Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Men selv om TR er punktlig kan man vel ikke time nøyaktig akkurat når det er best å ha :sengekos: ? Med mindre man kjører på med EL-tester og temping og hele pakka da.. Men det blir jo enda mer "mekanisk" og fjerner vel siste rest av gnist, ser jeg for meg.

Hva med å gjøre noe litt utenom det vanlige en gang rundt de tidene dere kjører pliktløp? Skaffe barnevakt, ta en hyttetur/telttur/biltur, eller om så sende bort guttungen og ha piknik i egen stue (eller på egen vaskemaskin :lur: )? Sette nytelse i fokus, ikke selve "produksjonen". Enten ved romantikk og velvære, eller skape en rå og osende stemning? :lur:

Ett eller annet, bare for å bryte ut av den onde sirkelen hvor ingen egentlig har lyst, og hvor all magien og kosen forsvinner.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det høres ut som en god plan. Kanskje jeg skal sette igang noe sånt før jeg drar på jobbetur neste helg. For neste helg er det etter "normen" tid for litt :sengekos:

Eller så får jeg prøve å finne på noe til neste måned.

Har tenkt på ei hotellhelg på britannia, og starte det hele med spa før vi avslutter på rommet :lur: . Men det koster jo en del, så må få spart litt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: Da har vi vært og sett på bildene, og jeg er så glad så glad. :strix: :strix:

Vi fikk se på 89 bilder, og alle var egentlig fine. Var vanskelig å plukke ut de 24 vi skal ha i album ja. Nå er det bare å vente i to uker på at albumet skal bli ferdig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk alle sammen. :)

Jeg syens også vi fortjente det nå. :sjenert:

Puh. Jeg er helt svett. Har vært på dansekurs i kveld, så jeg har dansa i 4 timer. Fy søren så gøy.

Da jeg var på tur hjem, hørte jeg en rar lyd fra bilen, så måtte inn og klage min nød til mannen. Ikke at han er sånn veldig teknisk av seg, men han ble da med meg ut, og jammen var det ene dekket veeeldig løst. Så vi måtte skru etter boltene. Skummelt synes jeg, og bra jeg ikke spilte så høy musikk på tur hjem at jeg ikke hørte det, for det kunne gått skikkelig ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, godt det gikk bra, og at det ikke var noe som var dyrt å fikse. :)

Veldig bra at dere er fornøyd med bildene denne gangen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere søtinger. :klemmer:

jeg trengte den akkurat nå. Fikk ikveld besøk av en prest her, som kom å fortalte at de hadde funnet pappan min død i ettermiddag.

Pappa har hatt store alkoholproblemer i mange år, så jeg har prøvd å gått her å forberedt meg på en sånn beskjed, men uansett er det et fryktelig sjokk, og veldig veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Så grusomt! Man kan aldri bli forberedt på noe sånt. Ikke noe man kan si som hjelper, men jeg sender deg en stoooor :klemmer: og jeg tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. For en grusom beskjed å få. Man blir jo aldri helt forberedt selv om man skjønner at ting kan gå den veien.

Kondolerer så mye. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...