Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Takktakk Agnethe. :klem: Skal nyte hvert sekund. :)

Fredagsmenyen var super den. I morgen blir det helstekt indrefilet, med godt tilbehør. Gleder meg til den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor lørdags-:klem: til gode Kanutten.

Mye tøft for tida i Kanutten-heimen. Den omgangssyken tror jeg ingen slipper unna denne gang. Den er skikkelig smittsom! :sukk:

Bruk disse to ukene på å kose deg, bygg opp deg selv og prøv å vær litt egoistisk der du kan.

Ikke enkelt med denne nære slektningen som er så ustabil. Og det er så trist at det er blitt sånn som det er. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si ifra hvis dere trenger en til rundt bordet! :spise:

Hihi, der det er hjerterom er det husrom. Er det ikke noe som heter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor lørdags-:klem: til gode Kanutten.

Mye tøft for tida i Kanutten-heimen. Den omgangssyken tror jeg ingen slipper unna denne gang. Den er skikkelig smittsom! :sukk:

Bruk disse to ukene på å kose deg, bygg opp deg selv og prøv å vær litt egoistisk der du kan.

Ikke enkelt med denne nære slektningen som er så ustabil. Og det er så trist at det er blitt sånn som det er. :trist:

Tusen takk NillaPia, og en god :klemmer: tilbake.

Ser ut som både jeg og Romeo slipper unna "farangen" denne gang. (bank i bordet)

Ja skal bruke de så godt jeg kan, egentlig har jeg lyst til å ta meg en tur langt oppe på fjellet, og være litt utilgjengelig, men det blir vel langsomt i lengden det også. :fnise:

Fikk pratet en del med legen ang denne slektningen også (Vi har samme lege) Og det var godt å få litt råd og tips til hvordan man skal forholde seg til det, og gode tips på hva man svarer, slik at ikke denne personen skal få fortsette å være manipulerende og styre livene våre.

Du har rett i at det er trist at det ble sånn, men når personen ikke skjønner selv hva som er best for h*n, er det ikke mye vi rundt kan gjøre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad Romeo hadde fri. Jeg glemte å ta med smertestillende på rommet i går, og i morges så greide jeg ike å komme meg ut av senga. Kjekt med mobil da, så jeg bare kunne ringe inn til stua å spørre om han kunne komme på rommet en tur. :fnise:

Var vel da jeg skulle ha vært fin i ryggen, uten besøk av TR og så forført han. Men det får vel bli en annen gang :lur:

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Romeo kom hjem med blomster etter butikkrunden i dag. 3 langstilkede roser, og noen hvite store som jeg ikke vet navnet på. :) :rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt inspirert av Nillas enorme vekttap, gikk jeg i går til anskaffelse av boka "slank med ketolyse"

Så nå er det blitt andre tider i heimen. Etter dag to, synes jeg det går utrolig bra å redusere karbohydratene. Så får vi se etterhvert om det gir noen resultater.

Sånn vektmessig, målt på badevekta, så har jeg foreløpig ikke anskaffet meg en av disse.

Jeg kasta ut den sist, fordi den ikke var bra å ha i hus. Jeg blir så opptatt av den vekta hele tiden, at det ikke er sundt.

Jeg skal heller følge med om klærne blir for store. Det er vel en ok måte å se det på?

Prøvde forresten å lage noen sveler (etter en vaffeloppskrift på lavkarbo.no) i kveld som visstnok skulle være gode, men jeg vet ikke om jeg ble helfrelst. De var fryyyyktlig fete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende. skulle gjerne prøvd det jeg også, men høres litt for omfattende ut for meg, rett og slett.

kanskje det er en idé å ta bilde i helfigur nå, og så kan du eventuelt sammenligne med et nytt bilde om en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke så omfattende som det høres ut My, om man setter seg litt inn i det.

Litt tidlig å si egentlig da, ettersom det ikke har gått mange dagene. :fnise:

Det med bilde i helfigur var kanskje ikke så dumt. :) takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke så omfattende som det høres ut My, om man setter seg litt inn i det.

Litt tidlig å si egentlig da, ettersom det ikke har gått mange dagene. :fnise:

Det med bilde i helfigur var kanskje ikke så dumt. :) takk for tipset.

jeg HATER å lage mat. Ofte gidder jeg ikke en gang å ta på pålegg på brødskiva en gang (ja, det er helt sant), så jeg har på følelsen at det blir litt omfattende for meg. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært flink. Kjenner at jeg savner brød litt, så har bakt et lavkarbobrød. Det tror jeg kan hjelpe meg masse. Det var ikke så dumt på smak. Skal tilsette litt salt neste gang, så tror jeg at dette blir en gjenganger i kostholdet.

Romeo har ferie disse dagene, og det er litt godt å han han hjemme når jeg er hjemme kjenner jeg. Vi gjør ikke så mye, men det er litt koselig uansett.

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ostelappene :ler:

1 del ekte majones, 2 deler revet ost og 2 egg som du blander sammen og legger små topper på en stekeplate og steker på 200 grader til de har samme konsistens som sveler. :sikle:

Jeg har boken og skulle starte, men fikk en bolle i ovnen til heving istedet :ler:

Regner med jeg starter i september ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Her inne har jeg også lyst til å følge med! :jepp:

Lavkarbo er gjennomførbart for de aller, aller fleste (mener jeg). "Trikset" likker i å fokusere på alt man kan spise, og ikke alt som mangler. Det er ikke alltid like lett, men vekten liker det i alle fall. Forrige gang gikk jeg ned 8kg på 2mnd, før jeg falt ut (sykdom og så jul :roll: )...

Dette klarer du! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ostelappene :ler:

1 del ekte majones, 2 deler revet ost og 2 egg som du blander sammen og legger små topper på en stekeplate og steker på 200 grader til de har samme konsistens som sveler. :sikle:

Jeg har boken og skulle starte, men fikk en bolle i ovnen til heving istedet :ler:

Regner med jeg starter i september ;)

Tusen takk for oppskrift, disse skal definitivt prøves. :)

Har du en oppskrift på lavkarbobrød?

Ja kan sende deg melding om det. Det er sånn flatt brød det jeg har prøvd da. Ikke i brødform. :)

:vinke:

Her inne har jeg også lyst til å følge med! :jepp:

Lavkarbo er gjennomførbart for de aller, aller fleste (mener jeg). "Trikset" likker i å fokusere på alt man kan spise, og ikke alt som mangler. Det er ikke alltid like lett, men vekten liker det i alle fall. Forrige gang gikk jeg ned 8kg på 2mnd, før jeg falt ut (sykdom og så jul :roll: )...

Dette klarer du! :duskedame:

Heihei. :vinke::velkommen: til boka mi.

Jeg sitter å frister meg selv med mange oppskrifter på lavkarbo.no, og det er jo masse man kan spise. Så flink du er, som gikk ned så mye på to mnd. Håper jeg kan se resultater snart jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg helt sikkert du kan! Jeg syns det var greit å sjekke med stix i starten for å se om jeg var i ketose, vanligvis tar det meg halvannen dag å komme i det. Hvis jeg er usikker på om det er enkelte ting som blir "partystoppere" for meg så sjekker jeg også.. Det er ikke alle som kan drikke lightbrus f.eks, mens jeg har ingen problemer (og drikker til den store gullmedalje.. :roll: )

Enda et tips, når du kjenner motivasjonen er tung, kom inn her og skriv det av deg. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...