Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

:goodbye: Hei Aurelia

Hvordan går det? Prøvd ut styrkeprogrammet ditt?

hei og hopp!

:kaffekopp: pause på jobb nå etter lunjs.. går godt her, litt sliten i kroppen merker jeg.

Ikke trent denne uka... :nei: var skikkelig tung/gangsperr i skuldrene leeenge etter søndagens trening. men Idag har jeg booket meg inn på spinning.. blir nok ikke styrke før søndag igjen.

Tror jeg må passe meg for å ikke trene for hardt/presse meg.. da kan det bli litt tungt sånn som nå.

Dere må gjerne oppmuntre meg til å trene mer ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv vært skikkelig støl siden mandag. Jeg også skal prøve meg på trening i kveld, mage/rygg.

Kommer tilbake til deg for å sjekke at du dro på spinning :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet med meg selv hvertfall, at det er kjempe vanskelig å komme i gang med treningen om man magler lyst og motivasjon. Men så fort du har kommet i gang og fått den unnagjort så er det en så herlig følelse.- Da kan du vøre stolt av deg selv, og alt virker så lettere...Dessuten kan du ha litt bedre samvittighet. Også, ikke minst: kroppen har godt av det:)

snart vår, det betyr mindre klær, snart sommer. det betyr BIKINISESONG...Er hvertfall en god motivasjon for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok er motivasjon, bikinisesong er motivasjon... og pulsklokka! Jeg fant frem den idag, og da kom jeg liksom på: oj jeg har ikke trent denne uka og har ikke fyllt opp treningsdosen min i klokka noenting.

Og nå har jeg trent!! sitter og slapper litt av nå før en dusj.. Tester ut TINE YT resitusjonsdrikk med kakao :kaffekopp:

sjekk ut www.yt.no ernæringsriktige produkter til før under og etter trening.

Har testa ut disse foreøpig:

FØR: YT god morgen med skogsbær.. mindre søt og grovere musli enn vanlig (mer som branflakes type).. ganske god, og mettende. Ikke testet i forbindelse med trening.

FØR: YT Drikkeyoughurt med banan, pasjonsfrukt og korn: Kjempegod, lett å drikke og ga meg massse god energi til en spinningtime uten at jeg ble for "mett". MIn favoritt, innbiller meg at denne er perfekt å ha i kjøleskapet, og ta meg på vei til trening omtrent. Sånn at du kan trene rett etter jobb, f.eks! ;) me like

Under: YT sportsdrikk eple/mandarin: først litt uvant, for den er ikke så søt som "vanlige drikker".. men funka veldig bra på spinning idag. Hadde den og ei flaske springvann ved siden av, begge deler gikk ned på høykant. Hadde iallfall greit energinivå hele treningen, en god time.

og nå..

Etter: YT resitusjonsdrikk med kakao (dvs melk og kakao). Den var rik, lett å drikke.. ganske kraftig sjokoladesmak, tenkte først "sjokoladepudding", men den føltes veldig nærende og god på en sliten og svett kropp. Kjempegod!! Nå skriver jeg i vei i en rasende fart her...

Sånn det var dagens reklame ;)

Stolt av meg selv.. føles så godt også nå, er myk og varm i kroppen... og var jo bare så stiv og trøtt og rar før idag. Trening gjør godt!! :gjeiper: Takk for at dere "støtter" meg..

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra at du har testet YT, har lurt på hvordan de er :Nikke: Nå fik jeg veldig lyst til å teste drikkeyoghurten og kakaoen :nigo:

Det er litt ork å dra på trening noen ganger, men jammen er det godt etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og hopp.. idag står BOSU på programmet.. føler IKKE at jeg hopper over av begeistring, akkurat. Trøtt.. og mett!! Great..

gleder meg til etter trening da, for jeg tror jeg har godt av det idag... går sikkert så bra så! Go Aurelia :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten idag.. og sulten og smågretten... grrr :kjefte: jeg tåler ikke være sulten. Hadde nettopp en mango da, inspirert av andre her... hehe. deilig! Anbefaler veldig en mangodeler, det funker jo bare så bra! (tidligere var det så slit å kutte mangoen, synes jeg)

og snart er det hjemmelaget linsesuppe..og skal se på tv ikveld tror jeg, ta det heeelt med ro i sofaen. ganske gåen i overkroppen/skuldrene.. (ubehagelig øm synes jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger stått å dratt i en slik mangokutter i butikken, men alltid endt opp med ålegge den fra meg og heller tenke: at dette er bare noe de skal selge for at kundene skal bruke mer penger...Men godt å høre den var smart, får kanskje kjøpe den med neste gang :)

Mango er kjempe godt ja! Helt enig!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens trening: 70 min intervall spinning.. veldig bra :)

dagens mat:

frokost smoothie

lunsj kjøttkaker/horn til dessert

middag green curry med kylling

etter trening lett smoothie

Nå er jeg kjapp og våken i hodet, trøtt i beina.. og enda litt i skuldrene etter vekttreningen mandag. (hater å være gangsperr i skuldrene kjenner jeg)

Har dere forresten testet YT nå? jeg er spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

auu....feber og vondt i hele kroppen! Det føles kjedelig, ja! Litt glad at det kom idag på en lørdag, så får jeg hvilt meg masse hele helga.. Håper jeg blir fort frisk. Kanskje det har gått litt fort i svingene i det siste med litt mye på programmet? lurt å slappe av litt imellom også...

åhh det hadde vært deilig med noe omslag/massasje eller noe... leddene mine verker..

hilsen sutrepus.. :tristbla::trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Godt" å høre det er flere som er syke......Da er vi i samme båt :) Er uuutrolig kjedlig!!! Er også sykemeldt, men føler meg litt bedre idag..tror feberen er vekke, men alt anna verker litt enda så tar det med ro. - Tror det startet ganske likt som deg, lå rett ut hele helgen og håpet på bedring men den gang ei. Men det er maaaange syke om dagen , så vi er ikke alene om disse basillene! Hersens basiller! :fnise:

Men som du sier, treningen blir lagt på hylla, og det sunnekostholdet...ja ikke snakk :fnise: jeg for min del orker ikke mat, men det er ikke akkurat sunt det heller..vi får bare holde oss i ro og håpe på bedring snart. Så får vi heller ta i et tak og komme i gang igjen. Det klarer vi :klemmer:

Jeg benytter anledningen til å ligge rett ut i sofaen med dyne og puter og forsøker å kose meg så langt som mulig, også leser jeg litt kg og gode tips i henhold til trening:;) Hehe... Må jo f¨å tiden til å gå.

Ønsker deg masssse god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg deg jo :nigo: Du har en for mye http:// i linken til dagboka di, det tok litt tid før jeg fant ut av det *blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...