Gå til innhold

Trening er gøy!

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

:jepp: ... nikker gjenkjennende.

Pms er no dritt. Er som om det er noen vanvittige cravings som bare tar over kroppen.

Og de KREVER sjokolade NÅ!

Men det varer heldigvis ikke evig.. kun noen dager, så er det en heeel måned til neste gang.

Er greit å høre litt på kroppen når den er sliten også. Den bruker som regel å ha rett, så er den sliten så er det godt å gi den litt hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Twinkle.. ja, det skjer absolutt noe med syklus uten prevensjon.. til det bedre? hmm tja.. men herlig å være "naturlig" uansett.

Aurora: likte meldingen fra deg.. trenger masse forståelse :fnise:

men altså.. jeg SKAL faktisk på trening idag.. sambo har lokka meg ned. Og jeg vil jo egentlig (er bare litt "lat" og tung i kroppen).

:hjerter_rundt: :is: :kosteskaft: :søvn: :sjokolade: :cry: :kaklehone::trene: Hu hei hvor det går! Off to burn off some icecream...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt: :is: :kosteskaft: :søvn: :sjokolade: :cry: :kaklehone::trene: Hu hei hvor det går! Off to burn off some icecream...

...... :ler::ler: :ler:

Fantastisk beskrivelse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den likte jeg også :lol: (jeg har forøvrig ikke noen uttrykksiokner å bruke jeg :( (bare de jeg husker)

Ble det trening i går? Og hvordan føltes det? Formen bedre i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir det sykkeltur...juhuu :) formen er fin igjen, jeg må bare våkne skikkelig... :kaffekopp:

skal teste ut klikkpedaler for første gang, så dette blir spennende.. Håper på bedre tid på den faste løypa mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

opp i mot 4 mil idag... justerte sykkelstyret bittelitt opp, med suksess. Kjenner svært lite i skuldrene nå, det er jo deilig :) Nå er jeg godsliten uten å være skutt, og sulten selv om jeg akkurat har spist 2 skiver.. blir vel snart middag :kokk:

Og jeg testet ut klikkpedaler..... falt dessverre av sykkelen et par ganger.. heldigvis er jeg sporty og tar det med godt humør. Gikk heldigvis bra, det er ikke så mye skade en blir påført når sykkelen står nesten stille (men kjipt nok lell). Satser på at jeg får teknikken inn snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp i mot 4 mil idag... justerte sykkelstyret bittelitt opp, med suksess. Kjenner svært lite i skuldrene nå, det er jo deilig :) Nå er jeg godsliten uten å være skutt, og sulten selv om jeg akkurat har spist 2 skiver.. blir vel snart middag :kokk:

Og jeg testet ut klikkpedaler..... falt dessverre av sykkelen et par ganger.. heldigvis er jeg sporty og tar det med godt humør. Gikk heldigvis bra, det er ikke så mye skade en blir påført når sykkelen står nesten stille (men kjipt nok lell). Satser på at jeg får teknikken inn snart.

Jeg har også lyst til å prøve sånne pedaler på sykkelen min, men vet ikke om jeg tør. Kan tenke meg det er fort gjort å glemme seg i starten, gitt! Er jo vant til å bruke sykkelsko på spinninga, men det blir liksom ikke helt det samme. Syklene der står jo stille! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisk og glad

Prøver å komme i gang med et nytt og bedre liv, og jeg er glad i å sykle - kanskje hente litt inspirasjon fra deg? :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

.... ser for meg selv med fastspente ben i en sykkel. Tror det hadde blitt... interessant.

Bra du er sporty og tar litt knall og fall med godt humør.

Er vel sikkert bare noe man må venne seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, det der med å være fastspent er mer en mentalgreie.. man må HUSKE på det.. i tide.. :ler: jeg så nok urkomisk ut der jeg stoppa og sykkelen bare velva ned med meg med seg...I mitt proffe sykkelutstyr.

