Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Så flink du er som får trent i påsken! :hoppe: Det er så sant det du sier at trening og sunn livsstil er et mål i seg selv, det er det for meg iallfall. Vekten er ikke så viktig i utgangspunktet :) Dessuten så skal vi jo bli store på magen om ikke lenge da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med en 3mil på sykkel :sol: Håper du har en bra dag i dag også!

Selv skal jeg straks hoppe inn i sykkelklærne og hive meg på sykkelen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei *Buffy* og twinklestar!

Skal jammen meg ut på trening idag også... denne gangen blir det styrke i studio, da kan jeg selv kjenne hvordan kroppen kjennes ut. Blir overkropp, og beinpress. Skal ta siste øvelsen fast fremover nå, fordi jeg MÅ bli sterkere og mer utholdenende med tanke på sykkel. Stivner ganske raskt i lårene, er mitt svake punkt merker jeg,

Hilsen Aurelia som nyter å ha fri og synes treninger er GØY igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change of plans i siste liten: Leste om Tracy Anderson for litt siden, hun er den personlige treneren til Madonna, Jennifer Aniston, Shakira.. osv osv (er eller har vært eller noe sånt)..

Så da ble jeg inspirert til å teste hennes Mat Method video...*pjuh* kjempekjekt! Tungt, med masse brennende repetisjoner på bein, armer og mage.. veldig fin trening for hjemme i stua. ser for meg at jeg vil få litt resultater om jeg gjør den vidoen der hyppig..

Tracy Anderson

synes det var så vondt, så jeg hylte og bar meg litt.. hehe.. auauaua.. sambo ropte inn om jeg holdt på å få orgasme???! :gjeiper: hehehe.. hadde det enda vært så vel..

så nå er det dusjen igjen :regn:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Mandag, ny uke.. Våknet opp til fanfare, 3 stjerner og pokal fra pulsklokka, den ene av min PT. Har jo fått meg ny PT også nå, samme som Madonna (se innlegget over :fnise: ) og JA, det kjennes idag.. auuu.. er stiv i hele meg, særlig i nakken!!! :enig:

Så idag dropper jeg nok sykling og tar en hviledag... (er grått og vått ute også, så det er ikke så trist)

Nyt siste dagen i ferien, jenter! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Change of plans i siste liten: Leste om Tracy Anderson for litt siden, hun er den personlige treneren til Madonna, Jennifer Aniston, Shakira.. osv osv (er eller har vært eller noe sånt)..

Så da ble jeg inspirert til å teste hennes Mat Method video...*pjuh* kjempekjekt! Tungt, med masse brennende repetisjoner på bein, armer og mage.. veldig fin trening for hjemme i stua. ser for meg at jeg vil få litt resultater om jeg gjør den vidoen der hyppig..

Tracy Anderson

synes det var så vondt, så jeg hylte og bar meg litt.. hehe.. auauaua.. sambo ropte inn om jeg holdt på å få orgasme???! :gjeiper: hehehe.. hadde det enda vært så vel..

så nå er det dusjen igjen :regn:

Innom og titter :goodbye:

Jeg har også Tracy Anderson Mat Method og det er som du sier, det svir skikkelig i armer og ben.. tror det har blitt litt hyling på meg og :gjeiper:

Hun anbefaler jo at man skal gjøre det 4-5 ganger i uken og ikke gjøre noen annen form for styrketrening, jeg har ikke klart å følge det ennå, men er spent på resultatene man kunne fått om man fulgte den og dance aerobic-dvd'n hennes slavisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mischa, koselig med besøk! Yes, vi må nok teste ut den videoen litt oftere. Er dansevideoen bra?

Det MÅ jo bare være bra... de damene hun har trent er seriøst noen av de flotteste i mine øyne.. (dvs. jeg synes Madonna ER bulky..) Men en kropp som Shakira/Jennifer Aniston står høyt på lista..flotte kropper med naturlig toning, de ser så sterke og sunne ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Innom og hilser på. Deilig med vår og sykkel vær.

Jeg har en ganske billig og dårlig sykkel.. men den fungerer godt til litt by sykling.

Deilig når man kan sykle dit man skal isteden for å måtte ta kollektivt.

Men skjønner at du er litt mer ivrig syklist enn meg ;-) Super trening da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Innom og hilser på. Deilig med vår og sykkel vær.

Jeg har en ganske billig og dårlig sykkel.. men den fungerer godt til litt by sykling.

Deilig når man kan sykle dit man skal isteden for å måtte ta kollektivt.

Men skjønner at du er litt mer ivrig syklist enn meg ;-) Super trening da!

hei og hopp!

