Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Heeerlig helg!

Var overraskende ganske gåen i beina/kroppen lørdag etter joggingen.. ikke akkurat vant med det nei, jogging ER tungt for systemet (så jeg brant ganske mye kalorier relativt, f.eks).

Søndag: DEILIG DEILIG DEILIG topptur 4 timer, med blå himmel, vindstille og uuuuuuutrolig flott natur :sol: Hadde 2 :is: på vei hjem... yumyum (bryr meg mer om trening/styrke/kondis enn vekt, er heldigvis relativt slank... selv om jeg ikke sier nei takk til en strammere kropp :gjeiper: )

mandag: 3 mil sykling:) Igjen veldig herlig!! Jeg elsker vår og sol.. diggdiggdigg.

Hilsen Aurelia som er gira på trening, og formen er stadig stigenede... Er så blid og fornøyd nå.

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så glad når jeg leser innleggene dine! :sol: Og det smitter!! Kan ikke vente på å komme meg på sykkelen i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening idag, er helt fiskepudding.... og litt smågrumpy, ikke PMS allerede håper jeg.... I dag gleder jeg meg til :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjipt med sånne dager :klemmer: Tenk på den herlige helgen du hadde og de fiiine dagene som kommer fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir det spinning inne grunnet dårlig vær ute.. Litt greit å bytte litt på også. Gleder meg, må snart begynne å få på meg klærna nå.. :trene: tar kanskje litt vekter også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: <- meg på spinning, svette til alle kanter..

HØY puls idag.... over halvparten av tiden i sone 3, og kun 10 min i sone 1. Sliten nå, og litt kvalm etter å ha styrtet en proteinsjokolade (og litt dårlig samvittighet, er sikkert mer kalorier enn hva jeg har forbrent..)

Mest god samvittighet altså.. og jeg :grine: svetter enda.. sitter og avkjøler meg før en heeeerlig dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som har vært på spinning allerede! Tungt når svetten siler, men jeg syns det er litt godt også, føler liksom enda bedre at jeg virkelig har trent etterpå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir trening idag også.. hatt en litt rastløs dag, da jeg har hatt lyst å gjøre mye, men ikke gjort særlig... (men tatt en tur ut, og tatt noen min solarium faktisk. herlig )..

Nå skal jeg teste ut Tracy Andersson Dance Cardio her i stua :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får`n si.

Kjempeflink du er som trener på søndag! :-)

Her i gården er det superslapp dagen derpå søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. den var ganske tøff ja, både i progresjon, koordinering og puls. Måtte spole endel frem og tilbake, og fikk kanskje ikke mest utbytte av akkurat treningen igår. LItt sånn halvveis hoppende og prøvende, litt kald og varm om hverandre.. Blir nok bedre om en klarer å lære inn dansinga.. Men kjenner det faktisk i beina idag lell!

Nå gleder jeg meg bare til å dra hjem fra jobb, hoppe i full sykkelbekledning og ta en laaaang tur (ca 5 mil).. Er lite vind, grei temp og lett overskya. Fine sykkelforhold ;)

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uugggggg... idag er formen helt i bånn!! :tristbla: utrolig trøtt og sliten, og venter mensen med masse murringer og verking på gang... og ja, rett og slett helt skutt! JObbreise i morgen, får ikke trent før lørdag tenker jeg.*sutre* *klage* den dumme syklusen går ut over treningen min! (og mye annet også)

Men føler jeg trenger litt hvile nå, så det er greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekter deg på mine innlegg igjen! Du var falt ut.

Så flink du er til å trene! Jeg har også lyst til å komme i gang med litt sykling. Sykla litt på sensommeren i fjor og fant ut at jeg likte det veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff så dumt at du får så plager ved mensen :klemmer: Syns du skal ta det helt med ro og komme deg igjen og du må kose deg masssse på tur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke sååå ille da.. :sjenert: Men jeg utvikler jo helt scizofreni.. når pms og mensen kommer, så tar jeg av meg treningstrøya, inn i kosedressen, og frem med godteskåla.... mums mums mums. Idag har jeg fortært pizza, sjokolade, brus og is... JA, sant det høres ut som jeg har vært i bursdag til en 8 åring???

aaaaannnngstttt... hvordan holde oppe motivasjonen når hele kroppen min blir helt "gele" og følelsene løper løpsk?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke sååå ille da.. :sjenert: Men jeg utvikler jo helt scizofreni.. når pms og mensen kommer, så tar jeg av meg treningstrøya, inn i kosedressen, og frem med godteskåla.... mums mums mums. Idag har jeg fortært pizza, sjokolade, brus og is... JA, sant det høres ut som jeg har vært i bursdag til en 8 åring???

aaaaannnngstttt... hvordan holde oppe motivasjonen når hele kroppen min blir helt "gele" og følelsene løper løpsk?? hehe

Ikke ha slike ting liggende på lur i skuffer og skap pleier å hjelpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Må le litt... Men samtidig blir jeg litt nervøs for hvordan jeg blir når jeg om 2 uker skal slutte på prevansjon... Ser for meg at jeg lett kan gjøre det samme...

Hva med å trene yoga eller no når du ikke er helt i form? Er det bedre? Eller gå deg en tur - få litt frisk luft!

Håper du snart føler deg bedre - hvis ikke får du bare ta deg selv i nakkeskinnet :)

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...