Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann :goodbye: Jeg begynte å bli frisk.. så ble jeg litt dårligere igjen... men har vært på jobb ei hel uke allerede. Og nå fikk jeg plutselig allergisk reaksjon på antbiotika, med masse utslett over hele kroppen... great!! fått ny antibiotika da den forrige ikke hadde tatt det, og er sykemeldt noen dager fremover.

Var faktisk på trening torsdag.. kun veldig forsiktig løping på 3d mølle.. funka ikke helt, var jo ikke helt frisk. Nå drøyer jeg nok til slutten av neste uke med å trene.. må se an formen...

staaaaakars formen min.. den daler vel nedover nå. hjelper ikke med masse brus og is og sjokolade heller :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, maks uheldig har du vært!

Sende over en liten oppmuntringsklem :klem:

Bruk tiden du vanligvis bruker til trening til noe annet nyttig som du vanligvis ikke tar deg tid til! Sett deg ned med en god bok i en time f.eks. Tenk at den neste timen er DIN time til å pleie deg selv! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har jeg vært og trent.. for andre gang siden før jeg ble syk. Det tok sin tid før formen kom seg, jeg var bare helt pumpa. Føler meg faktisk ikke heeeelt god enda. (men allmennformen er fin da, bare ganske slapp).. hehe.. kanskje et tegn på at jeg må trene mer?

Tar det litt mer ro, bruker noen runder på å komme inn i det igjen..

ønsker forsåvidt å gå oftere på trening, og ikke ta så hardt i hver gang.

Veier forresten en 55-56 kg nå ;) 58 var vel en overdrivelse før, det var med klær. tror nok at mye trening jan og februar, samt syk mars har gjort meg litt strammere. Det føles jo godt ;)

Nå er det fullt fokus på trening til sykkleritt om 3 mnd.. tida flyr jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelritt? Hvor? Så gøy! Er det racersykkel eller terreng?

Jeg har lyst til å være med på et ritt jeg også!

Sov godt - og pass på kroppen din fremover. Lurt som du sier å justere ned intensiteten en liten tid fremover!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå må jeg en rask tur innom dusjen og så er det :natti: Blir herlig!! *ganske fornøyd med meg selv nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg handlet meg endel sykkelstæsj.. inkludert varme klær som takler regn og vind.. så nå er jeg klar for å starte sesongen! Må bare gå over sykkelen først.. *gleder seg* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening: tidlig på senteret for kondisjon, fettbrenning og styrketrening... god trening, jeg kjenner jeg er over sykdommen nå, og mer motivert.

Og brente av endel kalorier ved en 5 timers handletur også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag: 30 min lett sykling ute.. testa utstyr og sykkel for første gang.. Deilig!!! De nye treningsklærne mine var perfekte, holdt meg varm (ikke for varm) og tørr, og lette å bevege seg i :rødme: Aurelia er en utstyrsfrik... ser ut som den proffsyklisten :fnise: Godt utstyr og gode klær ER viktig.. ikke sant??

Mål fremover:

10 mil sykling i uka!! :hoppe::enig::hoppe:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt ustyr og gode klær er absolutt viktig ;) Jeg gleder meg til å kjøpe nye treningsklær!

Spennende mål! :nigo: (Trenger en sykkel-smiley!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Tittet innom deg her også jeg nå som jeg har turt å bevege meg inn i treningsdagbøkene jeg og :sjenert:

Du får trening til å høres gøy ut! Syns du er veldig flink jeg!! Også sykkelritt? Blir moro å høre mer om :)

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wheee.. kom meg på trening idag til tross for mensen og vondt i viljen... Nå er jeg trøtt og klar for sengen (bare litt våt i håret)...

ca 1 time med løping, apparater og styrke. Utfall MED 12 kg denne gang, tror jeg øker til en 18 neste gang. Pingle, jeg, nei!!? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny MP3 spiller kjøpt inn idag.. Ipod touch :rødme: Nå er jeg snart klar for masse heftig musikk og et enda høyere tempo på trening... må bare få tak i masse heftig musikk først :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy med flere "syklister" :) Hva slags sykkel har du? Racer eller terreng??

Og du skulle delta på et sykkelritt? Når og hvor langt er det?

Jeg har kjempelyst til å prøve meg på et ritt, men har ikke funnet noen enda i nærheten av der jeg bor :( Kun triatlon.... og da blir det et stort problem med svømminga... synes jeg ser meg selv laaangt bak de andre med brystsvømming :skratte: Jeg har nemlig aldri kunnet crawl...

Ha en GOD PÅSKE Aurelia!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hybrid-sykkel.. var vanskelig å velge hva jeg skulle gå for. Hadde en terreng før, men den var så tung på asfalt.. så da ble det midt i mellom. Skal sykle Egersund-Sandnes, Nordsjørittet.. Det er vel 9,3 mil (og vindutsatt!)..

Håper bare på masse godvær og fine treningsturer fremover... ikke sååå kjekt å gå ut enda, synes jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy :) Lykke til med treningen! Det er så mye morsommere å trene når en har et mål!

Tror du og jeg har ganske mye til felles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål er viktig.. men egentlig mest av alt viktig å ha det gøy også under trening, og LEVE livet fullt ut også på veien mot målet. På en måte så bør trening og aktiv livsstil være et mål i seg selv.

Dagens tankefulle.... :goodbye:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas første trening unnagjort... tar visst litt for lett på treninga om dagen, men føler allikevel jeg er gankse flink. :sjenert: skal trene lørdag og/eller søndag også.. og kanksje mandag. Men kanskje ikke akkurat 4 dager på rad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mil unnagjort på sykkelen :) stolt! Guri, jeg føler meg fresk og fin og herlig sliten.. klar for dusj nr 2 idag (for jeg skulle jo liksom ikke trene idag).

idag hadde jeg ingen dumme unnskyldninger på lur... fri og herlig vårlig vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...