - da må jeg nok ut en tur og nyte synet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ny dag med strålende :sol: og blå himmel. Man var på spinning i går (det var i all hovedsak tungt, vondt og litt vanskelig), og har avbooket ettermiddagens styrkeøkt. Har endel jeg må få gjort på privaten, samt et par ærend gjennom jobb så tenker jeg skal prioritere det. Og få måket et par verandaer slik at det meste av snøen er flyttet før regnet og mildværet kommer. Så blir det bart på verandaene, og kanskje litt enklere å manøvrere seg rundt. Det er i alle fall dagens plan, så får vi se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Man var på spinning i går (det var i all hovedsak tungt, vondt og litt vanskelig), 

Det skulle bare mange, mvh fysio hver gang jeg sier noe liknende :ler:

Strålende vær her også, og snøhauger på en størrelse som vekker klatre- og akelyster hos min indre 5-åring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gleder seg ikke til det kommer mildvær og regn nå… Jeg frykter det kan medføre problemer… :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (3 timer siden):

Det skulle bare mange, mvh fysio hver gang jeg sier noe liknende :ler:

Strålende vær her også, og snøhauger på en størrelse som vekker klatre- og akelyster hos min indre 5-åring...

Det er jo uten tvil idyllisk, og jeg kjenner at jeg nesten får lyst til å gå på ski når jeg ser sol fra blå himmel, hvitt landskap og urørt snødekke. 

Sauen Shaun skrev (22 minutter siden):

Man gleder seg ikke til det kommer mildvær og regn nå… Jeg frykter det kan medføre problemer… :redd:

Kunne vi ikke fått beholde 5 minusgrader, sol og blå himmel nå? :pls:

Hva har vi gjort galt mot værgudene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Kunne vi ikke fått beholde 5 minusgrader, sol og blå himmel nå? :pls:

Hva har vi gjort galt mot værgudene? 

Hadde jeg visst hva galt vi har gjort, så hadde jeg prøvd å rette det opp for lenge siden… :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig å kunne sove lenge - sa noen i et optimistisk øyeblikk

Deilig å få mye ut av dagen - kunne stemt om man satte i gang fra start

Viktig å sette vekkerklokka på 08:30 for å ha god tid til frokost før trening

Fuggel'n 05:45 på en lørdag: :sjokkblå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 18.1.2024 den 15.59):

Kunne vi ikke fått beholde 5 minusgrader, sol og blå himmel nå? :pls:

Enig. Det er sånt vintervær som er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetøy og håndklær ble hengt til tørk i morges, og man har trent (og fortjent), dusjet lenge på treningssenteret og møtt venninne for lunsj i byen. Finfin lørdag! Nå er bilen parkert for helgen, joggebuka på og :sjokolade: på bordet. Lørdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: Kan man legge seg snart? :pls:

Vært våken siden 0545 og begynner å bli tung i øyelokkene. Og i senga venter nyvasket, godluktende sengetøy i gjennomluftet soverom :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...