Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Trent og fortjent! :jepp:

Og endelig F R E D A G ! ! ! :strix:

Trøtt (kanskje ikke så rart når man ligger våken fra 03:20 :natti:), men relativt bra fungerende foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er imponert. :klappe: 
Skulle jeg trent så tidlig, måtte jeg og stått opp klokka 3. :dåne: Å trene før kaffe og frokost er nytteløst…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Jeg er imponert. :klappe: 
Skulle jeg trent så tidlig, måtte jeg og stått opp klokka 3. :dåne: Å trene før kaffe og frokost er nytteløst…. 

Her ble det litt mat på vei til trening, og så hadde jeg med meg litt som jeg spiste i bilen på vei til jobb. Typisk halvt rundstykke før og etter trening. Fungerte fint. Men kjenner det skal bli godt med lunsj snart ja (en time igjen). 

Imponert selv også i grunn. Selv om det ikke ble den hardeste eller mest strukturerte økta, så ble det i det minste ei økt! Litt svetting, pusting og møre bein - fin start på fredagen. Spesielt siden torsdagens økt utgikk grunnet andre ærend. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener helst relativt tidlig (jeg har hatt så mange fysiotimer klokka 8 nå at selv det begynner å bli en vane) - etter frokost, men før det meste annet. Jeg er dog ikke helt overbevist om fysios påstand om at det er en deilig start på dagen (skal jeg på kafé etterpå, oppgraderer hun til en perfekt start...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (På 6.2.2024 den 14.29):

Vi får prøve å trøste oss med at det snart er vår… :jepp: 

Det er ingen trøst...

mvh Allergiker 🤧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (8 minutter siden):

Det er ingen trøst...

mvh Allergiker 🤧

Akkurat det hensynet tenker jeg ikke stort på for øyeblikket altså! Beklager...

Mvh snø-allergiker i hi-modus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (5 minutter siden):

Akkurat det hensynet tenker jeg ikke stort på for øyeblikket altså! Beklager...

Mvh snø-allergiker i hi-modus

:sur:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det blir sen middag når lunsjen (nybakt) inntas 14:30... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lunch hoppet over og middag etterhvert klar. Fikk et anfall av latskap (evt. galskap) og kjøpte en svinestek forleden. Den står nå i leirgryte i ovnen og godgjør seg. Blir en del lettvinte søndagsmiddager av den tenker jeg. Minste jeg fant var 1,6 kg :dåne:.

For øvrig er "venninnegenser" nå ferdig montert, vasket og ligger til blokking. Overlevering neste helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbreise i går og superhektisk dag i dag :bond:

Avbooket spinningen tidligere i dag siden jeg regnet med jeg kanskje måtte jobbe overtid. Men nå ser det lovende ut allikevel gitt :nigo: Om jeg har så mye å gi er en helt annen sak, men det blir nok trent! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fredag så langt :nigo:

 

Ferdig trent før kl 07
Full fart på kontoret frem til 11:15
Eksternt møte
Og siden det eksterne møtet ikke var så langt hjemmefra så kjøres det hjemmekontor resten av dagen. 

Fredag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor med en litt uklar første bokstav? Det er lov etter lunsj på en fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (54 minutter siden):

Hjemmekontor med en litt uklar første bokstav? Det er lov etter lunsj på en fredag...

Skjønner ikke hva du mener...?? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er klar over at den emojien sender helt andre signaler enn det du prøver å formidle...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (23 minutter siden):

Du er klar over at den emojien sender helt andre signaler enn det du prøver å formidle...?

:sjenert:

Jeg er nok ikke så veldig flink med sånne emoji-greier... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (5 minutter siden):

Hormonella de Ville rir igjen? :reise:

Uten tvil... Vært en ettermiddag på skikkelig berg- og dalbanetur, og jeg vil bare melde meg ut av samfunnet kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir snart en dusj, rent sengetøy på senga og landing under dyna med boka. Helt gåen... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...