Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:murvegg: :sno: :sno: :sno: :sno: :sno: :murvegg:

Sitat

I dag inntas jorden av en himmelsk hær
Uten våpen tvinges hele byen i kne
Alt går litt langsommere her på jorden
Når hele himmelen faller ned

DET kan jeg skrive under på! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (36 minutter siden):

:murvegg: :sno: :sno: :sno: :sno: :sno: :murvegg:

DET kan jeg skrive under på! :dåne:

Jeg kan også skrive under på det… :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Satser på at det verste været har gitt seg, selv om det snør fremdeles. Ikke kommet noe særlig i natt, så endelig en dag uten blokkerte dører og spetakkel etter gårsdagens måkejobb. Det ser ganske greit ut på veranda, og jeg vet at inngangspartiet uansett må tas en gang eller to til (brøytekant i vente når de får brøytet skikkelig). Men det kommer seg! 

Hjemmekontor, snart fyr på peisen og så bør man vel tur på butikken senere? Smått stusselig på påleggsfronten, selv om jeg har til noen dager til. Vurderer å drøye en dag til bare av prinsipp, men vi får se. Er jo litt godt å få spist seg skikkelig ned i "lagrene" også. Både fryseboksen og kjøleskap har blitt slanket så langt. Og med den tanken skrevet ned her, så gikk jeg rett i fryseboksen og tok opp en pakke karbonadedeig. Spaghetti til middag i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å avise fryseren i anledning kulda og regner med å komme over ny middagsinspirasjon og/eller gamle overraskelser... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minker i fryseren her og. Koteletter til middag i dag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tømt kakeboksene i dag - det skal jo også gjøres :ler: Litt skinke og sylte igjen, ellers er det meste av julematen borte - uten gjester ble det ikke kjøpt inn så mye i utgangspunktet. Julegavesjokoladen er en helt annen historie, men den går jo ikke ut på dato med det første. Den kan holde Kiel-sjokoladen med selskap i kjøleskapet (og spørsmålet om mengde vs forbruk trenger man ikke gå inn på :ler: ..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har måket trappa og en liten brøytekant og vært ute med søpla (ikke blitt gjort siden i fjor...), alt i lunsjpausen på jobb! Det var nye takter... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God fredag! 

Siste dag på hjemmekontor i denne omgang tenker jeg, til uka er det nok tilbake til normale dager på kontoret. Men nå er det fyr på peisen, ull og joggebukse på og pc på fanget. Ikke feil på en fredag! Kjøleskap er heller trist sorti hva gjelder innhold, men jeg skal komme i mål med noe til lunsj, og så må det handles i ettermiddag. Kanskje man finner ferske reker? :lur:

Det snør fremdeles (skal det aldri stoppe???)... Heldigvis ikke mengder, men det fyker litt i lufta i dag som i går. Og gradestokken viser -11,5, passe kaldt det på disse trakter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kaldt hos oss. Men jeg skulle likevel ønske vi hadde vedfyring. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fyringsmuligheter, men sverger til panelovner (jeg har skrudd på den på kjøkkenet for første gang på årevis) - de krever mindre innsats og ferdigheter. Jeg vill aldri blitt en god pyroman.... :bål:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (29 minutter siden):

Jeg har fyringsmuligheter, men sverger til panelovner (jeg har skrudd på den på kjøkkenet for første gang på årevis) - de krever mindre innsats og ferdigheter. Jeg vill aldri blitt en god pyroman.... :bål:

Når det gjelder vedfyring er jeg en ypperlig pyroman om jeg får si det selv :bål: Såpass flink at det tidvis må luftes... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til og med kjøpt tennbriketter - det hjalp ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse frisk luft og labbing sammen med god venninne - finfin søndag! :strix: Nå har man spist en sen lunsf/tidlig middag, fyrt opp i peisen og funnet strikketøyet. :veslejenta: Tror ikke det skjer så fryktelig mye mer her i dag, annet enn klesvask og klargjøring av treningstøy til i morgen. Ca 3,5 timer frisk luft i dag - lov med sofatid da! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandag! 

Tilbake på kontoret etter et par uker med helligdager og hjemmekontor. Kjekt å se gjengen igjen! Treningstøyet er pakket og klart i bilen, og årets første løpetime er booket. Treningssenter er alltid morsomt i januar :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffeprat:

Vi nærmer oss ukeslutt, Men helgefølelsen er smått fraværende gitt. Skal jobbe store deler av helgen, så i stedet for å planlegge helgeaktivitet på personlig plan, så planlegges jobbing. Men greit med litt ekstra kroner og er bare å innstille seg på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det litt for mye på programmet denne helga. Så jeg må nok ha helg etter helga for å hente meg inn igjen… :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i morgen! :bolledeig:

Fikk unna alt i kveld, så da blir det ikke jobb igjen før søndag :nigo: Ikke feil det når man har sett for seg jobbing noen timer lørdag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...