Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

hihi, kjenner meg godt du Nilla. Det er nok det beste jeg vet. Så kommer saltkjøtt og stappe, laks, og storsodd på delt andreplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går tok jeg en råsjangs, og vaska brudekjolen min i vaskemaskina. :sjokkert: det gikk superbra, jeg har ren kjole til bildetaking, og slapp å betale en formue på rensing.

Vasket den på 30 grader, og droppa sentrifugeringen. Var veldig spent på om det gikk, med 11 lag underskjørt osv, og var utrolig letta da jeg tok kjolen ut av maskina og hengte den opp til tørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig deilig. De skulle ha 1500 for å rense den der jeg spurte, og det synes jeg var blodpris. Det sto at den kunne håndvaskes på 40 grader. Så da var ikke valget så vanskelig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Modig gjort! Fikk den plass i vaskemaskinen altså..? Jeg tror ikke min gjør det.. Jeg har forresten snakket med et renseri, og de skulle ha 800 for det, tror jeg. 1500 var dyrt! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt - og tøft! Jeg måtte betale 1100,- for å rense min.. Sliter med å få solgt den også.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, kjolen fikk plass. Hadde mine tvil på at det gikk, for den er så voldsom.

Tror dere at de på renseri får den heeelt ren? Min er nå litt sort på det innerste underskjørtet. på innsiden. Ikke at det vises, men om jeg skal selge den, hadde det vært greit om den var helt ren. Tør ikke prøve med flekkefjerner, for det ytterste laget er av silke, og vil ikke ødelegge det.

Føler meg litt tøff nå ja Supra, men er veldig fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

De får den nok ikke nødvendigvis så mye renere enn det du fikk til. Jeg har renset en annen kjole nå i vår som jeg skal bruke i bryllup på lørdag, den er litt lang for meg, så subber mer i bakken enn den egentlig skal. For ordens skyld, det er en sånn bare svart og rosa istedenfor svart og rød. Noe svart er igjen på undersiden av slepet også etter at den er renset. Ikke nødvendigvis lurt å bruke alle penga, men det kan jo hende de finner på noe lurt på renseriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ny fotografering da! :hoppe:

Virker som du hadde en koselig ferie. Håper du nyter resten av sommeren også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renseriet klarte ikke å få vekk det verste på underskjørtet mitt i alle fall.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at fotografen betaler for rens etter fotograferinga også, så får se hva som skjer.

:goodbye: Muffin. Jeg har hatt en superduper sommer så langt, og gleder meg til resten av sommeren. Håper du også har en flott sommer. :)

Om ikke lenge har vi 1 års bryllupsdag, og jeg sitter å lurer på hvilken oppmerksomhet jeg skal kjøpe til mannen min. Kom gjerne med forslag alle sammen.

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidshelg i helga. Prøver å holde meg i aktivitet, så jeg slipper å deppe så masse over at mensen kom denne gang også. :sukk: Nå har jeg rydda ut av oppvaskmaskina, lagt sammen klær, satt på ei maskin med skitne klær, og skiftet på¨senga. Nå skal jeg finner på noe sammen junior, før jeg drar på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det er alltid et nederlag når mensen kommer, når man heller vil ha to blå streker, men hold ut Kanutten, jeg er sikker på at det skjer noe snart ;)

Jeg lurer litt på det samme angående gave til mannen, han har ønsket seg whiskey siden han samler på det :dåne: Så da må jeg vel på polet når jeg slipper ut fra sykehuset og finne en som er samlingen hans verdig.

Ellers har jeg tenkt litt på flybilletter til Liverpool, men da må han finne hotell og kampbilletter selv.. Så jeg har vurdert to flybilleter så han kan ta med seg en kamerat (koster vel ikke all verden med Norwegian) Han trenger også ei ny Liverpoolskjorte, og etter det jeg har hørt, har de vel fått nye drakter.. Mulig jeg må surfe innom nettbutikken etterpå :lur:

Så godt å høre at det ordnet seg med bryllupsbildene, er det T.Melhuus som skal ta di? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Takk for heiing i boka mi, jeg trengte det i dag. :klem:

Krysser fingrene for blå streker i løpet av neste syklus! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Icing og Supra. :)

Det der med Gave er litt vanskelig ja, men det med Liverpooltrøye var et supert tips. De har som du sier fått nye drakter. Innom å sjekke nettbutikk etterpå her også. :) Vi sjekka på pakketilbud til Liverpool,med reise tre netter og kampbillett var prisen 7000.- pr pers. det er visst ganske vanskelig å ordne med kampbilletter selv, så derfor vi tenker på en sånn pakkegreie.

Vi tok ikke bildene på Fame, men på Studio G. Så det er Jonathan som skal ta de nye bildene våre. Gleder meg til resultatet. Ser den fotografen som tok bildene våre har flytta til Oslo, og starta sitt eget studio. Håper han ALDRI får bryllupsoppdrag!!! Stakkar de isåfall. Unner ikke min verste fiende de følelsene som vi hadde da vi fikk se bildene våre. Jeg greide ikke la være å gråte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, Kanutten! Det er jo så mange minner knyttet til disse bildene, de er rett og slett kjempeviktige! Jeg ble helt rørt da jeg fikk mine, fordi de var så flotte.. Så jeg skjønner deg så godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er vemodig å ikke ha gode bilder fra dagen. Man er i en spesiell stemning, så håper vi greier å skape litt av den stemningen igjen når vi skal ta de nye bildene.

Jeg svarte i den tråden du linket til jeg, så får jeg håpe det var til litt hjelp.

Nå skal jeg finne senga mi, for jeg skal på jobb igjen i morgen tidlig.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så svaret ditt! Supert! Tenkte det var greit for trådstarter å få høre om flere i samme situasjon der det faktisk hadde ordnet seg (eller kommer til å ordne seg, da.).

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...