Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

mandag: 55 min

onsdag: 51 min

lørdag: 49 min

Det var TUNGT å klare 49 min.. jeg ble litt stressa underveis og så masse på klokka. Og beina ble sure og jeg ble litt kvalm mot slutten. Men hoppa rett ut uten frokost etter at jeg stod opp. Og pressa kanskje litt hardt i partier.

Nei må nok gi det noen uker før jeg klarer 45 min.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Yoga.. Ligger i sone 1 og 2 for det meste, dvs gjennomsnittelig ca. 135, max 160 omtrent.. Min makspuls er vel oppimot 175 eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei hvor det går! :-)

6 min forbedring på en knapp uke er jo helt fenomenalt. Skjønner at man fort får litt dilla når man ser så rask forbedring. Aldri vært noen stor jogger selv, men jobbetur i skogen i strålende høstvær er jo utrolig fint.

.. men hva er RYP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYP står for Release your potensial, og er et gratis treningsprogram du kan laste ned hos Tech Nutrition

Særlig mer kan jeg ikke, da jeg som sagt bare har snuset litt på det.. Men flere her inne holder på med RYP. bl a -Sarah-, så spør gjerne henne hvordan det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langweekend?

Hørtes fantastisk ut... :jepp:

Skal du til det store utland eller holder du deg innenlands?

God tur!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe trening idag.. og er TRØØØØTT med kjempeliten tålmodighet.. (pms).. '*lete lete lete etter energi til å pakke*

Jeg farer avgårde til Londonium ;)Wheeeeee :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal shoppe såklart!(lete etter litt julegaver?)

drikke masse god te og kaffe og spise på spennende restauranter, musikk-greier, kanskje en musikal, sikkert et museum eller to..

Mulig jeg stikker inn til Bichester Village (utsalg).

Denne gangen har vi ikke særlig spesifikke planer, men det skal IKKE by på problemer å fylle dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYP står for Release your potensial, og er et gratis treningsprogram du kan laste ned hos Tech Nutrition

Særlig mer kan jeg ikke, da jeg som sagt bare har snuset litt på det.. Men flere her inne holder på med RYP. bl a -Sarah-, så spør gjerne henne hvordan det funker.

jeg hang meg helt opp på å lese om RYP :ler:

Ha en dødsbra tur til London! Heldiggrisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten fått meg nytt yndlingssnacks:

Den lange, søte, røde paprikaen... Friskt, knasende, søtlig og SUNT ;) Anbefales! Kjempegod knaskekost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal shoppe såklart!(lete etter litt julegaver?)

drikke masse god te og kaffe og spise på spennende restauranter, musikk-greier, kanskje en musikal, sikkert et museum eller to..

Mulig jeg stikker inn til Bichester Village (utsalg).

Denne gangen har vi ikke særlig spesifikke planer, men det skal IKKE by på problemer å fylle dagene :)

:ler: Jeg leste "drikke et museum eller to" :ler:

Enig, den paprikaen er kjempegod! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake ja.. Pc krasja, nå bruker jeg ipad. Tidkrevende å taste. Ikke trent siden sist, må visst skjerpe meg.. Kommer snart sterkere tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp.. jeg har helt mista grep og motivasjon og føler jeg faller ned i vinterdvalehullet... redd meg før det er for sent!

---Er jo faktisk klar over at trening og aktivitet MOTVIRKER depresjon og gir energi og overskudd. ja takk!

Men altså.. jeg har null motivasjon, og lider av dørstokkskrekk.

Pluss er trøtt. Pluss dagene er så korte, stresser litt med husarbeid osv.. masse unnskyldninger. masse kosemat.

SOS, please someone help me..... :jepp:

Hva jeg trenger:

*fast rytme

*noe variert (men begrenset still)

*STYRKE

*fortsette å jogge litt..

for å

*stramme opp overarmene

(jeg har komplekser, merker jeg.. :sjenert: )

OG bygge inn masse god energi og overskudd

Kan noen please forbarme seg over en stakkars treningsglad pike uten glød???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...