Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Aurelia gjør ting hun ikke kan: Idag Corebar :trene:

Veldig god trening igrunn, gikk rett på kjernemuskulaturen, og fikk pusta og pest og kjenner det GODT i musklene nå (særllig skuldrene..auau.. ikke godt tegn når man er øm umiddelbart ettertrening?) Uansett.. formen er fin og humøret helt topp om dagen :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solen skinner, våren er her, sommeren er rett rundt hjørner og du er i skikkelig god form - DA kan ingenting være bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åy, corebar.

Det høres ganske gøy ut egentlig, og skal være super trening.

Gøy å gjøre noe nytt da.

Og topp med fin form og topp humør!

Han fortsatt fin fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles skikkelig støl/øm etter tirsdagens trening.. har meldt meg på spinning, men jeg føler for å sove! Blir usikker når jeg skal tolke kroppens signaler.. og får dårlig samvittighet, for jeg trente jo ikke i går.

watch out for overtraining! fikk kjeft av pulsklokka sist uke også, jeg hadde trent for mye i sone 3. Tror kanksje jeg dropper trening i dag også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

status mars:

Høyde: 167 cm

Vekt: 55,0 kg

Høyre lår: 55 cm

Sete: 98 cm

Hofter: 94 cm

Midje, smaleste punkt: 73 cm

Høyre overarm: 27 cm

Fettprosent: 20

status mai:

høyde 167 cm

Vekt 56,0 kg

Høyre lår: 54 cm

sete: 96cm

hofter: 94cm

midje, smaleste punkt: 71 cm

høyre overarm: 25,5 cm

fettprosent: ?

oppdaterte tall: tydelig at jeg har blitt noe redusert i cm.. Jeg er 56 kg nå, mot 55 sist! (husker ikke helt greia her, men det kan ha vært en annen vekt.. men jeg har jo mer muskler nå uansett, og lavere fettprosent. Vil gjerne ned mot 55 kg og bli enda sterkere, altså må jeg noe ned i fettprosent. Men bare litt, jeg må jo ha litt former:)

ps: sykla 3 mil idag etter jobb, i deeeeilig vårvær- *elsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Så gøy at du ser og føler resultatene på kroppen :)

Du er flink til å variere treningen syns jeg, mindre fare for overtrening da! Har du tatt treningsfri i helga?

Full dreis på de nye pedalene nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full dreis på pedalene.. altså jeg faller ikke av, husker på det, flink å klikke inn (litt vanskeligere inn igjen, av og til). Sikkert endel å hente på riktig tråkkteknikk, men jeg merker uansett at det er en fordel og liker å sitte fast på sykkelen.

Treningsfri nei: idag har jeg sykla 5,6 MIL! :) Så nå er jeg helt fiskepudding... ;) men funka greit, formen er relativt grei nå. 1 mnd til ritt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet både Aurelia og Twinkelstar.

Dere er superflinke!

Triathlon og sykkelritt... og her driver jeg å diller rundt med yogaen min.. hihi.

Spennende og følge med.. heia heia.... :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kimse av yoga! Jeg hadde hatt veldig godt av det iallfall! (sliter med å nå ned i bakken med fingertuppene når jeg står med strake bein...)

Det sykkelrittet ditt kommer til å gå supert Aurelia!!! Legger du inn litt intervalltrening også? Eller blir det kun intervall etter hvordan terrenget er? Jeg har lurt litt på om jeg skulle lagt inn litt intervalltrening nemlig... Også har jeg lurt litt på hva styrketråkk egentlig er? Er det noe man kun kan trene inne på ergometer/spinninsykkel? Har lest litt om at de som trener profesjonelt benytter styrketråkk som en treningsform. Kjent for deg?

Håper du har en bra dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

tilbake fra en ukes ferie... ingen trening, masse gåing! føler meg noe daff i form nå, dessverre. 3 uker til ritt idag, må gasse opp!

I går løp jeg :wow: og trente litt styrke i hagen i finværet.. kjenner det idag. Løping er så tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :)

Sykkelrittet ditt skal gå bra - det er jeg helt sikker på :enig:

3 uker med fokus på syklingen nå, så blir det bra!

Ha en fortsatt fin lamnghelg!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, Twinklestar! Tror det skal gå sånn greit, selv om jeg ikke akkurat er en superatlet.. hehe. (men jeg STILLER jo i mosjonsklassen, så det skulle vel bare mangle?)

Idag har jeg sykla 46 km, ganske tungt, da jeg var sur i lårene etter løpeturen på fredag. Kroppen min er IKKE vant med jogging, det er sinnsykt mye tyngre enn tung sykling spør du meg. Men det er vel en vanesak alt sammen.

Nå er jeg sliiiiiten... får late meg litt på sofaen før bursdagsselskap senere idag ;)

Goood helg ønskes alle treningsglade! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra ferie! Har du vært i det store utland?

Bli spennende å se hvordan det går i rittet! Sikker på det går bra. Har du vært med i ritt før?

Må være en bra mål å jobbe mot. Man presser seg jo litt ekstra når man har noe å jobbe mot.

God treningsuke :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har slitt med motivasjonen nå, pluss ikke hatt noe overskudd og følt meg litt slapp.. Men nå er den på plass igjen :=)

Fikk syklet 55 km i går, i deeeeeilig sommervær.. formen kjennes god, kjenner at rittet kommer til å gå helt greit. Skal ut 2 turer til denne uka, og så slappe av neste uke for å hvile meg heeeelt ut til rittet neste lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt motivasjonen kom fort tilbake! Kanskje du trengte litt treningsfri :)

55km er bra! Greit å ha sykla litt lenger enn det rittet er også, så føles det kortere og du kan gi mer! Det satser iallfall jeg på.

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ritt neste lørdag allerede, det gikk fort.

Men sikker på det går helt strålende!

Synes det var en liten stund siden du hadde vært inne her nå, men bra motivasjonen og formen er på oppadstigende kurve igjen. Helt greit å miste litt motivasjonen av og til så lenge den kommer tilbake og det man driver med er gøy. Og du elsker jo å sykle :)

Jeg synes det ofte er deilig med en liten pause innimellom, for så å komme tilbake med fornya energi og kjenner hvor deilig det er å trene igjen.

Ha en super onsdag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 mil idag, endel motvind og tung i kroppen, så da ble det "så kort".. Så nå er jeg naturlig nok veldig suuuuuuuulten, har ikke hatt middag.... mat!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 km sykling i herlig vær idag... I alt 135 km denne uka. Fornøyd med egen innsats og med formen nå 6 dager før ritt. Blir kjempespennende å se hvordan det blir til helga.

Ser for meg en rolig uke, kommer ikke til å sykle, men muligens en runde på treningssenteret tirsdag eller onsdag. Skal skikkelig lade batteriene til helga. ;) Gleder meg! (og gruer meg bittelitt.. men det heller lite).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag... jeg er så spent! På været, som er svært lite lovende :kjefte: og på formen. Blir kjempespennende å se hvordan det går iallfall, og litt godt å få det unnagjort.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...