Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er planen at vi skal bevege oss til andre siden av byen i morgen. Ingen lang kjøretur - og stort sett på hovedveier - så vi satser på at det går bra. :jepp: Men skulle det bli så ille at vi må bli hjemme, så er det ingen krise…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (14 minutter siden):

Det slo meg med ett at tittelen på denne boka er meget passende for dagens varslede føreforhold. :ler: 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde anbefalingen var stay OFF these roads? :fnise: Men det kommer kanskje litt an på graden av frivillighet og hvor man befinner seg i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde anbefalingen var stay OFF these roads? :fnise: Men det kommer kanskje litt an på graden av frivillighet og hvor man befinner seg i utgangspunktet...

Frivillighet er nok nøkkelordet her... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man førs er ute på veien er det nok lurt å holde seg ON these roads... Men noen har tenkt å holde seg langt unna veiene i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en sau og et esel har tenkt å holde seg ON the roads i kveld… Satser på at eselet sørger for at vi kommer oss trygt både til og fra kveldens selskapeligheter. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Og en sau og et esel har tenkt å holde seg ON the roads i kveld… Satser på at eselet sørger for at vi kommer oss trygt både til og fra kveldens selskapeligheter. :jepp: 

God plan. Det er nok ikke føreforhold for å GÅ hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Happy New Year, Miss Sophie! :skål:

Svært mett fuggel melder om en rolig og fin avslutning på året. Gjesten uteble som nevnt, og man har hatt en passe sløv dag i heimen med litt husarbeid, strikking, tv-titting og fyring. Planen var egentlig å få tak i ferske reker til nyttårsmiddag, men det var tomt i alle butikker i går. I stedet ramlet jeg over et flott stykke indrefilet av kalv, og måtte bare slå til. Og for en himmelsk middag det ble! :strix: Perfekt stekt, fantastisk mør (kalv er virkelig i en særklasse der!) og veldig godt tilbehør (asparges, rødløk, kålrabistappe og fløtegratinerte poteter).  Så utrolig mett, og så utrolig fornøyd med kveldens måltid :bolledeig:

Resten av kvelden blir nok minst like rolig som dagen forøvrig. Og så får vi se om man holder ut til midnatt eller ei. 

Takk for alt 2023 har gitt av opp- og nedturer, gleder og sorger, latter og tårer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone:

Hva i allverden har landsdelen gjort galt som fortjener dette fra værgudene? :sno: :sno: :sno: :sno:

Har vært ute og måket i ca 2,5 time effektivt, og det er garantert ikke siste gangen i dag. Gjør visst ingenting at treningssenteret er stengt på sånne dager, har fått brukt kroppen allikevel.... :trene: Nå er det litt sofatid, tørking og fyring og så får vi ta moroa som den kommer. Det mer betenkelige er at denne galskapen skal fortsette i flere dager til... Vil ikke! Orker ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (1 time siden):

Hva i allverden har landsdelen gjort galt som fortjener dette fra værgudene? :sno: :sno: :sno: :sno:

Den ligger i Norge vinterstid... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

Jeg har gått i hi… :sno:

Jeg prøver å psyke meg opp til jobb og hverdag igjen i morgen... En ting er å komme i gang igjen for fullt etter endel fridager og hjemmekontor, men så skal man kjempe mot elementene i tillegg. Festlig...! 

Daria skrev (51 minutter siden):

Den ligger i Norge vinterstid... :fnise: 

Jammen! Hvorfor må vi få ALT på en gang? 

Hadde en tanke om trening etter jobb i morgen, men jeg mistenker at værgudene legger opp til en utendørsøkt eller to i morgen også. Snøværet har i alle fall tatt seg opp her, så nå venter jeg bare på at brøytemannskapene skal få tatt en runde til, slik at jeg kan gyve løs på det som måtte være av brøytekant. :sno:

Det er altfor lenge til avreise.... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Jammen! Hvorfor må vi få ALT på en gang? 

Det er da ingen som har sagt at dette er alt...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (10 minutter siden):

Det er da ingen som har sagt at dette er alt...? :fnise: 

Det har du rett i... :bond:

Men hvorfor må vi få så mye på en gang da? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskjed fra ledelsen i går kveld om sterk oppfordring til hjemmekontor i dag. Ingen trengte å be meg to ganger... :opplyser: 

Gikk i ett fra tidlig morgen, men nå har maset roet seg noe og jeg får senket skuldrene litt. Merker at alle er "tilbake" på jobb (mot roligere dager i romjula), samtidig som det er unntakstilstand hos flere med hjemmekontor. Må ut og måke igjen etter jobb i dag, og regner med et par timer igjen, minst. Må ta verandaer og alt som er, siden det baller på seg raskere enn jeg liker. Håper dog det blir en noe enklere jobb i dag enn det var igår, vi har ikke helt samme nivåene (ennå). Og så burde man kanskje traske til butikken for et par småting? Vurderer dog sterkt om det kan utsettes et par dager til, frister lite. Får ta en vurdering etter middag og måking. :sno: Har mat en god stund til, så er ikke noe akutt heldigvis. Spørs om det kanskje ikke kommer en oppfordring om hjemmekontor i morgen også... Håper nesten det, for har et grytidlig møte i morgen, og det skal snø tett i hele morgen også. Men SÅ håper jeg det skal roe seg litt... :snomann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil på det sterkeste oppfordre våre ansatte til å ikke møte på jobb... :fnise: 

Jeg har vært ute og forsert brøytekanter og fortau med varierende grad av måking (også kjent som vær for korte skjørt og høye støvler...), men her snødde det nok fra seg i går (og jeg har folk til å håndtere det :filer: ) - vi har til og med sol i vente. Til gjengjeld skal temperaturen ned i tosifret... :fryse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (44 minutter siden):

Vi vil på det sterkeste oppfordre våre ansatte til å ikke møte på jobb... :fnise: 

Nesten ordrett :opplyser:

Hjemmekontor i morgen også, de sliter med å bli kvitt snøen, ventilasjonen har stoppet og det er generelt kaos. Færrest mulig ansatte fysisk tilstede er ønsket/oppfordringen. Så da er det bare å stålsette seg til ettermiddagens "trening" :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...