Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Måtte Elixia brenne i helvete!!! De har "stengt" hele senteret under oppussing, uten å gi meg som kunde noen som helst beskjed.

Hvordan er det mulig å ta kundene sine så lite på alvor? Enkleste sak å sende en liten beskjed, dette beviser at jeg som kunde betyr ikke den minste lille dritt for dem.

Etter å ha trosset dørstokkmil og regn for å IKKE få trent, er jeg nå en illsint kunde!!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for forståelse.. :) Har brukt over en time på å roe meg ned, ble virkelige forbanna!

Og ja, det første jeg gjorde var å skrive en lang klagemail, måtte jo få det ut. Nå vurderer jeg seriøst å melde meg ut.. har liksom aldri vært noe særs fornøyd, og dette her var toppen av kransekaka.

Heldigvis er jeg i godt humør nå, ikke lenger en ildsprutende drage.. men nydusjet, utrent og snopesyk - har så lyst på Fox!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åfysøren, da hadde jeg ikke vært særlig blid, nei! Grmf :( De bør jo hoste opp en seriøs kompensajson, synes jeg. Har du noen andre alternativer, da, om du melder deg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hei Aurelia!

Åh, jeg hadde også blitt fly forbanna! Skikkelig dårlig å ikke si fra til kundene. Hvor lenge skal de pusse opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De pusser opp i en uke... ganske dårlig egentlig, burde jo fått en 100 lapp i kompensasjon bare for tapt trening. Betaler over 400 kr i mnd mener jeg. Ikke hadde de spedd på med ekstra timer i sal heller.

Enda skikkelig fiendtlig innstilt til de merker jeg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hvordan går det med deg? Så utrolig irriterende at de har stengt senteret - helt enig i at du absolutt burde fætt en kompensasjon!

Har det åpnet igjen nå?

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Aurelia ;-)

Har du gått til full Elexia boicot?

Du har min fulle støtte... kan ikke tenke meg noe mer irriterende enn å møte en lukket dør etter å ha trosset den evindelige dørstokk mila.

Men, du får prøve å finne litt andre alternativer inntil videre.

Ønsker deg uansett en super duper dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Har igrunn ikke Elixia boikott, men jeg er IKKE en fornøyd kunde heller. Jeg har IKKE motatt noe som helst svar på klagen til kundeservice for over 1 uke siden...! jeg har heller ikke vært på senteret siden, men tror det har startet opp igjen nå.

Gir det litt tid, og skal også prøve noen andre avdelinger her i byen. kanskje de er bedre? Ellers så vurderer jeg to andre sentre, vi får se..

Enn så lenge benytter jeg høstvær og greie temp. til utetrening.. Jogget fin tur i går, synes rett og slett det er kjempedeilig!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Så bra at du ser positivt på det :) Er jo ganske nydelig ute nå, så vi burde utnytte det ja! Har ikke lest hele dagboken din. Hva er målene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarah!

Hmm målene mine... en sunn kropp i et slankt legeme ;)

Er vel forøvrig der allerede idag, sånn halvveis.

Mer spesifikt: Gjøre om litt overskuddsfett til muskler, altså stramme litt opp.. og trene jevnlig, bli sterkere, litt bedre kondis.. Kan godt veie det samme, ligger på 56-57 kg idag.

Litt snudd opp ned på hodet: målet er å IKKE bli lat, IKKE ese ut og få masse alderstilegg, IKKE bli en sofagris... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å notere tidene på løperundene nå, og se om jeg får forbedring:

Løypa er 5,4 km, noe asfalt, noe grus og litt bakker opp og ned. veldig fin ;)

mandag: 55 min

onsdag: 51 min

jeg går litt innimellom, opp noen bakker osv.. rask gange/lett jogging i starten osv. Presser meg med andre ord ikke veldig mye.

(men håper å ta litt og litt tid etterhvert nå, få et jevnt tempp, jogge hele veien.. så raskere og raskere) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fint fint, trenger litt heiing jenter..

(sambo brøt kjepphøyt inn og sa at jeg iallfall burde klare 5,4 km på 35 min...) Jeg ga klar beskjed om at jeg IKKE ønsker innblanding fra ham. (blir stressa). Nei, takke seg til å sette små delmål.. Viktig for meg å beholde et positivt YES I CAN DO THIS forhold til løpinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...