Ivrig og ivrig.. hehe.. er nybegynner da, ble bitt av basillen etter mitt første ritt i fjor. Da kjøpte jeg meg ny sykkel (ikke den billigste, men langt fra den dyreste), og som den utstyrsfriken jeg har har jeg handlet litt klær, sko osv nå ;)

sykkel er kjekt! suse rundt, og kan liksom velge hvor slitsomt det skal være. alt fra latmannsliv til blodslit.

kanskje du også skal teste sykling som treningsform? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over dere som klarer å sykle ute altså :Nikke: Jeg må holde meg på treningssykkel inne.. hver gang jeg har prøvd å sykle ute så har det endt med kræsj :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kræsj høres IKKE gøy ut nei.. er ok en relativt forsiktig/fornuftig syklus, flink å bruke bremsene rundt svinger/osv osv.. (og det senker farten også da)..

3 mil idag etter jobb, deilig!!!! varmt og godt, nesten litt varmt med ulltrøye.. ny "pers", gikk på 1 t og 35 min idag, sist brukte jeg 2 timer. wow ;) Fornøyd med egen innsats. Klarer jeg den farten der (ca 20 km/h) fremover, så blir det gode greier..

Deeeeilig med stigende formkurve og en "god kropp".. fornøyd med utseende og slikt om dagen også.. life is good!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det var jo en kjempegod forbedring! :hoppe:

Jeg sykler langt ifra fort for jeg er så redd, men jeg er vel kanskje for redd, derfor jeg kræsjer... :sjenert: Men sist gang jeg prøvde å sykle var når jeg bodde midt i byen, så kan jo hende det hadde gått bedre nå som jeg bor utenfor.. men etter kræsjene så ble sykkelen litt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og hopp!

Ivrig og ivrig.. hehe.. er nybegynner da, ble bitt av basillen etter mitt første ritt i fjor. Da kjøpte jeg meg ny sykkel (ikke den billigste, men langt fra den dyreste), og som den utstyrsfriken jeg har har jeg handlet litt klær, sko osv nå ;)

sykkel er kjekt! suse rundt, og kan liksom velge hvor slitsomt det skal være. alt fra latmannsliv til blodslit.

kanskje du også skal teste sykling som treningsform? :goodbye:

Jeg sykler mye inne... ELSKER det!

Og det er sikkert enda bedre ute med natur og frisk luft.

Men enn så lenge så blir sykkelen bare et fremkomstmiddel.. deilig når man kan sykle til venninder, ned til byen og ut i skogen.

Kanskje det blir litt mer sykkel for trening etterhvert? Kjærsten er også glad i sykling, men har kun en bysykkel han også, så blir i allefall litt mosjon på oss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt når det går veldig fort ja. Her om dagen var jeg opp i 58km/h i en nedoverbakke. Da går det fort! :)

Har du trent i dag også Aurelia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Ingen trening torsdag eller fredag, da jeg har fått besøk.. Men idag klarte jeg ikke å "holde igjen lengre", så klokka 8 smatt jeg inn i løpeklær og føyk ut på en liten joggetur :smilbla: Og det føltes helt naturlig ! (jeg har litt joggeangst... "hater" å jogge.. dumme erfaringer fra skole osv).

Men var utrolig deilig, og for en dag! 40 min, sol, kaldt...ble heldigvis varmere etterhvert. Ipod.... Nå føler jeg meg fresh og superklar for en nydelig dag!

Ha en super dag alle mine treningskompiser! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imponerende med den joggeturen på lørdagsmorgenen! :pls: Man vet jo at det som oftest føles utrolig godt etter en slik økt på morgenen, men det er ikke alltid like lett å komme seg ut av senga likevel... Har du oppskriften? Jeg har nemlig lyst til å komme meg ut på en sykkeltur i morgen tidlig (en gang mellom 7.00 og 7.30).

Ble resten av helgen like bra? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mischa, koselig med besøk! Yes, vi må nok teste ut den videoen litt oftere. Er dansevideoen bra?

Det MÅ jo bare være bra... de damene hun har trent er seriøst noen av de flotteste i mine øyne.. (dvs. jeg synes Madonna ER bulky..) Men en kropp som Shakira/Jennifer Aniston står høyt på lista..flotte kropper med naturlig toning, de ser så sterke og sunne ut

Den er slitsom! Tempo er superraskt, aldri noen pauser underveis. Men du bør ha bøtter og spann med tålmodighet eller bakgrunn fra dans for den er koordinasjonsmessig utfordrende :)

Anbefaler å gå gjennom alle dansene i trinn for trinn-modusen en del ganger, deretter følge henne bakfra (man kan velge om man vil kjøre videon back-to-front eller front-to-front)hvis du bestemmer deg for å gå for den :)

Men man blir ordentlig varm, svett og andpusten! En bra work-out :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mischa! Det høres inspirerende ut... takla mattevideoen greit, selv om tempo var noe høyt og jeg IKKE fikk tak på de der vrikke overkroppen greiene.. frem og tilbake, hu hei!! :gjeiper: Jeg vil gjerne teste den dansevideon snart, takk for tips.. får heller øve meg litt opp og tenke at det går bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...