Idag er det treningsfri (mest ufrivillig, skal jobbe litt overtid hjemmefra nå...). Utrolig motivert, kjenner jeg....!! (ehhh??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gode ting i dag:

-3 stjerner, pokal og fanfare på pulsklokka :heiajente:

-sambo klemte rundt meg og sa det var så deilig å ta på meg nå når fordi jeg har blitt strammere :gjeiper:

dumme ting:

-overtid...stress...tårer grunnet pc-trøbbel :tristbla:

-ikke trening

alt i alt håper jeg på en bedre dag i morgen. Jeg håper på sol og en goood sykkeltur. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 times styrke/løping idag.. var dautrøtt rett før trening, måtte presse meg litt. Men på trening.. følte jeg meg så sterk og spenstig som en kenguru!! (nesten iallfall :gjeiper: ) Utrolig herlig å merke at formen er tydelig bedre, at jeg er sterkere. Merker det særlig på legger og lår, jeg kan til og med se en tydelig forskjell! I feel good!! :) Nå sitter jeg nydusja i min svæææære myke morgenkåpe snart klar for :natti: ..

Håper jeg sover godt (det hender jeg sover litt urolig etter trening.. kan det være fordi jeg trener for hardt, for sent på kvelden etc. etc. noen tips?)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask titt innom :) Og det er så moro at du koser deg med treningen. Her har det vært litt for mye å gjøre denne uken... så så langt ikke hatt mulighet til å trene. Håper på å få gjort noe med det i morgen.

Passer du på å spise godt etter treningen? Det er jo veldig viktig at kroppen får i seg litt næring etterpå, selvom du "bare" skal sove trenger kroppen å fylle på energilagrene.

Hvis du er flink til det tror jeg det rett og slett kan skyldes økt adrenalin og man klarer ikke å slappe helt av med en gang. Jeg kjenner også det når jeg trener rett før jeg skal legge meg.

Håper du sover godt nå! Nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisk og glad

Jeg kan ikke trene etter 8, da blir jeg bare altfor lys våken og klarer ikke å "lande helt". Det beste jeg vet er egentlig å ta en tidlig spinningtime, før jobb, men det kan jeg ikke akkurat når for tiden, så det får jeg heller ta opp igjen :) Det er et energikick å trene, så det var kanskje for sent til å få sove godt?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja meget mulig det er for sen trening som gjør det... Musklene blir jo heelt oppgira, og så skal de liksom slappe av sånn plutselig i senga. Bare dumme treningssentrene som er så fulle av folk tidligere på kvelden.. :nei:

Ukas trening nr 2 gjennomført idag: Følte meg ikke som en "Kenguru" idag, men fikk til grei styrkerunde, og litt kondis også.. Jeg er egentlig fornøyd hver gang jeg faktisk får trent jeg :) Driver og løfter litt tyngre vekter nå enn før, sånn oppi 12 kg på en arm :ler: ikke på alle øvelsene da.. ligger rundt 6 kg, det er kanskje litt pinglete?? (Neida, Aurelia.. ikke sammenligne deg selv med alle andre nå..)

Nå venter jeg på å bli klar for dusjen.. må alltid kjølne meg litt først.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba gjennomført i går...*pjuh* Det var kjekt, og skikkelig høyt tempo! Idag blir det sykkeltur i suuuupert solfylt maivær :):):)

Kryss fingrene for at jeg ikke velter av sykkelen denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling idag, uten velting! Flinke Aurelia (litt selvskryt må til).

Er så fornøyd med at jeg har mye overskudd nå, lyst til å trene og merker form og fasthet er bedre. Og nå har jeg funnet ny motivasjon: www.bodyrock.tv For det første, fy f.. for en kropp på hun dama! :sjokkert: sånn vil jeg også ha :tommelsmil: Tenker da ikke først og fremst på puppene hennes.. men på MAGEN :wow: , armene, låra osv osv.. Veldig flott!!

I tillegg så gyver hun løs på skikkelig hard trenig og får det til å se gøy og lett ut.. og det får meg til å tenke at jeg også kan gi mer og utfordre meg selv oftere, hardere og med mer krevende øvelser.

Hva synes dere??

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Mhm.... kunne godt tenkt meg en sånn kropp!

Viktig å finne litt motivasjon innimellom. Ikke bare til å komme seg på trening, men også til å pushe seg litt når man først er der.

Og flinkesen som ikke velta på sykkeltur...

High five :5:

Ha en fortsatt strålende søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...