Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Wow, for en fin ting å gjøre for dere!! :rødme: Skjønner godt at du ble både rørt og overrasket! :) Så det nye profilbildet ditt på fb (går ut fra det er fra i går?), og der er det ihvertfall ingen tvil om at det lyser litt magi og forelskelse av øynene dine! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FB bildet er fra i går ja, og det var en superflott dag. :)

Man blir jo litt lettrørt når man har på seg de klærne og kjære er så pyntet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du hører jo til litt lengre ut i havgapet du. :)

Jeg er så glad i den halvøya jeg. Begge foreldrene mine er derfra, så jeg har tilbragt mye tid der i mine barndomsår. :)

Føler det som at jeg hører til der, men tror slekta mi derifra ser på meg som en byfis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fantastisk dag :strix:

Den ble mye bedre enn hva vi kunne drømme om.

I dag hadde jeg med kake på jobben, og de ble så glade. :)

Da er jeg kvitt noe av restene. Ennå er det igjen godt med kaker da, men tror jeg greit skal bli kvitt en av de. For da jeg kom hjem satt gutten med et stoort stykke Oreokake foran seg. Han som liksom ikke liker kake. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanutten har bestilt hotellrom i Liverpool til neste år. :hoppe:

Romeo er som kjent ihuga Liverpoolfan, men har aldri vært der på tur.

Et vennepar av oss har to sønner som er blitt smittet med den liverpoolgreia, så vi har snakket lenge om å reise.

Nå i kveld ringte hun, og har ordnet med billetter og fly, så da var det igjen bare å bestille hotell.

Gleder meg mest til en dag med shopping jeg da, men fotballtur blir nok en opplevelse for seg selv også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Supra. Så koselig at du synes det.

Gleder meg vilt til å se bildene fra fotografen. Håper det blir snart. :hoppe:

I dag har jeg fri. Det skal bli så utrolig deilig. Skal ikke gjøre noe på dagtid. Bare slappe av.

Må vel så smått begynne å forberede kursene til helga, men uansett skal jeg bestemme over min egen tid i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så koselig gjort av familie og venner på bildedagen! :rødme: Kan tenke meg bildene ble superfine denne gangen, så skjønner at du gleder deg til å se dem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her har jeg ikke skrevet på ei stund igjen nå.

Jeg har vært ganske deppa i det det siste. :sukk: Hadde håpet at jeg skulle vært gravid nå, men det er så teit hver gang når TR kommer.

Er lei av at det nesten blir en plikt med :sengekos: når tiden er inne for det, og er lei av å bli like skuffa hver gang man ikke lykkes.

Jeg vet vi er heldige som har en flott gutt, og at det ikke er alle som er så heldige heller, men skulle bare ønske at vi kunne blitt flere i den lille familien vår. :trist:

Akkurat nå føler jeg at Romeo har slått seg til ro med tanken på at det ikke kommer flere, og det gjør at jeg føler det blir ekstra leit. Jeg tenker på det nesten hver dag, og skulle ønske at jeg nå hadde bryllup eller noe å planlegge, men det toget har vel gått. :fnise:

Bryllup ja. I morgen skal vi hos fotografen å se på de nye bildene våre. Vi skal sammen med fotografen få plukke ut hvilke bilder som skal ligge i albumet. Gleder meg til det da. har stor tro på at det ble gode bilder.

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å lese at du ikke har det så bra. Skjønner hva du mener med at :sengekos: føles som et pliktløp etterhvert.. Jeg ble gravid helt utenfor det jeg trodde var syklusen min, på et tidspunkt vi bare hadde ferie og koste oss sammen. Ble kanskje litt for fastlåst i :sengekos: på de dagene jeg trodde det var viktig, og mista kosen og spontaniteten rundt det hele.. Håper det klaffer for dere snart! :jepp:

Lykke til med bildeutvelgelse! Forhåpentligvis har fotografen fått fanga noen ordentlige kjærlighetsblinkskudd! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du orker å lese om klagingen min. :klemmer:

Godt å høre at noen andre skjønner hva man mener også, føler meg som en dust som "planlegger" omtrent ned på minuttet, og som må få med Romeo i :sengekos: Uansett om vi orker eller ikke.

TR er egentlig ganske punktlig, så det er litt rart om jeg skal bli gravid utenfor syklus. Det å :sengekos: utenfor den "rette" tiden, er snart utenkelig.

Ja gleder meg masse til å se bildene i morgen, har snakket med en som er lærling der, og hun har sett de. HUn sa at de var kjempebra, så forventningene mine er skyhøye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...