Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Jeg har bare smakt den Yt-yoghurten som er sånn som Go'Morgen-en. Var ikke imponert ... Liker Skyr bedre, jeg :)

For øvrig er jeg stikk motsatt av deg når det kommer på rød-og-svettefronten. Jeg svetter, joda, men jeg ser like forbanna bleik ut, så det ser jo ikke ut som om jeg blir sliten i det hele tatt. PT-er og treningsvenner ber meg om å "ta i litt til nå!", fordi det ser ut som om jeg så vidt er anstrengt, mens jeg i virkeligheten er helt sprengt.

Det er vel som med hår: man vil ha det som man ikke har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fr. Smilla!

Anbefaler deg en iskald YT kakao restitusjonsdrikk etter en hard økt, det er herlig ;) er forsåvidt glad jeg svetter og blir rød.. så synes det GODT at jeg har vært flink.

Skikkel varm igjen nå.... pjuhhh. Tok en hard økt med "Zuzana" idag. Fikk min "GYMBOSS" timeri posten idag, så måtte jo teste den. Øktene ble mye mer effektive med timer på intervallene, som å ha en personlig trener som sier GO GO GO.... Holdt på ganske intensitvt i 20 min, skal si svetten sildra.. ;) helt skjelven i beina etterpå (og nå). Nå blir det banan og så en herlig dusj ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg drukket YT. Den var veldig god og forfriskende. Trodde den kom til å være litt søtere i smaken enn den er, men den gikk raskt ned etter treninga i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du likte den ;) Kjøpte en idag, jeg også.. den står i kjøleskapet og venter til engang jeg er skikkelig varm og sliten og fortjener den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har lyst på noe skikkelig godt etter trening kan jeg anbefale kokosvann/kokosjuice! :D Er relativt dyrt, 49 kr for 0,5 liter på helsekosten, men Å SÅ GODT og kalorifattig og sunt! :D Det tilfører kroppen mange av de mineralene du "mister" under trening, og er bare bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Coffeegirl, får se om jeg får testet det ut engang. (selv om det ikke høres så godt ut, må jeg innrømme).

Nå har jeg vært på spinning! Prøver å kjøre litt mer kondis og fettburning nå, og spinning er jo ikke vondt for rumpe og lår heller.

Yeah, har en god drive og spirit.. og klarer sånn ganske å la være å spise masse snop osv. (men tok en lapp på Elixia.. hva er greia med at de steker lapper så det lukter sååå godt i hele lokalet, og så rett etter jobb da....???)

Nå er det

:dusje::kokk::veslejenta::nigo:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jogget!! :sjokkert:

utrolig herlig entelig, godt vær og herlig landskap (jogget langs kysten, masse grønt gress, bølger inn mot land og båter på vei utover, sol, blå himmel, frisk bris...)

Tungt å jogge jammen, det får jammen meg pusten i sving!! Kjenner det veldig godt i rumpa og lårene, og nå også i leggene. Tror absolutt jeg har godt av dette ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes helt fantastisk ut Aurelia :-)

Tror tilogmed jeg kunne begitt meg ut på en joggetur i slike omgivelser.

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, etter dine anbefalinger, kjøpt en Yt restitusjonsdrikk. Den står nå i kjøleskapet, og skal inntas etter neste økt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjennomført 30 min intensiv (høy plus og svettefrekvens) økt med intervallstyrke i stua. Er enda på "avsvetting" mens jeg ser på CSI Crossover.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening idag... er TRØØØØØTT etter naprapatbehandling (stiv nakke), av og til blir bare hele systemet satt ut av system.

Tidlig :natti: idag (må vel se CSI idag også da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens motivasjon: Kleshandel! Jeg følte meg så fin, og såå fornøyd med klærne. Og det motiverer meg til å fortsette å holde kroppen sunn og slank og stram ;) Helst enda strammere, bittelitt på magen.

Idag har jeg hatt 20 min intensiv styrke/kondis på stuegulvet med timer. I morgen blir det en tur etterfulgt av FitnessFusion. Gleder meg til å prøve, håper det blir gøyyy! (og at ikke tante rød kommer for fullt, for da blir jeg bare satt ut.. eller kanskje like greit, for det er så kjipt å få det i jobbdagene for da trenger jeg liksom all energien jeg kan få. søndager kan man iallfall bare daffe hjemme om man vil..)

Uansett, jeg liker den nye given jeg har nå... det trengs, for jeg begynte å bli litt sløving. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for Aurelia som har gått fra sløving til flikesen! :-)

Ingen bedre følelse enn å shoppe når kroppen føles bra. Da er det bare å stå på!

Trener du både hjemme og på senter? Fitness Fusion hadde jeg litt lyst å prøve også, men har liksom ikke kommet så langt. Blir gøy å høre din erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, fortell om fitness fusion, da! Bra?? Jeg tenker jeg skal på det på torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change of plans.. fikk ikke tid i går, men heldigvis går det idag også. Så det blir referat senere i kveld! ;)

Spent på hvordan det er.. alltid kjekt å prøve noe nytt iallfall.

Aurora: trener litt ute, litt hjemme, litt på senter. Ikke noe fast med andre ord. Litt lei av Elixia, blir liksom litt stressa av det. Mye mer begelig hjemme eller ute i naturen. ;) Akkurat når det passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :danse: Her kommer dagens treningsreview:

FitnessFusion Elixia

Terningkast: 3 (av 6)

Gøy Faktor: 3

Fit Faktor: 3

Konsept: 3

Sliten: 3

Zen-faktor: 4

Litt skuffa, må innrømme det. En veldig midt på treet (litt under middels) time . Siden det er fusion, så blir det liksom litt av alt da. Litt sånn halvveis. kjente igjen mye pilates, og noe strekk/yogaaktig, og veldig basic styrkeøvelser i form av planke, armhevinger og mage (mageøvelsene var pilatesinspirert, med ruller osv).

Men føles jo godt nå etterpå, det var ikke å angre på heller liksom. Burde vel egentlig testa ut over tid for å se hvilken effekt det har. Men jeg tror nok at jeg heller holder meg til ren pilates, rene styrketimer og heller mer kondis og gladmusikk. Ble litt kjedelig på en måte?

Anbefaler dere allikevel å prøve: alltid kjekt med noe nytt, instruktørere og timer er forskjellige, og vi har jo også forskjellige måter vi liker å trene på. :trene:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...