Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Småkjekset :velkommen: til boka mi.

Tusen takk for :klemmer: Håper du har en fin dag. :)

:klemmer:

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Supra.

Det var kjempehyggelig med besøk. Lenge siden sist. Hun har ikke vært her siden bryllupet i fjor :haar: enda hun bor bare ti min med bil unna. . . . Vi var enig i at vi måtte skjerpe oss. :jepp:

I kveld er jeg litt oppgitt over kjære. Han er litt sånn delt i det med å ta nye bilder. Ikke for bildene sin del, men han HATER å prøve klær, og nå må han i brudesalongen som fotografen har bestemt å prøve om vi finner likt antrekk der.

Det ser Romeo mørkt på, og var oppgitt over hele greia, og at det ble jo ikke det samme med nye bilder uansett osv. Jeg vet jo at han blir med når tiden er inne, men jeg blir bare litt lei meg for at han ser på det som et ork og mas. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mann vettu, å ser ikke helt affeksjonsverdien i det å ha pene bilder fra en minnerik dag, selv om det kanskje ikke blir helt som bryllupsdagen. Er jeg sikker på at dere to er så glade i hverandre at bildene gjennspeiler deres kjærlighet og omsorg for hverandre :hjerte:

Du skal nok se at han går seg til i løpet av kort tid, og fine bilder blir det garantert - Regner med han får flashback når han ser den fine bruden sin igjen, ikke alle som er like heldig å få oppleve den magien to ganger med samme frue ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, takk for fine ord Icing. :hug: Du har sikkert helt rett, men det er bare så kjedelig å føle at jeg "tvinger" han til å gjøre noe han ikke ser verdien av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer nok til å se verdien når han får ei fornøyd kone ;) Du har jo ikke stått mindre på for å få ordnet og tatt nye bilder. Menn liker å brumme litt vettu, å særlig når de må gjøre det samme to ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Håper bare du har rett.

Synes det blir for sutrete jeg å synes dette er mye styr. han trenge kun prøve de klærne, ha de på seg og smile. Jeg har hatt nesten all kontakt med fotografen, styrer med kjolen, blomster, frisør, makeup osv. osv. Mannfolk altså :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kaka til minnestunden etter begravelsen ferdig.

Vanskelig å pynte kake til sånne stunder synes jeg. Man forbinder jo gjerne kaker med fest og moro. Men jeg prøvde å tenke på personen som ikke er her lengre, og valgte farver utifra det jeg visste h*n likte. Nå skal jeg bare steke opp noen kyllingfileter, og stryke buksa mi, så skal jeg finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her nå. Men nå er jeg her i alle fall :)

Har du fått tatt inn kjolen din, forresten?

PS. Hva het han fotografen som fikk sparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

KOselig at du stakk innom igjen MY. :)

HAr ikke fått tatt inn kjolen nei. Venter litt til i håp om at jeg skal krympe litt til :)

Fotografen het Ole Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver Muffin, men er ikke sånn supermotivert, så vet ikke om det går.

Er jo så mye fristelser der ute nå på sommeren :sjenert:

I dag har jeg en ketosefri dag da. Har funnet ut at det kun tar et døgn før jeg er i ketose. Så for å holde ut,unner jeg meg noe ekstra på lørdager. I dag skal vi spise Taco :jepp: Litt lavkarbo det da, ettersom vi lager krydderet selv.

Men skeier virkelig ut etterpå, med hjemmelagde dougnuts.

Skal prøve å fikse litt på oppskrifta om de blir gode, for kanskje jeg greier å lage en lavkarbovariant til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget dougnuts var ikke så godt, så tror ikke jeg blir å lage det flere ganger nei.

Iallefall ikke den oppskriften jeg brukte. de var greie altså, men syntes de smakte for mye av oljen de ble stekt i.

Egentlig er jo det positivt da, så slipper jeg å være frista på det flere ganger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestehviskeren på TV. Jeg liker den filmen så godt. Er ei stund siden sist jeg så den, (var vel på VHS) så det er en annen opplevelse å se den i HD. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wiiii. Opplæring på den nye jobben allerede til uka jo. :bond:

Pga h*n som døde denne uka, blir det ikke like mye å gjøre der jeg er nå, og de trenger litt ekstra hjelp på nyjobben. Så på tirsdag skal jeg ha min første opplæringsvakt. Det blir spennende framover.

Trodde det ikke var bruk for meg på den nye plassen før i slutten av September jeg, men må jo bare slå til nå. Jeg har ikke 100% stilling, så da går det jo greit å kombinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det lar seg kombinere sånn da, og at du kan gjøre mer på nyjobben nå! :jepp:

Hvordan syns du det går med lavkarboen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner BRØD :lete::fnise:

Ellers så går det vel ganske greit. Har jo en gulrot nå, ettersom vi skal ta nye bilder, og kjenner at motivasjonen begynner å komme igjen. :)

Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg vet mere hvordan jeg jobber i høst, har jeg vært flink pike og satt opp kursplan til kursene jeg pleier å holde.

Føler meg flink nå, for dette skulle vært klart før sommeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...