Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

RYP gjennomført! nr 2 av 3 denne uka..

Yeah! herlig å være inne i rytmen igjen.

mitt nye motto: Stick to tha plan! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

søndags trening byttet ut med hardt husarbeid i timesvis... litt greit å få det unna også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ukas 1 runde gjennomført!

RYP intervall + RYP styrke

-ikke verdens beste intervall økt, men fikk nå kjørt meg. deiligt etterpå.

bra styrkeøkt, har økt ganske bra bare på en uke føler jeg. Ikke økt akkurat, men det føles mye bedre. for en uke siden slet jeg som pokker med 6 (!!) kg arnoldpress, idag var 8 kg greit.

It feels good to be going again!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenta! :) Det er ganske godt å være i gang igjen etter pauser, synes jeg. Og det er vel et sunnhetstegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår løp jeg 5 km ute ;) Ikke at jeg løper så raskt osv osv, men god trening- det er det!

Idag er er kjempestram bak på leggene... aj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spinning OG styrke idag! Well done ;)

Går greit med treningen, men blir litt opp og ned i energi.. Både gir og tar krefter all denne treningen. men føles bra, har blitt hakket strammere allerede etter 2 uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å merke litt forbedringer allerede etter 2 uker da :)

Må jo være motiverende å vite at du fikk så gode resultater sist også.

Jeg tror du har forklart meg dette før, men sitter litt i ammetåka her.. så, hva er ryp igjen? Release your potential? Er det en sånn app du hadde på ipaden eller et program på nettet eller hvordan var dette igjen?

Ønsker deg en strålende uke :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å merke litt forbedringer allerede etter 2 uker da :)

Må jo være motiverende å vite at du fikk så gode resultater sist også.

Jeg tror du har forklart meg dette før, men sitter litt i ammetåka her.. så, hva er ryp igjen? Release your potential? Er det en sånn app du hadde på ipaden eller et program på nettet eller hvordan var dette igjen?

Ønsker deg en strålende uke :sol:

stemmer det, Ekornet! Release your potential, I like it! ;)

https://www.tn.no/ryp

kan lage program på nett, men også laste ned en RYP app til mobilen. Det har jeg gjort, så da har jeg med programmet på trening og krysser av for det jeg har gjort.

Jeg har RYP grunnprogram, 3 ukentlig styrketreninger med økt vekter hver gang, og 2 kondis/intervall.

Prøver å holde meg til programmet, men pisker ikke meg selv om jeg får "kun" 3-4 økter heller. Må finne balansen mellom stick to the program OG litt frihet/stressless hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas første trening gjennomført! (blir kortere uke, føler igrunn at mandagen var sist uke?) hehe

Spinning Intervall :gjeiper: *pjuh* Blodslit!

stilt inn pulsklokka til å vise % av makspuls, endte på følgende:

Tid i HR-soner Nedre grense Øvre grense

Sone 3 17% 00:09:52 150bpm 169bpm

Sone 2 39% 00:22:42 132bpm 149bpm

Sone 1 43% 00:24:54 113bpm 131bpm

Slet igrunn som pokker med å komme opp til ca 80% av makspuls.. ble liggende mye rundt et par og 70 etterhvert. Fikk så fort melkesyre i beina, bare sånn Stivne stivne tråkke tråkke åhhhhhh.......

Nå har jeg hatt en stoooor blåbærsmoothie og dusjen venter. Allikevel veldig fornøyd med egen innsats! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke, flinke Aurelia! Ikke at jeg skjønte så mye av målingene dine, men ;) Spinning intervall høres for øvrig ut som noe fryktelig ... ble sliten bare av å lese om det, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Store nyheter for de som ikke har fått det med seg: Testet positivt på graviditetstest i helga, så nå blir det vel litt andre boller fremover... Hohoho :gjeiper:

Følt meg litt lamslått, varm og smårar i kroppen... mistet litt pusten omtrent. Men nå er jeg back in business...

Jogget ca. 6 km idag, ganske så forsiktig. Deiiiilig og varmt, nice! Gikk greit, er ikke akkurat på noen formtopp kjenner jeg.

Angående treningsform fremover må jeg venne meg litt til ny status, og så finne et opplegg som passer. Har planer om å holde meg i aktivitet uansett, så lenge formen er bra.

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer så mye til deg og mannen!! :) Blir spennende å følge deg fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ermm... er trolig ikke gravid lenger.. Går fort i svingene her.

Men har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ermm... er trolig ikke gravid lenger.. Går fort i svingene her.

Men har det bra :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig trening på denne jenta igjen!

Stakk ut på løpetur rett etter jobb... og fy fasan så deilig det kjennes ut nå ;) KJenner liksom energien og varmen strømme gjennom kroppen!

Nice! Løp hele runden min i jevn fart uten å gå også..*stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...