Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Tusen takk Icing. :klemmer:

Trengte det nå. En av de jeg jobber med døde nylig, og jeg føler litt på det akkurat nå. Man blir så glad i brukerne også vet du, og de siste tre årene har jeg tilbragt nesten like mye tid med denne personen som med familien.

Livet er urettferdig noen ganger. . . :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir knyttet til de man jobber tett på med, livet er så visst urettferdig noen ganger :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanutten, du er verdens snilleste og søteste dame :klemmer:

Ei koslig jordmor kom nå med gaven fra deg, jeg er rørt over hvor omtenksom å snill du er :hjerte:

Den lille skjorta var utrolig nydelig :rødme: og Bh-forlengerene kom godt med :jepp:

Tusen hjertlig takk, fra meg og lilletrulta :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at den falt i smak Icing. :)

Var litt spent på om den kom fram til deg, ettersom jeg la den fra meg sånn i skranken. :)

Aldri godt å ha for trang BH, så tenkte jeg skulle hjelpe deg jeg, når jeg allikevel kunne gjøre det. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en rar dag. Fra besøk av et kommende brudepar som planla bryllupskake, til planlegging av hva vi gjør i forhold til begravelse.

En slitsom dag psykisk egentlig, så er glad ikke alle dager er like. :)

I morgen har jeg fri, og skal få besøk av hun som var forloveren min. Det blir kos. Har ikke sett henne på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Mazilla. :klemmer:

Vi kollegaer dro på begravelsesbyrået etter vi hadde møtet om vårt bidrag i begravelsen. Der fikk vi sett personen i kista. Det var litt godt egentlig. H*n så så fredfull ut, og var nesten som h*n sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har ikke klart å se folk i kister ennå. Det føles utrolig vanskelig.

(slettet dobbeltposten din forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle inn å se eller ikke, men gikk inn i enden av rommet, og det var ganske langt fram til kista, og da gikk det greit.

Er glad for at jeg ble med nå.

Takk for at du sletta dobbelposten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har sagt til meg at de syns det er godt å se personen som har dødd, at det ser ut som de sover og sånt. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde håndtert det rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være vanskelig ja. Det er noe som jeg vurderer fra gang til gang jeg også. Er ikke alle det er like enkelt å se.

Jeg er litt rar jeg, og synes det er "godt" å se, for å forsikre meg om at de ikke tar feil på en måte. Må se det selv at personen er død.

Har vært i begravelse der jeg ikke har sett, og tatt meg selv i å tenke "hva om de tar feil". det er lenge siden jeg tenkte det, men tvilen er der vel fordi man håper i det lengste at personen lever,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tviholder vel på det man har av håp av og til. Det er mye man skulle ønske ikke var sant, så det forstår jeg godt. Har tenkt det mange ganger selv, særlig da en klassekamerat på vgs tok livet sitt. Kunne ikke fatte at det var sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du sier noe der. Det er noe med at man tviholder på det så lenge man kan.

Ting blir så uvirkelig når man får sånne triste beskjeder.

Trist å høre om klassekameraten din. Jeg hadde også ei i klassen på vg som tok livet sitt.

Hun var litt eldre enn oss andre, så jeg ble ikke så godt kjent med henne. Har tenkt masse på det i ettertid, at om jeg hadde tatt mere vare på henne i klassemiljøet, så kanskje hun ikke hadde tatt det valget. Var så uvirkelig, og utenkelig alt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var det natta for min del. Må kjefte litt på meg selv her. Har planer om å prøve å finne loppekassa litt tidligere enn jeg har gjort i det siste. Det er så vanskelig å komme seg opp til dagvakt når man ikke sovner før i 4 tia :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Muffin. :klemmer:

Har vært en tur ute i sola i dag, men nå ble jeg lei.

Jeg får besøk i kveld, og har vært å kjøpt jordbær, og fløte. Har en del eggehviter igjen etter at jeg lagde kake til det kommende brudeparet som var på prøvesmaking, så tror jeg mikser sammen de og lager pastellfarvede pikekyss til. Tror det kan bli godt. Har hatt ketolysefri sommer, men har begynt igjen nå. Så jeg lager noen vanlige marengs, og noen med sukrin, da kan jeg også spise. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...