Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjonene dere goinger :klemmer:

Her har det virkelig vært travelt den siste uka, føler meg helt kake jeg nå.

Levert en del kaker til flere bryllup, og noen til bursdag osv. Ble litt mye i tillegg til jobb det, så på søndag orka jeg nesten ingenting. Ikke at det gjorde så mye for Romeo, for da fikk han ligge på sofan å se PL. :fnise:

Kjøpte meg en boks med ketolyse bakemiks i helga, så nå skal jeg prøve noen av oppskriftene som har frista ei stund.

Kjøpte også sånne stix, de har jeg ikke hatt før, og kunne konstantere at jeg var i ketose, akkurat som jeg trodde.

Supra: Har sendt deg navn i innboksen din jeg. :)

Nå skal jeg finne senga mi, for å være litt opplagt til jobb i morgen.

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: :dåne: :dåne:

FOR NOEN KAKER! Jeg er helt matt jeg altså, begriper ikke hvordan det er mulig?? :klø: Helt fantastisk rett og slett.

Forresten så har jeg en del ketolyse-ting som jeg ikke har bruk for, kan gjerne sende de til deg hvis du er interessert? (En bakemiks, kosttilskudd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Så gøy at du liker kakene mine. :) Er vel litt over middels engasjert når det gjelder kaker liksom.

Vil veldig gjerne ta imot ketolyse-tingene jeg. Så snill du er som vil sende meg disse da. :klemmer:

--------------

Her har dagene bare rast avsted, vært en tur på hytta å malt litt. Jobbet som en helt, startet på høstsesongen på swingkurs i går kveld, og har planer om en ny runde på hytta i helga.

Romeo har skadet foten sin, så er litt usikker på om han blir med på tur, men jeg og kanuttengutten stortrives alene også vi, så må vel få tatt turen uansett.

Har bestilt meg en pakke stevia fra iherb, og i dag kom det i posten. Så nå må jeg finne ei fin oppskrift sånn at jeg får prøvd det om det smaker noe særlig. De andre sukker erstatningene jeg har prøvd, synes jeg ikke er noe særlig, så har litt forhåpninger til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare send meg adressen din på PM eller på facebook så kommer det pakke i posten! :jepp:

Hatt en fin helg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. sorry for at jeg kommenterte på det hun damen skrev på statusen din. Jeg lar meg bare irritere.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. sorry for at jeg kommenterte på det hun damen skrev på statusen din. Jeg lar meg bare irritere.. :ler:

Nå vet jeg hvem du er. Muhaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er heeelt greit supra. :)

Edit. Gøy med litt engasjement. :fnise:

Sendte deg forresten en PM jeg.

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det å komme inn en del påmeldte til kurs i september. :hoppe: Det gleder et kakebakehjerte. :)

Skal en tur til Narvik og holde kurs også, og fikk en tlf tidligere i dag om at jeg kanskje blir sendt til Nederland på utviklingskurs selv. Håper virkelig det blir noe av.

Føler mye går bra for tiden. Trives i nyjobben, har en gjeng med gode slektninger som sier de vil hjelpe til med å ordne opp hytta på fjellet, tur til Nederland. Bare en liten graviditet som mangler nå, og med positiv tenking skal det gå bra. Jeg har snakket med en mann som sier jeg skal se det for meg at ejg blir gravid, og at det ikke er lov å tvile. :jepp: Dette blir en god høst.

Iallefall om jeg ikke tenker så mye på den slektningen jeg har nevnt tidligere. Det tilfellet er bare håpløst akkurat nå. Det viser seg at h*n har begynt å ruse seg igjen, og det på hardere stoffer en før. Selv kaller h*n det selvmedisinering, fordi h*n ikke får sterke nok medisiner hos legen, men dette er jo bare sånn som rusmisbrukere sier. Har pratet med ei som tidligere har vært rusmisbruker selv, og hun sier hun kjenner seg igjen i alt jeg snakker om, at alt som sies bare er unnskyldninger, og ansvarsfraskrivelser. Har fått en del tips om hva vi bør gjøre, og det er jo greit å ta med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk PMen din, pakke kommer i posten om litt. :)

Ikke noe greit med familiemedlemmer som ruser seg.. Det er jo ikke stort man kan gjøre når de ikke ønsker å bli bedre selv. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heihei.

Nå skal jeg ta meg tid til å skrive litt her.

Kanuttengutten har bursdag i dag,så her har det vært fullt hus og stormende jubel og nå har gjestene dratt hjem for dagen.

I går tok vi nye bryllupsbilder, og det vi trodde skulle være bildetaking, og så hjem for å forberede bursdag ble heeeelt annerledes enn hva vi hadde forventet oss.

Dagen startet hos frisøren. Forloveren min møtte opp og holdt meg med selskap der. Hadde med kjolen og alle tingene jeg trengte dit. Så det var nesten som for ett år siden. Bare at denne gangen var jeg litt mindre nervøs. :)

Vi var 5 min forsinka, for sminkedama mi hadde all verdens av tid, men etter en kjapp tlf til fotografen, ble vi beroliget med at det ikke hadde noe å si, så da kunne jeg senke skuldrene litt igjen. Fotografen møtte oss utenfor borggården. ( For de som er kjent tok vi bildene i Erkebispegården som sist)

Og da vi gikk inn porten hørte vi et kjempejubel, og champagnekork som ble sprettet. Der sto det en haug med venner og familie i finstasen som ville at vi skulle få samme følelse som sist. Det var skikkelig rørende og gøy. Mamma hadde trommet sammen mange vi er veldig glade i. Litt nervøs for at jeg nå ødela all sminken dama hadde lagt, skulle fotograferingen begynne. Denne gangen var det supergøy å ta bilder. Fotografen var helt suuper, og knipset ivei. Underveis fikk vi se noen bilder, og de var kjempefine!

Da han var ferdig med shooten, fikk vi tilbud om å få alle bildene i ei prøvemappe til gjennomsyn. Dette var ikke noe de pleide å gjøre, men de skulle gjøre det for vår skyld. Jeg sa at det var veldig snilt da, og da bare smilte fotografen og sa at de skulle rette opp det gale inntrykket vi hadde fått av studioet.

Da bildene var tatt, tenkte vi at vi skulle hjem, men neida. Gjengen hadde ordnet med kurvfest hjemme hos mamma, så der var det nesten bryllup på nytt. Vi fikk servert masse utrolig god mat, og avsluttet med et kakebord som var et bryllup verdig.

Jeg gleder meg utrolig til å få se bildene fra dagen. Jeg har stor tro på knallbra bilder denne gang. Jeg blir helt rørt med tanken på dagen.

Tenk så utrolig snill familie og venner vi har som stiller opp sånn for oss igjen. En herlig gjeng alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...