Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Masse lykke til i morgen! Heier på deg :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :tommelopp:

Gleder meg til å lese oppdatering her etterpå! Gi alt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for heiing og oppbakking!

Det er dessverre meldt oppi mot STIV kuling motvind, regn og lavere temperaturer. Excellent!! Gleder meg fremdeles, men det føles som en stikk ovenfra fra en Gud jeg ikke engang tror på....

Må helst le litt av det, det er jo helt tragisk!! Jaja, jeg kommer vel ut av det som en ekte viking!! Tenk masse på meg i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grusomt slit, men vel gjennomført!

det var ekstrem motvind og sidevind store deler av de 9 mila, og noe regn og gjørme i tillegg. :murvegg: Sykt tungt, og motvinden paralyserte musklene mine...arrrgg. Så jeg fikk ikke den revansjen fra i fjor som jeg ønsket, men faktisk dårligere tid.

MEn: jeg startet, og gjennomførte. Veldig mange gjorde ikke det.

OG jeg hadde en bedre følelse med mindre vondt underveis, og mindre vondt nå etterpå... men guuuuri så sliten jeg er :gjeiper:

Nå sitter jeg med medalje rundt halsen og spiser snop! Fordi jeg fortjener det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel gjennomført! :klem:

Kjedelig at været ikke spilte på lag når dagen endelig kom. Men bra du bare tok det som en utfordring og gjennomførte. Må være en utrolig deilig følelse å være ferdig også? Snop er vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel gjennomfört! Står respekt av at du fortsatte og fullförte selv med vær og vind mot deg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gjennomført! Enig med de andre at du bør være stolt av deg selv som faktisk gjennomførte! Well done! :)

Har du begynt å tenke på et nytt mål? :gjeiper: Eller skal du kun trene litt for moro nå? (Ikke at det ikke er moro med mål altså - tvert imot egentlig!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner ;) Er gankske stolt på prestasjonen, selv om det bare var på amatørnivå og ikke så god tid heller. Men det var faktisk en sann krig å komme seg gjennom, og litt av en styrkeprøve.

brant 3200 kcal, mot 500 normal hard aerobiktime... Føler meg sterk og stram og sprek nå! ;) fremover blir det mer variert trening, saltrening, og så ganske mye styrke tror jeg! Mage, rygg, rumpe, lår og særlig armer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg gjennomført første treningsøkt på 2 uker (....). Antar at jeg møtte veggen (bokstavelig talt) under sist ritt, og har hatt behov for ferie. (i tillegg vært på to jobbreiser).

Rolig time idag, på treningssenter i sola.. kommet igang med litt styrke, det kjennes nå godt.

Men det var denne motivasjonen da, kroppen føles som fiskepudding og duganede til lite (men er pms nå, da er det alltid sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om flere som har slitt med å finne tilbake til treningsmotivasjonen etter sånne type ritt. Hvis det er noen trøst har de alle fått motivasjonen tilbake etter en stund.

Men tror også både sinn og legeme har godt av å bare hvile en periode etter slike utskeielser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk yoga, det er en trøst! Tok det rolig idag, litt sånn oppvarming, være litt snill med kroppen og ikke ha for store forventninger. Så får jeg komme sterkere tilbake fremover. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG! Lite trening her om dagen, skikkelig sløving er jeg.. har hatt pms/mensen også nå, og bare vært såååå sliten og massivt snopesyk. Not good!

men idag kom jeg meg ut.. min 3. løpetur på 10 år.. hehe.. deilig å være ute og få frisk luft. Herlig å løpe, men blir fort sliten, dvs at beina kjennes skikkelig tunge og at jeg "mister kontrollen".. hehe. Og da jeg kom hjem var jeg ute i hagen og drev med ulike styrkeøvelser.. Forbrant nesten like mange kalorier som i en arobiktime, så nå er jeg trøøøøøøt og fornøyd. (litt småkvalm av varme osv, får lage meg noe mat)

håper dette er starten på en litt mer aktiv og sunnere sommer fra nå av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lange joggeøkter har du nå som du fortsatt er "fersk i joggegamet"?

Låra mine kjentes mindre tunge ut i dag enn forrige gang, og det må jo være et godt tegn. Kan også kanskje ha noe med at forrige gang hadde jeg hatt en styrkeøkt dagen før, og idag var det to dager siden forrige. :lol:

Stå på! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg var ute og "løp" i 55 minutter, dvs jeg må innrømme at jeg trolig hadde rask gange over større avstander enn jeg jogget. Kanskje 5+ km. Tungt og småvondt på asfalt ja, kjekkere med mykere underlag og litt ulendt terreng (men ikke for mange bakker, takk!)

Blir veldig sliten og matt etter en løpetur merker, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Da går sommerferien mot slutten, og godt er egentlig det. Har vært veldig sløv de siste 2 mnd, føler meg sløv og utav form nå.

Men jeg har fått ny motivasjon av denne dama:

Zusana. Hun har en killer kropp (og da tenker jeg ikke på puppene først og fremst) noe som er motivasjon i seg selv. Men måten hun angriper trening på, masse intensistet og tonnevis med ulike øvelser man kan gjøre hjemme i stua.Godt forklarte videoer med video, bilder og forklarende tekst. Veldig søt jente:)

Hun trener gjerne bare intenst (styrke og kondis pga intensitet) i 12-20 min hver dag, seks dager i uka. Tror jeg skal angripe dette: Litt trening nesten hver dag! Varierte øvelser for en sterkere og slankere kropp.

Usj, jeg føler jeg blir mer og mer... padded: Veiver vel kanskje bare 57 kg enda, men i mine øyne gjør 2 kg fra eller til ganske mye. Mål vekt: 55 kg!

Fremover: Kun snop i helgene (uff.. jeg er sååå søtsugen)

og litt trening nesten hver dag)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du er tilbake Aurelia :goodbye:

Deilig med ordnetlig ferie også, hvor man kan få slappet ordentlig av og ladet opp til en ny treningshøst.

Har sett litt på Zusana før (tror det var du som tipset om henne da også)

Hun er utrolig flott da! Virkelig en inspirasjon.

Lykke til med en ny trenings-høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da er vi i skikkelig gang igang etter "sommeren".. Startet å jobbe, og å trene litt jevnt igjen.

Nå har jeg akkurat vært på spinning, sitter og kjøler meg ned før dusjen. Jeg er av typen som blir sprutrød og søkkvåt når jeg trener hardt. :fnise: Var tuuuungt, særlig i mine stive lår etter noen utfall her for leden.

Er flinkere å både handle og spise sunnere også! Dette føles bra ;) Nå har jeg akkurat kost med meg TINE YT resitsjonsdrikk.. flere som liker YT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...